Reboot System Shocku v problémech, vývoj pozastaven
System Shock Novinka Reboot System Shocku v problémech, vývoj pozastaven

Reboot System Shocku v problémech, vývoj pozastaven

Michal Burian

Michal Burian

16

Vývojáři musejí přehodnotit své plány a zjistit, jak pokračovat ve vývoji tohoto očekávaného projektu, aby dodrželi původní vizi.

Reklama

21 625 hráčů je rozčarováno. Dohromady na vývoj staronového System Shocku přispěli částkou 1 350 700 dolarů, ale letos se své odměny nedočkají. Nightdive Studios v noci oznámili pozastavení vývoje. Vývojáři musejí přehodnotit své plány a zjistit, jak pokračovat ve vývoji tohoto očekávaného projektu.

Z vyjádření ředitele Stephena Kicka se zdá, že si toho pánové a dámy v Nightdive Studios naložili na bedra příliš. Postupně chtěli hru lepší a lepší. Tím neustále rostl koncept a obsah hry, stejně tak samotný rozpočet. Vývoj se vymkl kontrole, ve studiu Nightdive chtěli vytvořit skvělou hru, ale nakonec se obrátili zády k samotným hráčům, kteří reboot System Shocku na Kickstarteru podpořili v červnu 2016.

Z těchto důvodu byl vývoj pozastaven. Kick se dušuje, že rozhodně nejde o zrušení hry. V nadcházejících týdnech a měsících budou hledat cestu a střádat plány, aby se vrátili k původní vizi.

Co se během vývoje vlastně stalo? S největší pravděpodobností za celý průšvih může změna enginu. V Nightdive Studios se rozhodli opustit Unity a přesedlali na Unreal Engine. Po této změně si všichni v týmu představovali, že dělají na větším projektu a z vývoje se vytratil původní koncept. Tomu nasvědčovaly i nedávné zprávy. Původně mělo jít o remake prvního System Shocku, postupem času ale tvůrci o titulu mluvili jako o kompletním restartu s novými možnostmi a úpravou základního konceptu. Tím chtěli System Shock z roku 1994 přiblížit nové generaci hráčů a zamýšleli změnu hratelnosti, level designu a mírně i příběhu. Jednotlivé části hry se měly tematicky držet předlohy, ale rozložení map mělo doznat velkých úprav.

Připomeňme, že tohle není poprvé, co se nějaký projekt financován fanoušky vymknul kontrole. Vývojáři těchto titulů mají volnou ruku a mohou si dělat, co se jim zamane. Často jim chybí tvrdá ruka (vydavatel), která by dohlédla na rozpočet a dodržení vize.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama