Zpět na článek

Diskuze: Zvedá se masivní vlna odporu proti systému krabic v betě Star Wars: Battlefrontu 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
17. 10. 2017 12:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Monkeyskunk

Já fakt nevim jestli to chápu úplně správně, popravdě jsem se to nejal nějak dopodrobna studovat, i když betu jsem pár hodin hrál. Ale například už jenom fakt, že weapon unlock system tam byl možnej jenom skrz drop z beden - ty craft součástky nebo co. Narážím na to, že zaplatím 60 / 80 / 120 eur za AAA titul a po spuštění zjistím, že s každou klasou mám odemčenou jenou "první" základní zbraň. Abych si odemkl další obsah hry, za kterou jsem zaplatil plnou cenu, musim tupě grindit bedny jako např. ve F2P Dirty Bomb. Nebavim se o kosmetickejch věcech, vítěznejch pózách, těch pitomejch kartách, který sem tam něco zlepšujou, i když ty jsou diskutabilní (pay 2 win? ) . Bavim se o zaplacení plné AAA ceny za AAA hru, jenom abych najel na kompletní F2P model hraní.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
17. 10. 2017 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MoRt8

Jaký je rozdíl, jestli ti to padne z bedny nebo z mobky/bosse? Des zabit bosse - zabijes - dropne ti loot vs. des zabit bosse - zabijes - dropnou ti kredity na bednu ze ktere mas loot. Ten klik navic na bednu je ten problem? Beru to obecne, jelikoz si mluvil taky obecne. BF II tam ma nektery veci nevychytany, ale ocividne na to EA aspon reaguje a snazi se to trochu zmenit, tak uvidime kam se to dostane. Ale jinak obecne je mi putna, jestli mam 10% sanci z bosse nebo musim dat 10 bossu abych mel kredity na 100% bednu. Vzhledem k memu "drop lucku" mi vyhovujou spis ty bedny To ze tam pak daji moznost si ty bedny koupit za real money je vec jina, to uz se mi taky nelibi. Ale obecne v systemu beden nevidim uplne zasadni problem. Ale mozna me presvedcis, ze se mylim

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
16. 10. 2017 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @MoRt8

Presne to tu rikam i ja. Ale jak jsem tak procital ostatni komentare, tak to leckomu nevadi.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
16. 10. 2017 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud jsem to dobře pochopil, tak je zde AAA titul za plnou cenu (60e v základní verzi) , ve kterém ovšem jakýkoliv progres hráče běží skrz bedny, tedy skrz model známý z F2P her. To je obrovský problém a hodně strašidelná vize budoucnosti herního průmyslu.

Mrkev
Mrkev
Level 1 Level 1
12. 10. 2017 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mikrotransakce = hnus a ten kdo je vymyslel, ať shoří v pekle!

Abel Ramos
Abel Ramos
Level 5 Level 5
12. 10. 2017 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už tam tento systém zůstane (chápu důvody, ač se mi to nelíbí) , tak by aspoň mohli udělat krabice zvlášť pro každou třídu. Ušetřit tisíc kreditů hraním za assaulta, koupit bedýnku a tam získat kartičky pro heavy a specialistu nepovažuju za příliš motivační....

Zarenix
Zarenix
Level 16 Level 16
11. 10. 2017 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pay-to-win bych spíše bral, že za reálné peníze si nakoupí něco silnějšího, co nelze získat hraním. Tohle tu zatím naznačeno nebylo. To, že někdo za reálné peníze získá rychleji než hraním je v pořádku. Ne každý má čas trávit u her xx hodin týdně a nevadí mu přikoupit si bedýnky, aby se vyrovnal ostatním hráčům.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jeste jedna vec. U her jakou jsou strilecky, by zadne bedinky, ktere nekoho zvyhodnuji byt nemely. Pak zase bude ve vyhode ten, co to hraje porad oproti tomu, ktery si to pusti treba jen vecer nebo o vikendu. At udelaji bedny, ale jen kosmetickeho razu. Jako treba v Overwatch. A jestli jim to lidi zaplati, tak at.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @mattrich

Jenze v Battlefieldu nejsou zadne karticky “co te i trochu zvyhodnuji oproti ostatnim”. Nechapu proc nevydaji hru za plne penize a hotovo.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
11. 10. 2017 19:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Micronex

asi zbytecne resit, naprosty vetsine stada tohle chovani publisheru vubec nevadi, platit za kazdou blbost navic, viz treba ted posledni NBA, to je hotovej gambling simulator, skorapka hry a k tomu mikrotransakce, bez kterejch se hra v podstate neda hrat a to hra stoji pouhych 150 euro v "ultra mega super giga edici"

Micronex
Micronex
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @mattrich

Možná proto, že nechce aby se z her (které má evidentně rád, když debatuje na zingu) staly jen dojný krávy. A absolutně nechápu, jak může někomu nevadit, že ve hře za kterou dal 1000-1500 jsou ještě mikrotransakce. A kde jsou mikrotransakce tam je i grindování, protože proč by pak někdo utrácel navíc že? A pokud je hra za plnou cenu ovlivněná (ať už jen lehce) tím, že jsou do ní přidány mikrotransakce, pak je asi něco špatně.

mattrich
mattrich
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ergonaut1®

Nijak tě neurážím tak by jsi mohl odpovídat slušně. Uvedl jsem to jako příklad protože neznám nikoho, ať už tvrdí cokoliv, kdo by odmítl si přivydělat. Hra není zadarmo, proto si ji koupím a nic jiného platit nebudu ale nevidím důvod, proč někomu kecat do utrácení peněz, které si vydělal.

