<strong>Aktualizováno o doporučené hardwarové požadavky</strong>.
Netrvalo dlouho a na Steamu se objevily doporučené hardwarové požadavky Call of Duty: Advanced Warfare.
Doporučené požadavky
• OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit • Procesor: Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz • Operační paměť: 8 GB RAM • Grafická karta: NVIDIA® GeForce GTX 760 @ 4GB • DirectX: Version 11 • Internet: Širokopásmové připojení k internetu • Místo na disku: 55 GB • Zvuková karta: kompatibilní s DirectX 9.0c • Další poznámky: Zorné pole se pohybuje v rozmezí od 65°-9
Minimální požadavky
Na produktové stránce Steamu se u Call of Duty: Advanced Warfare objevily minimální systémové požadavky, z nichž je hned na první pohled patrné, že od posledního dílu s podtitulem Ghosts to s optimalizací bude hodně podobné. Advanced Warfare bude vyžadovat 6 GB RAM a stejnou grafickou kartu jako zmíněné Ghosts. Požadavky se mění akorát v případě procesoru (nově Intel CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz, loni Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ) a místem na disku (nově 55 GB, předtím 40 GB).
• OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit • Procesor: Intel CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz / AMD PhenomTM II X4 810 @ 2.80 GHz • Operační paměť: 6 GB RAM • Grafika: NVIDIA GeForce GTS 450 @ 1GB / ATI Radeon HD 5870 @ 1GB • DirectX: Version 11 • Internet: Širokopásmové připojení k internetu • Místo na disku: 55 GB • Zvuková karta: kompatibilní s DirectX
Připomeňme, že Call of Duty: Ghosts taky vyžadovalo 6 GB RAM, což se hráčům vůbec nelíbilo a nemohli přijít na to proč tomu tak je. Po týdnu nakonec vyšel patch, jenž umožnil spustit hru i na počítačích se 4 GB RAM. Dá se předpokládat, že stejné to bude i u Advanced Warfare.
Podpora dedikovaných serverů
Michael Condrey v rozhovoru pro Stevivor nakousl, že Call of Duty: Advanced Warfare bude podporovat dedikované servery. Přišel s tím web charlieintel.com, který je zaměřený na sérii Call of Duty.
Condrey však zatím neupřesnil, na jakých platformách dedikované servery budou. Na více informací si tak budeme muset ještě počkat. Nezapomeňte ale, jak nám minulý rok u Ghosts také slibovali dedikované servery a přitom zde byl klasický IWnet. Black Ops 2 oproti tomu dedikované servery podporovalo, ale připojovalo se na ně prostřednictvím matchmaking systému podobného IWnetu, podobně jako letošní Titanfall. Podpora dedikovaných serverů tak pro příklad nemusí znamenat automatickou přítomnost klasického vyhledávače serverů a jestli se opravdu ve hře dedikované servery objeví a na jakých platformách, ukáže až čas.