V Sacred Agony bychom hráli za duši, která se chce dostat z pekla.
Včera se na Kickstarteru objevil další survival horor. Tenhle nese název Sacred Agony a stojí za ním Tomasz Dutkiewicz. Ten tvoří svou vizi survival hororu. V Sacred Agony se máme vžít do duše, s kterou musíme uniknout z pekla. Duše umí ovládnout zvířata a lidi, na které po cestě z pekla narazíme.
Aby to nebylo tak jednoduché a jednotvárné, budeme si moci vybrat tři různé duše. Ty prý zcela změní herní zážitek. Od slabého člověka se budeme moci stát téměř nesmrtelným a dokonce i mocným démonem.
Ethereal soul nám umožní být téměř nesmrtelní, budeme moci převzít kontrolu nad lidmi a démony. Součástí této duše je levitování a možnost stát se neviditelným.
Martyr alias mučedník dokáže ovládat lidi. V této podobě bude muset být hráč velmi opatrný a pohybovat se potichu. Mučedníci mohou využít hořáky, plavat pod vodou, zadržet dech, řešit hádanky a dokonce klást pasti. Navíc s ním můžete objevovat tajné komory, kde naleznete sběratelské předměty. Je více než jisté, že za mučedníka budeme muset využívat stealth.
Oproti tomu démon je velmi rychlý a agresivní tvor využívající telekinezi a nemá problém svými ruky někoho zabít.
U všech třech tříd budeme moci upgradovat schopnosti rozdělené do třech kategorií: zvuk, dech a obrana. Při vylepšení zvuku budete při pohybu tiší, zatímco druhá možnost vám umožní na delší dobu zadržet dech, což se bude hodit zejména při potápění a také skrývaní. Nakonec obrana. Když ji vylepšíte, zvýší se pravděpodobnost, že přežijete útok démonů, zejména těch slabších.
Sacred Agony je v plánu ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Aby titul mohl vzniknout, potřebuje Tomasz Dutkiewicz vybrat 544 400 eur.