Zpět na článek

Diskuze: Agentura Grunex koupila herní portál Zing.cz

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
6. 5. 2022 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvidíme jaká bude budoucnost webu 🤔Dodnes mi tu stále chybí zvoneček na upozornění na nové komentáře, ale tak nějak jsem si zvyknul, že už se ho nikdy nedočkám 😂Každopádně je to pořád jeden z webů na který má smysl pořád chodit a občas si nějaký ten článek přečíst. Začínám to ale míchat s Vortexem a ano, občas i Indianem. U Vortexu mi prostě vyhovuje jejich novinkový souhrn na YT a u Indiana zase Michal dělá luxusní práci,kde pokračuje vtom ,co začal tady a to ranním novinkovým souhrnem ze světa gamingu. Tady jsou zase dobře napsané články, ale chybí mi tady ten novinkový souhrn. Zase ale chválím třeba nové rubriky jako HW okénko 👍 no každopádně uvidíme jak tahle akvizice dopadne. Pokud zůstane redakce a nezmění se obsah,tak nemám obavy .Ale už by to opravdu chtělo buď přejít na systém, který prostě umí upozornit na komentáře alá facebook zvoneček. Který opět vrátí zpět profily s vlastním známkovaním odehraných her apod. nebo upravit stávající. 🤔

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
6. 5. 2022 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Pod to se klidně podepíšu Same 👌

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je ohromný krok zpět pro Zing. Bohužel. Tento web byl společně s Vortexem poslední, kde byla novinařina poměrně kvalitní a dalo se zde v pohodě diskutovat. Protože Indian TV je dělaný primárně pro děti s co největším humorem, ať už je trapný sebevíc, s hloupou cenzurou a neustále agresivním šéfredaktorem. Konzolista je něco jako skládka herních magazínů, kam se jdou vyblejt ty největší hlupáci a pohádat se tam kvůli zařízení za 13k. Eurogamer je mrtvej. Hrej je po odchodu Pavla Makala a převzetí Grunexem taky mrtvé. Games mi přijde, že též na hraně přežití, ačkoliv tam občas zajdu přečíst nějaké Pavlovy recenze. "Za více než sedm let udělal Zing pod našimi křídly neuvěřitelný posun" Mně teda přijde, že co se týče technické stránky se Zing za těch 7 let neposunul vůbec nikam. Od vytvoření nového webu a přechodu na rychlejší servery je web do puntíku stejný. Takže RIP Zing. 😭 ❤️

Shady 93
Shady 93
Level 29 Level 29
7. 5. 2022 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Sem chodím hlavně proto, že je to jeden z posledních webů, kde se dá svobodně projevit i názor s kterým třeba většina "fans" daný hry nesouhlasí, nebo třeba se i ostřejc vyjádřit, bez toho aniž by to nějaký horlivý cenzůrek neustále promazával a někoho káral. (Což se mimochodem dělo za minulého vedení) Co mi trochu chybí jsou ty notifikace a lehce otravná potřeba každejch 14 dní se přihlašovat.

Posiedon

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to je dost smutná zpráva, je mi jasný, že XZONE web nemohl dotovat věčně, ale po zkuešnosti s HREJ.cz v tom nevidím žádná pozitivita. Celkově mi přijde, že zlatý čas herních medií skončil a už se asi nevrátí. ZING.CZ mi z určité části u mne nahradil zhoršené GAMES.CZ a totálního úpadku HREJ.CZ, vyváženou kvalitu obsahu má v současné chvíli jen VORTEX.CZ - zbylé redakce nesleduji a ani mě nezajímají. U Vortexu, vidím jako problém malé osazenstvo hlavních 2 redaktorů (mám vždy období, kdy jsem jimi dost přesycen) - naštětí Jan Modrák zvyšuje atraktivitu a pro mě je tento špíše videoherní obsah na prvním místě. Zde byl vyvážený mix novinek a článků - akorát maximální pozivitita Martina Zavřela mne párkrát dohnala k osobnímu snižování jeho recenzí o 1 až 2 body, neboť se neshoduje s mým náhledem světa. Velmi mě mrzí, že největší redakce v ČR je nejlínější a v posledních měsících nejnenzábavnější osazenstvo (GAMES.CZ), proto kdyby ZING dostal nové tváře a možnosti, třeba by se stal primárním herním webem v ČR, ale nevěřím tomu, majitel Grunex projekt HREJ.CZ zabil svým jednámím, hnusným webem, nekvalitní redakcí, absencí videí... Přeji Zing lepší, časy... čas ukáže, třeba jsem se zmýlil.

Jarda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Snad sem nenacpou komentare jen pro registrovana nebo nejakou debilotinu typu prihlaseni googlem.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
5. 5. 2022 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zing je jediný český herní web, na který stále pravidelně chodím, když se chci něco dozvědět o novinkách v herním průmyslu a v vlastně jediný web, kde občas přispěju do diskuzí. Snad se Zing kvalitativně udrží a nestane se z toho něco jako hrej (kdysi jsem ho velmi rád navštěvoval), který prostě upadl a dneska pro mě není ničím zajímavý. Můj osobní názor je ten, že pomyslný "peak" Zingu je nějakou dobu pryč, ale to je jen můj čistě subjektivní pocit (nostalgie?). I přes to u mě stále vede (byť recenze Vortexu jsou o dost lepší a mají super videoobsah), protože se tu dá normálně diskutovat a nevšiml jsem si žádné cenzury ani banování za nic. Chci, aby vše zůstalo při starém a doufám, že se z webu nestane zpravodajství o jakýchsi e-sportovcích a jejich příhodách.

wieser

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Tak zing má tu velkou výhodu, že se tu dají psát komentáře, aniž by tu člověk musel mít účet.

Wyder
Wyder
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PlayStation
5. 5. 2022 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To jako končí "Ahoj Martine, ahoj Martine" jo? :-) Ať se webu daří i nadále.

Martin Schovanec
Martin Schovanec
Level 1 Level 1
5. 5. 2022 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wyder To je osefovany. Novy majitel je take Martin :-)). Kazdopadne, pokud bude zajem, tak rad zas nejaky podcast natocim. :)

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
5. 5. 2022 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trocha nostalgie. Na Hrej.cz jsem psal ještě jako student, už je to neuvěřitelných 16 let (viz mé články). Pamatuji si příchod Zdendy Prince, neskutečně rychle se vyšvihnul. Já pak po menší hádce s Poláčkem kvůli Alpha Prime od Black Element Software přešel na dlouhá léta na Doupě, dokud ho vedl šéfredaktor Karel Kališ a zástupce Petr Kolář. Ti pak šli vyvíjet hry do Bohemky, dnes jsou na vedoucích pozicích v Ashborne Games. Po letech jsem hodil řeč opět se Zdendou Princem a ten mě přijmul do Levelu. Bohužel jen na 2 čísla, pak se totiž prodal staré redakci a my přešli zpět na Hrej. Já už bohužel neměl tolik času a upřímně jsem nestíhal dodávat články včas, takže jsem pak na několik let přestal psát. Teď občas přispěju právě sem na Zing, když Martin Zavřel, Slunce jasné, dovolí :) Je to profesionál každým coulem a byť jsem se akvizice Grunexem trochu zalekl, tak věřím, že to bude i nadále vést stejně dobře jako doposud. Snad se jen nebude krátit rozpočet, už takhle je psaní článků jen koníček. Přitom v zahraničí je to relativně solidně placená práce na hlavní úvazek. Specifický trh...

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek Tím zahraničím myslíte co? Anglicky mluvící zahraničí se stovkami milionů potencionálních čtenářů? Nebo německy mluvící zahraničí pořád s pěknými vyššími desítkami milionů? Nebo španělsky, .... atd.

