Manažer titulu Risen 2, Daniel Oberlerchner, se v rozhovoru pro server Strategy Informer rozpovídal o rovnoprávnosti platforem na trhu.
Dodal také, že je mezi nimi propastný technologický rozdíl a že je nesmyslné zkoušet vytvořit stejný zážitek na PS3, Xboxu360 i PC.
„Některá studia tvrdí, že vytvoří stejně kvalitní zážitek na všech platformách, což ale znamená, že vezmete nejslabší platformu, tedy Xbox360, a využijete ty stejné hnusné textury na PS3 a PC,“ řekl Daniel.
„My si chceme být jisti, že každá platforma bude vyždímána na maximum. Například PS3 je mnohem lepší z hlediska Anti-Aliasingu, ale Xbox360 má větší zásobu paměti atd. Je tedy mnohem lepší přizpůsobit projekt požadavkům jednotlivých platforem.“
To chce vydavatel ukázat především na příkladu druhého dílu fantasy RPG Risen, které bylo vyvíjeno speciálně pro každou z platforem a mělo by dorazit v příštím roce. Uvidíme, jak se to tvůrcům povede.