y se nepouštej do internetové hádky s děckama - nemáš šanci vyhrát... 2. když už se do hádky pustiš zůstaň klidný nejlepší je celou věc hodit jako chlap za hlavu a provokace ignorovat a pochopit že mladí lidé si potřebují vytvořit osobnost tím, že potrollý dospělé
CZconnor: ale je, ale je pokud nejsi úplná lama tak je odpravíš serial-killem do 20 sekund .... jinak chtěl jsem upozornit na stealth on totiž v AC byl ale jakmile se upravil bojový systém tak tento prvek zanikl, poněvadž každý raději do bitevní vřavy naběhl jako rambo a všechny tam popravil... je pravda že granátníci v AC3 byli docela hovada ale byl na to "glitch" - stačilo mít nějakou zbraň a jako střelnou postačil luk a jakmile jsi vykryl úder stačilo zmáčknout Q - střelná zbraň na ranu... šlo to i tím oštěpem na laně pěkně
mě docela mrzí bojový systém, je totiž moc snadný - v AC2 to bylo těžké a postavit se smečce strážců jsem si dopředu promyslel a proto tam byl tolik důležitý stealth jako v AC1 navíc v boji jste museli odhadnout přesnou dobu vykrytí a netěší to bylo u hidenbladů (byl na to opravdu krátký okamžik ale zase měli jste každého ) ... pak přišel brotherhood kde byl bojový systém překopaný jasný byla to dobrá změna super jo ale už jsem toho přejedený a chtěl bych AC kde by byl bojový systém reálnější (třeba stejný jako v AC1/AC2 s řadou nových komb atd...) v nových dílech od BH už si ty komba ani neužil a nevychutnal je to moc rychle a vy se už jen zajímáte koho odpravíte dalšího... aspoň že u těch námořních bitev to bude trochu složitější
ANO ty ostrovy by neměli být problém... když si uvědomíte že divočina je o dost snadnější než simulovat historické stavby (či vymyšlené) a naprogramovat je tak, aby se po nich mohl uskutečnit free run - celkově aby vtom byl systém pro pohyb... Divočina je snadnější - pár stromů nějaké to skalisko - samozřejmě že i to musí odpovídat podmínce aby tam dalo volně pohybovat popřípadě šplhat po stromech navíc si myslím že si můžou na více ostrovech dovolit stereotypnější uspořádaní objektů
Wycis: ono jde o to, že kdyby lodě přesně simulovali chování skutečných plachtových nebo-li řadových lodí tak by tě hra vůbec nebavila a všechno tam by bylo jako běh na dlouhou trať... spíše mě zajímá chování větru protože na mini-mapě jsem nic neviděl a na moři to vypadalo jako by plachty neustále křižovaly a nebyly vůbec napnuté a to přitom loď valila tak 12 uzlů
Icarus má myslím pravdu - viděl jsem gameplay ke tvrdily že nalodit se můžete na jakkoliv loď a získat její zlato slyšel jsem to víckrát a bral jsem to jako všeobecný fakt a proto si vzpomínám, že mě to docela zklamalo - byli tam myslím pouze 4 mise s rádoby naloděním a ještě k tomu to bylo s podmínkami rychle opustit loď, rychle zabít důstojníka a když jsem důstojníka nezabíjel a zabíjel jsem námořníky tak neustále naskakovaly nový jako by jich tam bylo nekonečně mnoho... lodní mise byli v AC3 jen takovým bonusem ale stejně to byla moje nejoblíbenější část v AC3
Doom351: příběh není tak úplně zapečetěný, co vím tak na konci Desmond sice zachránil svět ale tím taky osvobodil bohyni Juno a moje představa směřuje, že se oba řády spojí a budou bojovat proti Junovi (přeci mají společný - minimálně podobný cíl)
- jinak k Edwardovi, je mi zatím nejblíž co se týče (mého osobního) herního stylu - rabování, agresivita k vůči vojákům, shromažďování co nejvíce majetků pro efektivnější hraní (třeba úpravy na lodi) , různé hádanky nebo hledání pokladů... prostě podobný styl měl i Ezio kdežto v AC3 vám později byly peníze k ničemu a po příběhová hratelnost byla nulová.... ale věřím že v AC4 mě bude těšit i jen takové svobodné plavení po Karibiku s občasnou akcí
- Možná si pro PC verze playman připraví DLC zdarma jako kompenzaci za čekání (jako to bylo u některých starších dílů série)
- Jinak ke hře - hru zdobí námořní pojetí a právě u AC3 mě právě táto část nejvíce bavila a právě tady byl pro mě Connor hodně sympatický (ještě poslední dvě kapitoly + DLC) jinak je mě docela jedno, že se AC4 od původního dílu se moc neshoduje - hrál bych ji stejně i klidně pod jiným názvem , poněvadž právě lodní souboje jsou na vysoké úrovni a dokonce lepší než hry, právě na to specializované...AC je srdcovka