Zásadní pro selhání byla též toxická pozitivita.
Suicide Squad: Kill the Justice League je bezpochyby jedním z největších průšvihů posledních let. Zatímco u jiných problematických projektů došlo časem k zásadním opravám v tomto případě to vypadá tak, že k žádnému šťastnému konci nakonec nedojde. Prominentní novinář Jason Schreier z Bloombergu proto realizoval více než dvě desítky rozhovorů s lidmi majícími nějaký vliv na to, jakým směrem se projekt ubíral. A minimálně podle jejich tvrzení bylo důvodů, proč ve finále jejich projekt skončil tak katastrofálně více. Nějak tak tradičně za tím už byla podle většiny dotázaných vysoká očekávání vedení a především neustálé přepracovávání jednotlivých herních prvků, jejichž funkčnost nebyla vždy dostatečná.
Tempo vývoje kvůli tomu bylo nebývale pomalé, čemuž nepomáhal ani problematický schvalovací proces. Dost se měla na výsledku podepsat také pozitivní toxicita, což je fakticky přístup, v jehož rámci věříte, že to tak nějak vše dobře dopadne, i když je realita jiná. Celkově je vysoce nepravděpodobné, že by bylo Rocksteady schopné ještě zajistit plně slibované prvky pro jejich výtvor. Budoucnost Suicide Squad: Kill the Justice League proto není vůbec pozitivní. Hru aktuálně najdete na PC a také konzolích PlayStation a Xbox.