Ergonaut69
Ergonaut69
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @mattrich

Tak já vypíchnul jen jednu tvou větu, která je prostě k popukání s ohledem na to, že to není hra zadarmo. Proto se ani nebudu vyjadřovat k tvé následné (bez prominutí) debilní připomínce, jestli pracuju já zadarmo a zbytek tvých prupovídek jakožto reakci na moji adresu beru za irelevantní.

mattrich
mattrich
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ergonaut1®

A někdo tě snad nutí to kupovat ? Vše se dá odemknout hraním a jsou tam dost jednoduché daily challenge. Ty určitě chodíš do práce zadarmo že ? Pokud teda nevyžíráš rodinu ...

A pro upřesnění jsem nikde nepsal že to schvaluji. Jen říkám že to je každého věc když za to chce dávat další prachy. Já si to v klidu odemknu sám hraním jako v Battlefieldu i když se to dá urychlit.

johnny_jay
johnny_jay
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ergonaut1®

A kvůli takovým ovečkám v těchto praktikách budou vývojáři jen a jen pokračovat

Ergonaut69
Ergonaut69
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @mattrich

„Nějak si musí vydělat... " no jo, oni jsou vlastně takoví chudáčci, co by jinak za cenu 60€ za samotnou hru neměli ani na chleba. Začínám je litovat, jak jsi mi otevřel oči. Si snad děláš prdel.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
11. 10. 2017 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zase bych to nepřeháněl.... Souhlasím s tím, že krabice by neměli jít koupit za real money - to beze sporu. Případně za love dat jen kosmetický krabice. Ale jinak mi to příjde stejný jako v jiných hrách, kde ti třeba loot dropuje z bosse. Taky musíš mít prostě štěstí, aby ti padlo to co potřebuješ. Navíc, ty kartičky se dají přece vycraftit. Já sám jsem tak vyřešil problém, když mi nechtěla padnout další karta na fightera - tak jsem si jednu levnou vycraftil a ikdyž jsem jí nepoužil, tak mi to dalo 10tej lvl a teď si pěkně lítám se 3 kartami. Je ale fakt, že těch crafting parts by mohlo padat víc za challenge, případně přidat ještě bednu, kde máš jisté třeba 2x crafting parts. A je po problému. Zase nemůže chtít člověk všechno hned naboostěný.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
11. 10. 2017 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @mattrich

Souhlasím. Já s těma kartičkama problém neměl a většinou jsem je ani neaktivoval nebo to zase nic úžasného nebylo, takže tohle mě nechává naprosto chladným. Nemyslím si, že je to zase taková win situace.

mattrich
mattrich
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 09:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě přijde jako by to lidi co si stěžují ani nehráli. Ta hra je mnohem víc založena na Skillu než předchozí Battlefront a ty kartičky nedávají tak extrémní boost. Neměl sem žádný problém skončit na prvním místě i s jednou kartičkou. Navíc díky daily challange je získáváni beden a crafting materiálu velice snadné. Nějak si musí vydělat a DLC budou free. Vše se dá získat hraním takže mi tenhle systém nevadí.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
11. 10. 2017 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Free2play model na premium AAA hre za 150 dolaru? No nekup to...

asive47
asive47
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @midder

A navíc co mi je do toho jestli to dělali při nebo po vývoji. Prostě to udělali a konečně se nebude rozdělovat komunita kvůli stupidnímu season passu.

asive47
asive47
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 08:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Možná je to špatně s tim co bylo před 20 lety, ale doba jde do předu a byznys dneska funguje takhle. Rockstar nám dává zdarma dlc, ale taky má svoje transakce, díky kterejm si tu hru užiješ víc když si připlatíš. Každej dělá něco pro to aby vydělal co nejvíc může to jim nemůže nikdo mít za zlý. A nemyslim že v bf2 bude až takovej rozdíl mezi hráčema co maj stříbrný a zlatý karty.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 08:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co mě také zklamalo je celkem nízká viditelnost nepřátel. Ty droidi nejsou moc vidět. Klidně bych si zaplatil Premium Pass s vícero mapami, než zase nějaké balíčky, kartičky apod. zdarma. Pokud se to nezmění, tak opět SW vynechám. Divím se, že to dělá DICE, které má s Battlefieldem 1 super zkušenosti a jedná se o úspěšný titul. Zatímco značku SW takhle potopí.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
11. 10. 2017 06:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesouhlasím s článkem, tenhle systém nevypadá dobře ani na papíře.

V dnešní době je zkrátka trend stírání rozdílů- momentálně zahrnuje to, že se AAA hry snaží co nejvíc přiblížit těm na Androidu. Kouzelné krabičky s překvapením a season pass v podobě kinder vajíčka.

midder
midder
Level 1 Level 1
11. 10. 2017 00:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @asive47

S tim free contentem si delas srandu, ne? Dejme tomu ze maji pripraveno 30 map, ale vypusti jen 15, aby pak ojebali lidi jaky ty, kteri si budou myslet, ze to je free content co se delal az po skonceni vyvoje. Blbost, jim se ty mapy zaplati uz z tech 1200 stovek co do toho das. NAIVKO.

Reklama
Reklama