Zpět na článek

Diskuze: Reboot System Shocku v problémech, vývoj pozastaven

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
20. 2. 2018 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Třeba jenom potřebují dělat něco jiného, aby zaplatili účty. Pak se k SS zas vrátí.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
19. 2. 2018 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @unholyU

Já také ale jak bylo řečeno: "Dáváme si přestávku, ale projekt neukončujeme. Prosím, přijměte mé osobní ujištění, že se vrátíme silnější než dřív. System Shock bude dokončen a všechny naše sliby budou splněny. "

Věřím, že to nakonec dopadne dobře.

unholyU
unholyU
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hmm hlavne ze v tom mam penize...

v0id
v0id
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vam sa ozaj viac paci, to, co prezentuju v tom unreal-e? Nie ze by som spochybnoval unreal, ako taky, ale to co vidim, tak nepovazujem za system shock. Podla mna ich unity demo dokonale zachytilo atmosferu a myslienku povodnej hry (hral som najma 2) na rozdiel od unrealovej prezentacie, ktora mi pride strasne genericka, ze by som si to kludne pomylil s hocakou scifi fps hrou vyrobenou za posledne 4 roky.

Pri tem deme sa mi pacilo vsetko... Postprocessing, rychlost hry, ozvucenie, nalada/atmosfera... Toto som z poslednych videii nijak necitil, nahovoriac o tom ze bolo velmi viditelne ze stratili cestu, ked pol hodinu prezentovali rozbijanie byvalych clenov posadky.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
18. 2. 2018 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Krudanze

"I have put the team on a hiatus while we reassess our path so that we can return to our vision. We are taking a break, but NOT ending the project. " - já věřím, že to bude v cajku.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
18. 2. 2018 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě, že vybrané diskuzní šotky zcela ignoruji a s jejich příspěvky naprosto neztrácím čas

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 07:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

Tak to veznem poporade.

1. Když mi přistál update do e-mailu, tak jsem se zhrozil a napsal redakcím, aby tomu věnovali pozornost. - Ja tomu zas rikam lezt nekomu do zadku, zvlast kdyz tahle informace koluje uz od minuleho tydnu po hernich webech ve svete.

2. Jsem backer. - To te chvalim.

3. Původní System Shock, stejně jako dvojka, je absolutní pilíř žánru a legenda. - Kdyz zavru jedno oko, tak mozna jo no.

4. Nicméně bych nepanikařil. - O nic prece nejde vyvoje pokracuje ne sranda.

5. V updatu je jasně uvedeno, že se rozhodně NIC neruší, takže klídek a nenechte se zmást několika výkřiky do tmy místních diskuzních šotků. - Celkem slabe na tebe, vim ze umis peprnejsi nadavky,

6. Holt s jídlem roste chuť. Přechod na unreal engine bylo naprosto správné rozhodnutí. Když se to s unity neumí, může to dopadnout totálně katastrofálně. S unrealem evidentně umí. - Tobe hrabe? Oni udelaji kus prace na Unity, dokonce odprezentuji demo, ktere pusti i mezi lidi. Nasledne lidi zafinancuji vyvoj a po delsim case pak ohlasi ze prechazeji na Unreal! ! Jasne ze je Unreal lepsi a pokrocilejsi engine (jestli v tom ci onom enginu umi nebo ne, to vazne netusim, ale ty asi jo no ) , ale musi jim byt jasne ze prechod na jiny engin jim vydani hry prodlouzi, prodrazi a na to ze vybrali prachy od lidi je to padle na hlavu.

7. Uvádějí, že byli totálně nadšení a evidentně když viděli, co v tomhle enginu dokáží, jak to vypadá a jak na to skvěle reaguje komunita, tak začali přidávat a vršit věci až se z remasteru stalo něco víc (a nekontrolovatelného) . Čili rozhodně nejde o žádné zastavení projektu. - Aha oni teda ted nevypustili informaci ze to zastavili

8. Možná si potřebují pouze sednout, vyházet pár nápadů, zbytek osekat a vrátit se k původní myšlence přinést prostě původní System Shock v aktuálním grafickém hávu a s aktuálním komfortním rozhraním/ovládáním. - Tohle se dela uplne bezne snad u vsech her a nikdo neposila emaily o zastaveni vyvoje!

