@Jan Pospisil
@Jiří Janák čteme, očividně to nikdo nechápeme, ale vysvětlit se ti to očividně nechce. bohužel, tvůj první příspěvek vyzněl jak jsem řekl a na pravou míru uveden nebyl.
Článek je o úmrtí osoby, která se pohybovala v herním průmyslu a kromě toho se také v herním průmyslu angažovala za práva LGBT vývojářů. Proč tedy toto považovat za "cpaní LGBT" do článku ,když se to té osoby a tématu opravdu týká? Je to fakt a tedy nevím, proč by se to nemělo zmiňovat a ještě k tomu naznačovat, že se snad jedná zas o nějaké vnucování LGBT, protože přesně tak to vyznívá.
@Jiří Janák
@Jiří Janák Zajímat to asi bude někoho, kdo tenhle článek čte. LGBT byla součást její osobnosti, ale i kariéry, takže by se to zmínit mělo.
Nebo je to snad problém? Že by taková ta "tolerance" typu "nemluv o tom a ideálně ani nevylejzej z baráku"?
Článek je o úmrtí osoby, která se pohybovala v herním průmyslu a kromě toho se také v herním průmyslu angažovala za práva LGBT vývojářů. Proč tedy toto považovat za "cpaní LGBT" do článku ,když se to té osoby a tématu opravdu týká? Je to fakt a tedy nevím, proč by se to nemělo zmiňovat a ještě k tomu naznačovat, že se snad jedná zas o nějaké vnucování LGBT, protože přesně tak to vyznívá.
@Frezen Aleks
@Frezen Aleks half-life nikdy nebyl konzolová záležitost a tedy je prakticky jisté, ze se zatím na konzole nepodívá. Podle informací co mam ani Source 2 zatím s konzolemi moc nekamarádi, kamarádi s windows, steamOs a Vr
@Pan Císař
@Pan Císař A taky stále umí vyprodukovat dobrou hru. Je to moloch, často šlápnout vedle, ale furt bysme bez nich neměli vcelku dost dobrých her...
@Cejos7
@Cejos7 S odstupem na mě hra působí dost uspěchaně. Po tom dokumentu to ale chápu, hru museli vydat, jinak to nešlo. Každopádně v porovnání s HL1 nebo pak epizodama, HL2 na mě někdy působí tak nějak poslepovaně a místama prázdně. Sice skvělá hra, ale až na epizodách jsem měl pocit, že je všechno tak nějak vyladěné do posledního detailu. Epizody mám osobně po stránce hratelnosti i příběhu ve výsledku asi radši. Každopádně hraju opakovaně prakticky téměř každý rok a furt baví.
@Mr.sugar
@rronaldr přesně. Já teda i díky Gogu teď dodáním resty klidně z 90. let. Takže nespěchám. Za plnou cenu kupuju už jen vyloženě srdcovky od studií, kterym věřím .
@rronaldr
@rronaldr já už mám na Gogu víc než 500 her. Co jde, kupuju tam. Když ne, čekám, protoze se tam mnohdy dostanou jen trochu později, jako třeba silent hill2
@Mr.sugar
@rronaldr přesně. Já teda i díky Gogu teď dodáním resty klidně z 90. let. Takže nespěchám. Za plnou cenu kupuju už jen vyloženě srdcovky od studií, kterym věřím .
@MOLLY
@MOLLY Kromě toho, že to řekli, tak to i dokazují. Valve posledních cca 10 let pracuje s velkou intenzitou na Half-Life.
Začalo to vývojem HL: Alyx a pokračuje to do dnes. Měli jsme tu navíc dvě zásadní aktualizace pro HL1 i HL2. Na těch bylo vidět, že pro Valve je to stále srdcovka. A rozhodně to nebyly updaty, co by spíchnuli za 2 dny. A dalšího dílu se dočkáme jen něco málo přes 5 let po HL: Alyx, což je vlastně vcelku normální časový rozsah, minimálně u Valve.
Ještě takový detail k zamyšlení pro ty, co pochybuji. Valve potvrdilo vydání Rising the bar na tento rok. takove vydání by se hodilo právě k výročí, ovšem tehdy došlo jen k oznámení. Tedy další varianta je vcelku logicky to vydat s další hrou. Navíc je pak příležitost to i přilepit ke speciální edici ;)
@dedly
@dedly Upřímně, většinou nad tím taky mávnu rukou. Tady ale ne. A přitom je to taková "drobnost", prostě dva řádky textu. Ale říká to hodně.
Tohle mi už vadí, mám pocit, že někomu nevoní, že se někdo dovolí identifikovat jako muž nebo žena. Neřekl bych ani popel, kdyby nechali muž/žena a přidali třetí možnost (ať už by to nazvali transgender nebo jak by chtěli). A že to je otázka sekund pomocí módu? Jde o princip. Postoj Nexusu je pak už jen další kapka do již přeteklého poháru. Nestává se často, abych byl vyloženě na straně "anti-woke" skupiny, v tomhle případě tomu tak je.
Za mě jinak další důvod jsou třeba i zastaralé "vnitřnosti" hry. Na jednu stranu to asi má smysl, na druhou stranu mě štve, že to neodbouralo časté načítání a asi mnoho dalších neduhů, které creation-engine má.
@Keeper
@Keeper třetí díl mi naopak furt přišel jako krok vpřed. Open-world mi tam hodně sedl a dodnes mám ts3 asi nejradši. Bohužel jen ta optimalizace byla mizerná