@Martin Zavřel
@Martin Zavřel Já právě koukal hned první den. Neměl jsem to tam nikdo a to na steamdb už hrálo milion hráčů. Až třeba za 3 dny, kdy z hlavní stránky zmizelo promo na ubisoft slevy, tak se tam objevil a pak zase zmizel :D Jako je to detail, jen mě to překvapilo. Tohle je teď pořízený screen ze steamu https://ctrlv.cz/ERpW a pořád to tam nemám.
Steam má nějaký beef s CAPCOMem ? Koukal jsem na steam do nejprodávanějších, ale MHWilds tam bylo asi jen jeden den a i teď ho nemám vůbec v nejprodávanějších ani v nových a populárních. Nebo mám jen nějaký pokažený steam ?
@Melneor
@Melneor Reálná kvalita...Zaprvé problémy MHWilds jsou optimalizace. To co je MHWilds a co nabízí je za mě vysoce kvalitní produkt. Srovnávat singleplayer RPG s MH je prostě nesmysl. MH není příběhovka, i když tam ten příběh nějaký je a v některých dílech je i celkem slušný. To je jako bych řekl, že KDC2 je o dvě třídy horší záležitost, protože nemá co-op. Už jen z toho tvrzení, že MH je hra pro děti, tak všichni ví, že jsi to ani nikdy nehrál.
Pokud bych měl srovnávat systém mikrotransakcí v SWB2, tak se nejvíc podobají FIFĚ. Je to taky p2w, když si můžu nakoupit balíčky do FUT a ostatní neplatící budou x hodin farmit na ty hráče, které chtějí. Zajímavé ale, že FIFU nikdo nekritizuje a ten systém tam je kolik 6 let ? No minimálně 3 roky co jsem začal s FIFOU.
To, že recenzent nestrhne známku za mikrotransakce, protože má důvod je fér. Co jsem pochopil, zhodnotil jak moc ho nutí do koupě a pokud nekoupí, jak moc to ovlivní jeho "postavy" a jaký to má důsledek v bitvách. Ono podle mě je blbost "plakat" nad tím, že si někdo nakoupí lootboxy za reálné peníze. Ve výsledku mu to dá náskok třeba měsíc od hráčů co to hrají intenzivně. To je jako plakat nad tím, že někdo koupil deluxe a má 3 dny k dobru, popř. že má nato víc času a proto má lepší karty...
Je fuk jestli tam jsou mikrotransakce nebo ne, ale pokaždé budu pozadu, protože x lidí má víc času než já a tím pádem i lepší výbavu.
Naprosto nefungující servery ? Za 10 hodin jsem narazil asi jen 5x na server, kde nás bylo málo, že se nepustila ani hra. Neměl jsem žádný problém se stabilitou. 1x mě to koplo ze hry. To je jakože nefungující servery a matchmaking ?
To je trochu jine, v ow za toho hrdinu hrajes celou hru a v swb2 jen obcas. Prirovnani k OW bych spis zvolil treba shield od reinharda a orisy, kazdy ma jiny princip stitu, ale ve vysledku ti to pohlti dmg a to je ucel ne ? Maul a Vader sou rozdilne postavy jen v malo ohledech a ve vysledku je celkem fuk jaky hero to byl, hlavne ze splnil ucel a to, ze ti treba pomohl zabezpecit point.
Pokud chci skin, tak musím farmit desítky až stovky hodin. Pokud chceš Vadera taky farmíš. Co se týče hratelnosti, tak to mění velice málo. Moc se od Kylo Rena/maula neliší.
Edit: Chápal bych, pokud by jsi neměl hrdiny zadarmo, ale je tam Ren, Maul, Krokodýl a Boba Fett za impérium a odemknout můžeš postavy Vader, Palpatine a Versio. Nejsem si teď jistý, ale mapa nemá omezený počet hrdinů. Pokud by byly všichni odemčení, tak na každé straně 7 hrdinů je celkem dost.
WTF ? "pokud chces vsechny hrdiny musis do toho vrazit dalsi dva litry" jakože WTF ? Před slevou trvalo cca 10 hodin na odemčení Vadera/Luka, po slevě za 10h odemknu 90% hrdinů. Jak je toto možné, když přece MUSÍŠ dát 2k když chceš všechny hrdiny...Ajo vlastně další odborník co si přečetl nadpis a hru ani neviděl. To pak sorry jako.
Tyhle lootboxy, na které narážíš, ve free2play hrách většinou vypadají tak, že hraním na ně našetříš o dost hůř než jak je to v hrách za 60€kde padají skoro pořád.
Edit: Pokud vemu velké hry s lootboxama (free2play lolko a dota např. ) , tak k otevření 1 bedničky v lolku strávím x desítek hodin aby mě padla bedna a klíč. V dotě mě padne jednou za týden bedna (ve staré dotě před 7. 0 a dřív) a klíč musím dokoupit. Zatímco Overwatch 1 bednu získám za daily reward a druhou za level během hodiny a to samé v battlefrontu.
Není. Což je podle mě větší problém než "předražení" hrdinové. Není tam ani způsob nějak editovat vyhledávání. Když jsem hrál Trial, tak jsem nehrál nějak moc hodin v kuse a většinou jsem si zahrál za útok a obranu a hru vypnul. Tzn. 1 mapu za obě strany. Problém pak nastával v tom, že jsem během 5ti hodin hrál celkem 2 mapy a při každém hledání mě to hledalo pořád dokola ty samé. To i ve Starfighter assault. Pokud ale mám čas a odehraju třeba Kamino, které jsem hrál asi 20x, tak hra pokračuje na jiné mapy.
Tak to je snad ještě horší způsob, než jaký je teď. Vždy to při hledání prvního zápasu dá random stranu a pokud mám čas na 1 hru a dostanu stranu, kterou nechci, tak to v životě neodemknu. Aby to bylo účinné, musela by tam být volba strany za kterou chci hrát a ne random matchmaking.
Jak si čtu ty komenty, tak mi připadá, že nikdo nehrál Battlefront 2 přes origin access. Týpek na reddit hodil kalkul čistě kreditů ze zápasu. To je pak 40h na nejdražšího hrdinu. Vader a Luke 60k, Leia a Palpatine 40k a Chewbacca a Versio ( ta mařka ze singlu) 20k. Přičemž každý den dostanete daily crate, ze které mi padlo většinou něco málo pod 2k kreditů. Odměny za progress sou 250-500 kreditů a odemykají se celkem rychle. Ve výsledku, jsem během úvodních 7mi hodin nahrál skoro 40k kreditů. Kde je problém ?
Nevím no, četl jsem to dost dávno, třeba půl roku zpátky a bylo psáno, že právě z wowka, což se mi nechtělo věřit. Vždyť tak není tolik obsahu za real money, pár mountů a petů po 20€.
Pay-to-win bych spíše bral, že za reálné peníze si nakoupí něco silnějšího, co nelze získat hraním. Tohle tu zatím naznačeno nebylo. To, že někdo za reálné peníze získá rychleji než hraním je v pořádku. Ne každý má čas trávit u her xx hodin týdně a nevadí mu přikoupit si bedýnky, aby se vyrovnal ostatním hráčům.
Navíc tam jsou i poklady, ty kameny co vylepšují schopnosti na 30 minut a další otazníčky, které by se dali přirovnat ve Wildlands k získáváním surovin, gearu a dovednostních bodů. To je vlastně taky jen styl dojdi tam, zabij obludu a máš odměnu.