Zpět na článek

Diskuze: Za osm dní nový cinematic trailer ze Zaklínače 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak Triss vlasy má i v knížce, jen řekla že po bitvě na pahorku měla spálenou hlavu což pro mágy v Zaklínač lore není žadnej problém když mají dostatečný magický nadaní víc saga kde čaroději pomalu dorůstá část obličeje a jedno oko, takže teoreticky by Triss za těch pět let mohla svoje tělo dát dost do pořádku (i když v knize řekla že už si nikdy nebude moct vzít šaty s výstřihem ale po tom co nám pan autor ukázal v dalších knihách tak myslím že by to šlo a spíš šlo o její psychický blok plus vždy je tu možnost magické iluze která dokáže zakrýt i tělesný deformace.

A je pravda že já osobně sem si Yen oblíbil až v saze v povídká sem jí moc nemusel.

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Thain: Tohle jsi už psal. Já to pochopila, neboj. Já neřešila první díl Zaklínače, ale to je fuk. Mě by to taky třeba nevadilo, když by Triss měla jizvu/jizvy, ale holt ji CD Projekt vytvořil takovou, tak jak ji prostě vytvořil. Jestli by Triss do trojky nedali, tak by mě to hodně mrzelo, ale já sama jsem o tom ani nevěděla, že ji tam dát nechtěli (nebo chtěli? nevím, jak říkám, tohle já nějak neřeším) .

Lišák: Tak jak jsem to psala Thainovi - I kdyby Triss měla jizvu, není mi protivná tak jak Yennefer. Vím, že má s Geraltem silný pouto, je to jeho vyvolená atd. , ale nejvíc mi na ni vadilo její odmítání Geralta a časy kdy se nad ním ještě než spolu něco měli povyšovala. Je toho víc, ale já ji nikdy nebudu mít ráda (i když proto měla svoje důvody) . Konec.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
19. 10. 2014 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: Tak ještě jednou V prvním díle Zaklínače to prakticky není Triss ale Yen. Jako celek jsou totiž postavy v prvním díle dost podobné knižním hrdinům. Za předpokladu že uvažovali dopředu tak nemohli dát Yen již v minulém díle protože jinak by závěr ságy nebyl tak velkolepý. To že dali Triss do 3 jako významnou postavu je jen kvůli pláči fanoušků. Triss s jizvou by nikomu nevadila. Otázkou je co je důležitější sexualita mladistvých anebo Lore knihy

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: Říkala jsi, že by pro její fanoušky nebylo nejlepší, kdyby měla určité znetvoření jako v knihách - pro fanoušky dívčích křivek a nadržence určitě, pro pravé fanoušky ságy nikoliv (neboj neházím tě s nimi do jednoho pytle, předpokládám, že mluvíš povšechně ) .

Navíc s těmi vlasy se, myslím, mýlíš. Pokud vím, tak je to jen řečeno v rámci vzpomínkového vyprávění a již od začátku ságy má kštici naprosto v pořádku, tím pádem by je měla i ve hře.

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lišák: Já vím, že je má kaštanový, jen jsem psala, že v knížce je vlastně skoro nemá po té bitvě na pahorku. Jinak to myslím celkově, že pro fanoušky Yennefer je Yenn prostě lepší. Třeba AsuraCzech napsal, že "Yen je jasná volba". Nikomu to neberu, reagovala jsem tady na většinu fandů, protože hodně fanoušků Zaklínače (a to je pravda) půjdou do Yennefer. Mě by teda zajímalo, proč Yennefer nedali třeba rovnou už do dvojky, když si to všichni fanoušci přáli. Pak bych třeba změnila názor a Triss bych tolik neupřednostňovala. Triss je ve všech dílech, Yennefer jen v knížkách, tak proto dám Triss přednost (prostě jsem si s ní v roli Geralta zažila víc, když počítám jen hry) , pokud mi ji nějak nezprotiví čehož se trochu bojím...

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: Triss ale má vlasy, jen kaštanové, nikoliv zrzavé. Nikdy jsem neřekl, že je pro mě Yen boží a tím pádem mě trochu mrzí, že asi nečteš celé mé příspěvky - již několikrát jsem napsal, že mám Triss raději, ačkoliv si taky myslím, že se Yen k němu víc hodí (ještě se ale uvidí, jak zvolím v Z3) . Jen mi přišlo nefér, že jsi kritizovala odlišnost Yen od předlohy a vyzdvihovala Triss, která ještě víc nesedí a navíc by si černovlasá čarodějka zasloužila ve hře minimálně stejný prostor jako Triss vzhledem k její důležitosti v knihách.

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
19. 10. 2014 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lišák&ThainDegu: Já vím, že v knize je popsaná tak, že by měla mít jizvy zvláště jednu na hrudníku a měla by být i bez vlasů, ale jak by to vypadalo když by tak vypadala i ve hře. Pro její fanoušky by to asi nebylo nejlepší. Já jsem si Triss oblíbila ve dvojce, to je pravda, přiznávám, ale když jsem četla Krev Elfů, tak i tam jsem si jí oblíbila. Bylo mi jí líto hlavně proto, že Geralt upřednostňoval pořád jen Yennefer. Vím, že pro vás je Yenn boží, ale Triss je mi prostě sympatičtější a jestli bude ve trojce stejná jak ve dvojce, tak budu ráda.

A proč vlastně CDP nedal Yennefer už do dvojky?

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
18. 10. 2014 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AsuraCzech: Jak jsem již psal plánují z ní udělat jednu z hodně důležitých postav možná bych si dovolil říct že bude rovná Yen protože si tak fanoušci (Z2) přáli což je škoda ale pro fanoušky dělá CDPR vše

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 17:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Yen je jasná volba, prostě ona je ta pravá pro Bílého vlka a konečně už jím to musí vyjít 👍 Doufám že CDP nebude Triss nějak moc upřednostňovat jen kvůli tomu že je i v předešlých hrách protože Yen sem očekával už ve dvojce.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
18. 10. 2014 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: Lišák má pravdu hlavně v tom že sis z Triss udělala favoritku až ve 2 Nevím jestli za to může nipples scéna anebo čistě jen chování. Ale v prvním díle byla Triss 100 % Yen A jako třešnička na dortu je tu vzhled který je od knížky vzdálen na míle daleko Popřípadě ne na míle ale hodně daleko

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 17:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: Nechci rýpat, ale dost mi to stěžuješ. Sice respektuju, že jí máš raději než Yen (stejně jako já, ale nevidím to tak jednoznačně - Yen má ke svému chování určité důvody) , ale říct, že je Triss na rozdíl od Yen ve hře udělaná košer? Asi jsi zapomněla, že tvá favoritka má v předloze také jinou podobu. V Z1 se navíc svou povahou podobá právě Yen.

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lišák&ThainDegu: Triss jste tu asi zmiňovat neměli. Já poslechnu své srdce a zvolím si Triss, pokud mi ji tam nějak CDP nezprotiví. Yennefer bych si taky možná vybrala, třeba až bych to hrála znova, ale jak jsem viděla její in-game podobu, tak mě fakt... odpudila. V E3 traileru vypadala dobře, až na ty hnědý vlasy (který pochybuju, že vypadaly tak jak vypadaly jen kvůli špatnýmu nasvícení, když Triss a všecko ostatní vypadalo normálně) , ale jak ji potom ukázali jak bude vypadat ve hře. Teď už to můžou zachránit jen PC modeři. 😗

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ThainDegu: Pořád mluvíme o různých věcech. V tomhle CPR chápu. Jen si trochu podráží nohy tím, co prohlašuje - může to pak vyznít populisticky. Prostě stačí, když za člověka hovoří činy - pak by se komunita asi neozývala. S Triss souhlas - sice jsem jí měl v sáze raději než Yen, ale je to vůči naší černovlasé po angreštu a šeříku vonící krásce s fialkovýma očima vzhledem k její důležitosti v sérii nefér.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
18. 10. 2014 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lišák: Tak lepší když udělají tohle než aby jim třeba nedal MS prostor a přišli by o X milionů Je třeba je podpořit v tomto rozhodnutí a ne jim lát a vymýšlet capiny Prakticky naslouchají fanoušků v některých směrech až extrémně moc. Pro příklad bych uvedl výraznou roli Triss v ději

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ThainDegu: Ale musel jsi to čekat, že se toho takhle chytí, když CPR tvrdí, jaký je hodný strýček. Ano realita tomu i odpovídá, přesto je lepší činit než řečnit. Pak je to brané spíš jako PR, i když se může jednat o upřímnost, a lidé na pochopitelně víc reagují.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
18. 10. 2014 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lišák: Celá ta kauza ohledně těch kartiček byla komunitou celkem nafouknutá Na to že CDPR dělá pro fandy prakticky vše to nebylo vůči CDPR moc fér . . K těm koncům podle mého je jich tolik protože do toho budou možná zapadat i dílky z minulých dílů díky tomu se jednoduše ty čísla zvětšují. Z2 měl kolik 16 konců ? takže krát 2 + 4 konce se přidají někde od cesty

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: Spíš 36 různých stavů světa, z kterých ti, myslím, vyplynou právě ty epilogy - určitě nečekej, že budou od sebe naprosto rozdílné. Ohledně Microsoftu - to víš, odprezentoval jejich titul na médii vysoce sledované konferenci a tím tak vzbudil zájem amerického trhu, který má pro zisk značnou váhu. Je jasné, že CPR jako menší studio chce konečně pořádně prorazit a mít větší zisky než doposud, což by si vzhledem k odvedené práci i zasloužilo (ano, Z. se prodával celkem dobře, ale oproti jiným titulům je to stále poměrně málo) . Já ho docela chápu. Jen všude nemělo tolik zdůrazňovat svou politiku. Naštěstí výhoda uživatelů XBOXU skutečně spočívá jen v tom, že dostanou dané předměty v materiální podobě a ostatní v digitální. Samotný obsah hry zůstává stejný.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
18. 10. 2014 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: Sis ju neměla kupovat

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lišák: Snad tam ta naše rozhodnutí budou mít aspoň nějaký vliv, ale zase aby jedno rozhodnutí nakonec nepředčilo všechna ostatní. No, to se uvidí až si to zahrajeme. Přece konců má být 36 myslím. Doufám, že CD Projekt se nezmění v polské EA. Sice to byly jen karty a nějaká mapka či co, ale už kolem toho byl obrovský poplach. 👍

Začíná mi být čím dál víc špatně ze sběratelky, tím myslím její cenu.

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: To by jsi ale musela být vetchá stařenka a Zaklínač pod záštitou chamtivé vydavatelské společnosti. Dle tvůrců zažiješ podle voleb učiněných v průběhu hry rozdílné epilogy (pravděpodobně minimálně hodinové) , což např. ME třeba nemáš. Předpokládám, že v jejich rámci učiníš nějakou tu závěrečnou, pro ně specifickou volbu. A po zakončení hry typuju nějaký ten shrnovací filmeček.

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
18. 10. 2014 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lišák: Neboj, pochopila jsem to. Ale kdyby to tak bylo, tak mě klepne, jako doopravdy.

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ThainDegu: Souhlas - v Z3 budou místo barviček světové strany - sever či jih.

Lelanka: Neboj, myslím si, že to zůstane jen u hloupého žertu.

Ondřej Zeman
Ondřej Zeman
Level 33 Level 33
17. 10. 2014 22:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lelanka: Na to je svět Zaklínače až moc komplexní To není Mass Effect

Lelanka
Lelanka
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 22:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sam: Snad nic nepokazí, ale aby to nebylo, že tam uděláme plno důležitých rozhodnutí a na konci se svede jen nějaká bitva... Jen mám obavy. : /

Lišák
Lišák
Level 1 Level 1
17. 10. 2014 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Geralt z Rivie: Doufám, že bude delší než jednička, která mi trvala napoprvé kolem 100 h, už jen vzhledem k rozloze světa, aby to nepůsobilo prázdněji.

Reklama
Reklama