Změny města Lost Heaven v definitivní edici hry Mafia
Mafia Novinka Změny města Lost Heaven v definitivní edici hry Mafia

Změny města Lost Heaven v definitivní edici hry Mafia

Ondřej Partl

Ondřej Partl

37
Platformy PlayStation PlayStation 4 Windows PC Xbox Xbox One

Nové budovy, žádné neviditelné zdi a naprostá volnost.

Reklama

Mafia: Definitivní edice patří v České republice mezi nejočekávanější tituly letošního roku, kdy se rozhodně není čemu divit, jelikož původní titul je nesmazatelně zapsán v našich hráčských srdcích.

A zatímco minulý týden jsme se dočkali oficiální ukázky hratelnosti, tak tento nás vývojáři seznamují se změnami, které podstoupilo samotné město Lost Heaven při tvorbě této předělávky.

Asi nikoho nepřekvapí, že v rámci modernizace, různých designérských rozhodnutí a technologickému postupu se bude mapa definitivní edice oproti původnímu titulu některými prvky lišit.

Mapa z definitivní edice hry.
Mapa z definitivní edice hry.

Lost Heaven z roku 2002 v podstatě sloužilo jako základní šablona pro jeho modernější verzi, kdy víceméně bylo zachováno rozvržení městských čtvrtí, bloků a silnic, a to i přesto, že v některých případech došlo ke změně některých názvů. Přirozeně nebudou chybět ani pro hru tak typické lokace, jako je letiště, závodní dráha či Clarkův motel, do kterých se však nově můžete volně podívat kdykoliv jen budete chtít a nemusíte čekat na to, až vás tam příběh hry vyšle, což znamená, že taktéž byly odstraněny neviditelné zdi a načítací obrazovky.

Některá vylepšení, jenž vývojáři udělali, by pak následně měly dopomoci k lepší a autentičtější atmosféře. To znamená, že bylo například přidáno více výškových budov do centra hry (podobně jako tomu bylo ve městech ve 20. a 30. letech), případně byla upravena čínská čtvrť, jenž nově více odpovídá čínským komunitám té doby. Dále byla v některých oblastech upravena topografie terénu pro větší zajímavost a lepší výhledy na město.

Přepracování se dočkala i dopravní infrastruktura města, kdy došlo na přidání mnoha vedlejších uliček, poskytujících další možnosti úkrytu před dotěrnou policií. Lidé z Hangaru 13 se pak rozhodli přesunout některé cíle misí na základě dat z teplotních map z původní hry, kdy zjistili, jaké cesty se používali nejčastěji, přičemž tímto krokem by hráči měli využívat více cest a tím pádem vidět i více města.

Celé město se posléze pod rouškou noci promění k nepoznání, kdy více vyniknou různé neonové poutače v prázdnějších ulicích města, které na vás v tu chvíli dýchnou zcela odlišnou atmosférou.

Mafia: Definitivní edice vyjde 25. září na PC, PlayStation 4 a Xbox One s českým dabingem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama