Autoři se domnívají, že existují i jiné způsoby jak upoutat pozornost hráčů.
Tameem Antoniades, šéf designu ve studiu Ninja Theory, v rozhovoru pro časopis PSM3 řekl, že nemá nic proti velkým prsou ve hrách, domnívá se však, že hráči DmC potřebují něco jiného, aby hra upoutala jejich pozornost.
"Podívejte se, podle statistiky je průměrnému hráči konzolových her nad 30 let. Věřím tedy, že nemůžeme použít tyto laciné triky a apelovat s nimi na lidi, aby si koupili naší hru."
"Abyste mě pochopili, nemám nic proti velkým ňadrům, ale pokud chceme povzbudit hráče, existují lepší způsoby jak to provést. Stačí se podívat na velké filmové hvězdy, které jsou atraktivní a obvykle nemají velká prsa. Musíme upoutat pozornost širšího spektra hráčů."
"Udělali jsme to v Enslaved s Trip a lidé ji milovali, ne proto, že měla velká ňadra, ale protože vypadala jako někdo, kdo by mohl být jejich holkou. Pro mě je atraktivnější než prostitutka s velkou zbraní," dodal šéf designu.
A jak jste na tom vy? Ztotožňujete se s názorem Antoniadese, nebo to vnímáte jinak? Dejte nám vědět v komentářích.
Nový Devil May Cry je naplánován na konce letošního roku pro konzole PlayStation 3 a Xbox 360.