Ze spolupráce Valve a společnosti Bad Robot vzešel nový herní mód do Team Fortress 2
Team Fortress 2 Novinka Ze spolupráce Valve a společnosti Bad Robot vzešel nový herní mód do Team Fortress 2

Ze spolupráce Valve a společnosti Bad Robot vzešel nový herní mód do Team Fortress 2

Martin Cvrček

Martin Cvrček

4

Na ten film na motivy Half-Life nebo Portalu prozatím zapomeňte, ze spolupráce Valve a produkční společnosti režiséra J. J. Abramse vzešlo něco docela jiného.

Reklama

Možná si vzpomenete, že před nějakou dobou Valve koketovalo s filmovou společností Bad Robot, kterou má pod palcem režisér J. J. Abrams (Mission Impossible 3, Star Trek, Star Wars: Síla se probouzí). Gabe Newell se dokonce ukázal na akci DICE 2013 po boku Abramse, kde oznámil, že uvažují nad tím, jestli by spolu mohli vytvořit film na motivy Half-Life nebo Portalu.

Výsledek této spolupráce je ale nakonec mnohem skromnější. Aspoň prozatím. Ze spolupráce Valve a Bad Robot totiž vzešel nový herní mód do Team Fortress 2. Ten nese název PASS Time a stručně řečeno kombinuje prvky fotbalu, basketbalu, hokeje a samozřejmě hratelnosti Team Fortress 2. Cíl je prostý, váš tým musí dát víc gólů než druhý tým.

Na novém módu spolupracuje ještě celek Escalation Studios. Přítomný čas přitom používám záměrně, protože PASS Time je stále ve vývoji, konkrétně v beta verzi, podobně jako mapy Asteroid a Cactus Canyon a režim Mannpower. Nový mód se tedy bude dále vyvíjet, což je podstata zájmu Bad Robot. Lidem ze společnosti se totiž líbil nápad na projekt, který by mohli dále rozvíjet na základě zpětné vazby hráčů.

Nutno říct, že zatím nikde není psáno, že tohle je jediný projekt, který ze spolupráce s Bad Robot vzejde. Kdo ví, jednou se možná dočkáme i toho filmu. Mód PASS Time nicméně není úplně první výsledek spolupráce Valve a Bad Robot, tím úplně prvním byl krátký hratelný teaser na Abramsův film Super 8, který jste si mohli zkusit v bonusech Portalu 2.

Jen tak pro zajímavost, ve studiu Escalation, které sídlí v Dallasu v Texasu, pracuje Adam Konrád, člověk stojící za povedenou, zdarma dostupnou střílečkou FPSCORE. Ta vyšla v roce 2008 díky časopisu Score, přičemž projektu jsem se krátce věnoval ve starším speciálu o hrách zasazených do ČR. Svět je zkrátka malý. Studio se aktuálně podílí i na vývoji nového Dooma od id Software, konkrétně na nástroji SnapMap pro tvorbu uživatelských map.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama