Před Driver: San Francisco měla vyjít jiná hra, také v San Franciscu, ale explozivní ve stylu Split/Second.
Vydavatelské společnosti často financují vývoj hry, o které se ani nedozvíme. To je případ i zrušené hry ze série Driver, z které nakonec v roce 2011 vznikl Driver: San Francisco. Ten měl hodně krušný život.
Původně titul nevznikal v Ubisoft Reflections, ale ve studiu Sumo Digital, které se podílelo na Driver ’76 pro PSP a má na svědomí i hry Sonic & All-Stars Racing. Ubisoft dal tomuto britskému tvůrčímu celku šanci a ten se měl proslavit právě s Driver 5. Bohužel vývoj nešel podle představ a hra se nikdy nedostala z pre-produkce. Aby práce nepřišla vniveč, tak se projektu chopil Reflections a vytvořil již zmíněný Driver: San Francisco s hlavním hrdinou v kómatu, který se může přemisťovat z jednoho auta do druhého a využívat svou schopnost v honičkách se zločinci.
Driver: San Francisco ale ani zdaleka nereprezentuje styl, který chtělo Sumo Digital. Web Unseen 64 odhaluje, že Driver 5 měl mít zničitelné prostředí a výbuchy. Něco jako ve Split/Second.
Koncepty pro Driver 5 vytvořil designér Christian Bravery ze studia Lighting Lights.