- malý obsah hry, téměř o ničem kromě bojového systému ( hratelnosti ) si člověk nijak zvláště nemohl udělat představu.
+ dávám PvE celkově. Pokud jste si prošli prvnímy misemi pro žabáky, měli jste možnost vyzkoušet si jednu misi na těžším módu než je normal. Tedy na hard, tak hra dostala jiný nádech. AI byla lepší, střileli přesněji a téměř neminuly cíl pokud jste nebyli zalezlí v zákrytu. Opravdu obtížnost " Hard " byla o skok úplně jinde. Ale pořád to nebyl vymaxovaný hardcore s pořádným lootem po jakém hráči lační. Takže vesměs pro všechny kritiky, mě osobně udělalo neskutečnou radost oznámení Ubisoftu že v plné verzi přibude o další obtížnost navíc. " Challenge " bude o další skok úplně jinde, NPC nebudou mít jen více HP ale dají zábrat i sehranému týmu. Za odměnu obdržíte slušnou výbavu po tom co si projdete peklem. Navíc výrok Ubisoftu o taktikách AI je další dobrá zpráva. Nečekejte že týpci v mikinách s kapucemi budou mít stejnou taktiku jako nejsilnější protivníci ve hře ( The Last Batalion ) v podstatě armáda, Chci vidět vás jak jim na chalengi nakládáte. Tedy spíše naopak. Jak vám natrhnou prdel. Tolik k mojí hypotéze ze zkušeností z bety a nějakých informací ohledně PvE. Troufám si říct že bez správného složení party ( divize ) nebude možné nejvyší obtížnosti hladce projíždět.
+ dávám přehlednému a jednoduchému matchmakingu a rozdělení serverů. Jednoduše vám najde partu, a pokud umíte základy angličtiny jste v cajku.
+ Darkzóně za zajímavý systém. Pěknou atmosféru a nebezpěčí na každém rohu.
- dávám za PvP, nikoliv za to že by nebyl zábávný. Právě naopak, je velmi dobře propracováný až na pár škřaloupů, Vadí mi velký a nepřiměřený postih agentům kteří zabíjí v nelítostné zóně jiného. Dostanete status rogue a celý server ( oblast) ) jde de facto po vás. Pokud hrajete v partě ve 4 tak logicky vás hledá maximálně 20 lidí. A vzhledem respawnu u nejbližších dvou checkpointů hráč se statusem rogue téměř nemá šanci se schovat, ne pokud má na kontě více než jednu hlavu. Proto mám obavy aby se PvP nestalo spíše vyjímkou : -/
+ bych dal atmosféře jako takové, grafická stránka mě sice neochromila, ale ani neurazila. Světelné efekty jsou dobré. Jinak se přikláním ke kritikům tzv. Downgradu grafiky od prvního traileru z roku 2013 na E3. Kritika je zcela oprávněná. Grafika je horší než jakou jí tvůrci prezentovali. (PS: jaký trailer hry na E3 není) Nicméně mě to stejně neodradilo, protože dobré dojmy vesměs převažují ty špatné. Tolik k mému názoru na tuto hru.
Pokud by někdo měl dojem že nevím o čem to tady mluvím, tady je důkaz v podobě screenu že jsem si v betě pořádně zaskotačil. A to i jako solo-rogue. Ti co hráli betu, budou vědět co mám na mysli.