Muj osobni tip je ze jim dosly prachy a shaneji nove a to bud k pokracovani a nebo vzaceni penez backerum!

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
17. 2. 2018 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

doufam ze mas pravdu. na druhou stranu si rikam ze neco jako vyhazovani mechanik je beznou soucasti vyvoje her. pozastaveni projektu zni docela vazne.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
17. 2. 2018 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když mi přistál update do e-mailu, tak jsem se zhrozil a napsal redakcím, aby tomu věnovali pozornost. Jsem backer. Původní System Shock, stejně jako dvojka, je absolutní pilíř žánru a legenda. Nicméně bych nepanikařil. NIKDE se nepíše o rušení projektu. Naopak. V updatu je jasně uvedeno, že se rozhodně NIC neruší, takže klídek a nenechte se zmást několika výkřiky do tmy místních diskuzních šotků.

Holt s jídlem roste chuť. Přechod na unreal engine bylo naprosto správné rozhodnutí. Když se to s unity neumí, může to dopadnout totálně katastrofálně. S unrealem evidentně umí. Uvádějí, že byli totálně nadšení a evidentně když viděli, co v tomhle enginu dokáží, jak to vypadá a jak na to skvěle reaguje komunita, tak začali přidávat a vršit věci až se z remasteru stalo něco víc (a nekontrolovatelného) . Čili rozhodně nejde o žádné zastavení projektu. Možná si potřebují pouze sednout, vyházet pár nápadů, zbytek osekat a vrátit se k původní myšlence přinést prostě původní System Shock v aktuálním grafickém hávu a s aktuálním komfortním rozhraním/ovládáním.

Přinejhorším dostaneme peníze zpátky, ale nepochybuji o tom, že by se práce na tomto projektu zrušily...

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
17. 2. 2018 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @v0id

me to treba zajimalo. dynamicka destrukce, gore mechaniky a obecne zpracovani fyziky ve hrach dlouhodobe stagnuje. jsem rad za kazdou technologii co to posune dal.

Krudanze
Krudanze
Level 21 Level 21
17. 2. 2018 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NEEEE! ! ! ! : ' ( na maloco jsem se tesil tolik jako na tuhle hru.

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

To já bez prdele jim řekl ať přejdou na jiný engin protože to jejich demo po stránce optimalizace byla naprostá katastrofa. Aji grafika byla velice ucházející. Hral jsem hodně surových demo verzí ale nikdy to nebylo tak hrozné.

Řekl jsem jim ať třeba přejdou na Unreal Engine 4 protože je super. Hlavně je jednoduchý, přehledný, efektivní a plný obsahu/funkcí. Sám mám v Unreal Enginu zkušenosti.

Engin za tuhle rozmarnost studia nemůže. Za to mohou vývojáři sami. Jestli to svádí na engin tak to jsou větší hlupáci než jsem si myslel.

Nenechte se zmást. Unity engine není vůbec špatný ale je to engin stylu udělej si sám. Jinak řečeno je potřeba mít skill.

Už tehdy když jsem si psal s vývojáři tak působili jako strašný citlivky. Vůbec nesnesly kritiku. Asi podobně jako komunita na titulky. cz

Kdo nesnese kritiku tak ať zůstane v jeskyni a neleze do lesa!

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @v0id

Ano sledoval a uz jen to, ze zacli prechazet v prubehu vyvoje z Unity na UE byl holy nesmysl.

v0id
v0id
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

Neviem ci si to sledoval (ich vyvojarske dennicky) ale to demo co spravili v unity bolo super a malo vybornu atmosferu. Potom zrazu presli na unreal a zacali robit videa o tom, ako sa daju zmrazit nepriatelia a potom rozbit realisticky na kusky, co nikoho, kto kedy hral system shock, nezaujimalo a ani o to nestal. Proste im preplo. A suhlasim, malo by prist zrusenie a vratenie penazi... Ocividne nevedia spravit plnohodnotny remake bez toho aby neurazili povodnu hru.

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nevěřím že se s tak sledovaného projektu nestane nic. Určitě to dodělají ale v jakém stavu.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uz jim dosly penizky co zadarmo dostali 😗 Tedka je vyvoj jen pozastaven , zruseni bude az priste!

Reklama
Reklama