Šéf Gearbox Software se podíval na prodeje Duke Nukem Forever a nechal se slyšet, že hráči tuhle hru zkrátka milují.
"Podíval jsem se na prodané jednotky v den vydání. Zákazníci milují Duka. Myslím, že někdy chtějí mastné hamburgery místo kaviáru," řekl prostřednictvím svého Twitteru Randy Pitchford, šéf studia Gearbox Software.
Začátkem tohoto týdne americký analytik Arvind Bhatia uvedl, že si Duke Nukem Forever s prodeji v USA za první týden vedl "průměrně". Očekává se ovšem, že se prodalo 1,5 až 2 miliony kusů.
Ve Velké Británii se akce DNF stala nejprodávanější hrou za první týden.
Jon St. John, nadaboval Duka, obvinil kritiky Duke Nukem Forever a řekl, že jsou "mimo mísu". "Nemám nic proti kritikům a připomínkám na adresu hry. Zdá se ale, že chtějí DNF přirovnávat ke Call of Duty a dalším FPS, což je mimo mísu."