Zvěsti o zákulisí Cyberpunku 2077
Cyberpunk 2077 Novinka Zvěsti o zákulisí Cyberpunku 2077

Zvěsti o zákulisí Cyberpunku 2077

Johny

Johny

16
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox One

"Polský Jason Schreier" odhalil nové informace, a CD Projekt RED odpovídá na crunch.

Reklama

Před několika dny vyšel na Youtube rozhovor, kde vystupoval Borys Nieśpielak. Tento video režisér je znám v Polsku tím, že má spolehlivé kontakty mezi herními vývojáři, a tak někdy odhalí či potvrdí určité spekulace z herního průmyslu. Někteří čtenáři mu říkají: "polský Jason Schreier". Po přečtení novinek, které odhalil o Cyberpunku 2077, bych si však tímto tvrzením nebyl tak jistý, protože některé věci mi zní až moc bizarně na CD Projekt RED.

Na loňské GDC (Game Developer Conference) vývojáři nevěřili, že hru bude možné vytvořit na aktuální generaci konzolí. Některé technologické problémy nejsou do dnes vyřešeny. Mezi vývojáři dlouho kolovaly zvěsti, že datum vydání 16. dubna je nemožné stihnout. Největším problémem byl základní Xbox One. Dle Borysových zdrojů jde o potvrzenou informaci a Xbox One je hlavním důvodem proč datum vydání hry bylo posunuto. Kdyby hra na Xbox One byla před lednem v daleko lepším stavu, k odkladu by prý nedošlo. Tato informace je shodná s tou, kterou sdílel ještě minulý rok jeden významný člen Cyberpunkové komunity vystupující pod přezdívkou Triple S League. Ten tyto poznatky získal přímo od CD Projektu, kde mu vývojáři sdělili, že se aktuálně potýkají s technickými problémy a nejsou si původním datem vydání jistí.

Další zajímavost, kterou Borys zjistil od vývojářů je, že PS5 bude mít zpětnou kompatibilitu k PS4. Tuto informaci prý mají vývojáři přímo od Sony.

Hlavní příběhová linie Cyberpunku 2077 byla dokončena před třemi měsíci. Na vedlejších úkolech se ale stále pracuje.

Hra prý bude kratší než Zaklínač 3.

CD Projekt RED prý dělal na dalším projektu, kde hlavní postavou byla Ciri. Borys několikrát upozorňuje, že tímto si je na 100% jistý a takovýto projekt ve studiu opravdu existoval. Tato hra totiž měla být exkluzivitou pro Sony.

Zde si můžete pustit onen polský podcast, kde Borys Nieśpielak vystupuje jako host a sdělil výše zmíněné informace.

Další novinkou, která již nepochází od Boryse, je odpověď několika vývojářů z CD Projektu RED na "stížnosti" hráčů na crunch, který byl nedávno zmíněn v konferenčním hovoru s investory.

Youtuberka a další významná členka Cyberpunkové komunity Madqueen z kanálu "Madqueen Show" vyzpovídala na toto téma několik vývojářů. Zde je jedno vyjádření:

"Z části je pravda to, co Adam a Marcin řekli. Aktuálně jsme v crunch módu. Každopádně to není tak hrozné jako kdysi. Když v dobách práce na Zaklínači 3 vedení řeklo, že začíná crunch, tak všichni museli zůstat a vůbec nezáleželo na tom, zda něco již mají naplánované nebo ne. Tentokrát je vše přizpůsobeno našim plánům a výkonu. Pokud dokončíme svou práci, která je pak schválená QA týmem (tým schvalování kvality), po osmi hodinách můžeme odejít. Nikdo nás nenutí zůstat nebo se na nás špatně dívají. Tohle je ale situace v mém týmu. Existují jiné týmy, kde je situace horší. Speciálně tým pracující na designu questů, který přímo ovlivňuje, jak zábavná hra bude. Každopádně aktuální situace je úplně jinde oproti té při vývoji Zaklínače 3. Jsem rád, že jsme se dokázali přes toto přenést. Ještě nemáme vše vychytané, ale očekávám, že se stejně vždy najde někdo, kdo zůstane v práci déle a tím vznikne mix několika finálních termínů a vysokých ambicí."

Cyberpunk 2077 vyjde 17. září. Hra se objeví na PC, PS4 a Xbox One. Předobjednat si ji můžete na Xzone.cz a GameExpres.sk.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama