Zážitek se musí různit dle platforem, říká Deep Silver
Risen Novinka Zážitek se musí různit dle platforem, říká Deep Silver

Zážitek se musí různit dle platforem, říká Deep Silver

Michal Maliarov

Michal Maliarov

3

Manažer titulu Risen 2, Daniel Oberlerchner, se v rozhovoru pro server Strategy Informer rozpovídal o rovnoprávnosti platforem na trhu.

Reklama

Dodal také, že je mezi nimi propastný technologický rozdíl a že je nesmyslné zkoušet vytvořit stejný zážitek na PS3, Xboxu360 i PC.

„Některá studia tvrdí, že vytvoří stejně kvalitní zážitek na všech platformách, což ale znamená, že vezmete nejslabší platformu, tedy Xbox360, a využijete ty stejné hnusné textury na PS3 a PC,“ řekl Daniel.

„My si chceme být jisti, že každá platforma bude vyždímána na maximum. Například PS3 je mnohem lepší z hlediska Anti-Aliasingu, ale Xbox360 má větší zásobu paměti atd. Je tedy mnohem lepší přizpůsobit projekt požadavkům jednotlivých platforem.“

To chce vydavatel ukázat především na příkladu druhého dílu fantasy RPG Risen, které bylo vyvíjeno speciálně pro každou z platforem a mělo by dorazit v příštím roce. Uvidíme, jak se to tvůrcům povede.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama