Hráči na konzolích si budou volit mezi 60 FPS a 4K s ray tracingem.
Před pár dny byl vydán launch trailer na očekávaný remake Dead Space a vývojáři z Motive s dalšími novinkami nezaháleli. V pátek večer totiž zveřejnili oficiální HW požadavky a režimy na konzolích.
Začneme tím druhým, protože dosud jsme vůbec nevěděli, jak titul na Xboxu a PlayStationu poběží. Nutno říct, že tweet je poměrně obecný a vypadá to, že pokrývá pouze PS5 a XSX, nikoli slabší Series S, snad se časem ještě dozvíme podrobnosti. Na výběr každopádně mají být dva režimy, jak už jsme v poslední době zvyklí. Mód kvality míří na 4K rozlišení (není specifikováno, jestli nativní, či dynamické) s ray tracingem při 30 FPS. Druhou možností je pak režim výkonu ve 1440p bez ray tracingu, ale zato s 60 snímky za sekundu.
Co se týče nároků na hardware, zůstaly stejné jako ty, o kterých jsme psali už před několika měsíci. V minimálních je uvedena grafická karta Radeon RX 5700 a GeForce GTX 1070, procesor pak Ryzen 5 2600X nebo Core i5-8600.
Abyste splnili ty doporučené, měli byste si připravit alespoň Radeon RX 6700 XT či GeForce RTX 2070. Docela vysoké jsou požadavky na CPU, uveden je zde Ryzen 5 5600X a Core i5-11600K.
V obou případech je dále požadavkem operační systém alespoň Windows 10, podpora DirectX 12, 16 GB RAM a nejméně 50 GB volného místa na disku, ideálně SSD.
Dead Space Remake vychází 27. ledna na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S.