Tým se bude podílet na vývoji Falloutu 76 nebo Starfieldu.
Studio Bethesda Game Studios, zodpovědné za ságu The Elder Scrolls či novější přírůstky do série Fallout, se opět rozšiřuje. Není to tak dávno, co společnost Bethesda Softworks spolkla tým Escalation Studios, který má na svědomí vynikající editor SnapMap pro Doom z roku 2016 a mimo jiné se podílel na vývoji portů pro Switch a VR titulů v rámci portfolia Bethesdy. Dříve studio samozřejmě pracovalo i na projektech, které nespadaly pod Bethesdu, namátkou se dá zmínit například mód Pass Time pro Team Fortress 2.
Nyní se z Escalation Studios stává Bethesda Game Studios Dallas, jak oznámil Todd Howard na tiskové konferenci v rámci QuakeConu. Zaměstnanci tohoto tvůrčího celku budou samozřejmě pomáhat ve vývoji Falloutu 76, pracují ale i na jiných projektech, ať už jde o mobilní The Elder Scrolls: Blades nebo singleplayerové vesmírné RPG Starfield.
Nyní se tedy Bethesda Game Studios rozprostírá přes čtyři lokality. Jádro dodnes sídlí v Marylandu, v roce 2015 vznikla pobočka v Montrealu a teprve letos v březnu se zrodila pobočka v Austinu, která vzešla z BattleCry Studios. A nyní se přidává Dallas, dříve Escalation. S ohledem na to, co všechno Bethesda Game Studios chystá, se však takové expanzi nelze příliš divit. Nezapomínejme na to, že kromě Falloutu 76, The Elder Scrolls: Blades a Starfieldu se v následujících letech dočkáme i šestého plnohodnotného dílu The Elder Scrolls.