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
5. 5. 2022 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Tak tak. Bylo to spíš takové povzdechnutí, alespoň jedna profesionální redakce by se v našich luzích a hájích hodila. Takhle píšou jen srdcaři nebo studenti za pár stovek, zpravidla pro několik webů najednou. Dříve také členové redakce objížděli veletrhy, zahraniční distributoři tu měli pobočky (EA, Disney atd.). Teď tu chcípl pes, naštěstí to neplatí o vývojářských studiích. Ale období 2000 až 2010 se už asi nikdy nevrátí. Bohužel.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek Roky 2000 až 2010 byly obdobím víry investorů v potencionální růst tohoto odvětví. To je pryč. Růst se zastavil a teď už není. Málo lidí, málo dětí, zájem je jinde. Co se týče herní novinařiny: Psané recenze a novinky jsou passé. Možná se jejich "móda" za pár desítek let zase vrátí až tato generace zestárne, ale teď mladí nečtou a nýbrž koukají. Takže co dělá např. Vortex je způsob solidně udržitelný asi i do (nějakého) budoucna. Jestli v dnešní době dělat herní novinařinu, tak s partou která víc sedí před kamerami a méně před Wordem. A dvojnásob to platí pro české autory. Je zbytečné, aby se hodiny piplali s překládáním a publikováním novinek nebo ještě hůře hodiny psali recenzi, když totéž můžou každý večer odvykládat v jednom shrnujícím streamu a recenzovanou hru hrát přímo před kamerou. Návštěvnost zajistí diskuze s komunitou i mezi diváky samotnými -- je v lidské přirozenosti dohádat se o prkotině až do bezvědomí :)

Josef Murcek
Josef Murcek
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
5. 5. 2022 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert S tím souhlasím. Psané recenze určitě zachovat, ale chce to video obsah. Už tehdy po konci Levelu, když šel Zdenek šéfovat Hrej, tak chtěl redesign webu a video obsah. A dnes s tím zdárně pokračuje ve Vortexu. Jenže problém je v tom, že na video obsah musíte mít "redakci". Dneska jsou redakce hlavně virtuální, autoři jsou rozsetí po celé republice a pravidelně jezdit do redakce by se neskutečně prodražilo. Těch pár stovek z autorských odměn by padlo za jízdenky nebo benzín 😂

adamec02@seznam.cz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Josef Murcek A Vortex je jako co?

Fletcher Hill

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratuluju, ale... To je Zing tak ztrátový či co? Že si ho přehazujou mezi sebou jak horkej brambor. Kdyby vydělával, přece by ho neprodávali... Alespoň minimálně co já se o Zing trochu zajímám, patřil obchodu GameLeader, pak ho koupilo Xzone a teď tohle... a docela krátký období přitom. Osobně vidím Zing jako něco co upadá. Dříve tu byly uživatelské blogy a podobné blbinky, ale bylo to fakt skvělý. Články jdou poslední roky taky do kopru. Přijde mi, jako kdyby jste neměli pořádně o čem psát, tak vydáváte kraviny typu hardwarové novinky v 13. týdnu, japonské novinky 13. týdne, dále třeba podobně ty nejprodávanější hry na steamu a další. To je jeden z důvodů, proč na Zing už moc nechodim a přesedlal jsem jinam. V mém žebříčku předních českých herních magazínů je dnes Zing bohužel až na posledním místě. Býval první. Neberte to nějak zle. Je to můj vlastní názor, moje vlastní zpětná vazba, není to žádný útok z mé strany, ale toho jak to tu je je mi dost líto no... Zing prostě na rozdíl od jiných médií stejného zaměření nemá žádnou šťávu. Děkuji

gomental5
gomental5
Level 23 Level 23
5. 5. 2022 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fletcher Hill Tak to bude asi o dost osobnich preferencich, ja zase nejradeji ctu o japonskych novinkach :) zing je u me stale na spici a chodim sem stale nejcasteji, spolu s indianem. Ale uvidime, co se s timto zmeni.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
6. 5. 2022 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fletcher Hill zrovna HW novinky jsou dobrým nápadem 👍

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ze Zing kupuje agentura, zamerujici se na esport, me vubec netesi. Obavam se, jakym zpusobem se to muze projevit. Nicmene dokud to tu povede pan Zavrel, ma Zing moji prizen. Tak at se dari, Zingu.

Mirooslav

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Všechno co dělá Grunex je velký špatný, hodně štěstí ať Zing totálně nezničí jako všechno předtím...

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každý den jsem chodil na Hrej. Sledoval jsem je ještě když byli pod Burdou: Möwald, Princ, Bigas, ... Pak ještě když tomu velel Makal a já jim dokonce i měsíčně posílal nějaký ten peníz, když rozjeli "sponzoring". Na pováženou to už bylo za Plecháčka. Ale ještě se to jakž-takž dalo. No a pak, když tam za šéfredaktora dal Grunex pískle jménem Tadeáš Pepř, jsem se na ten herní server vykašlal. Aktualizace webu snad i horší než původní starý web. Osazenstvo redakce se skládá z lidí, kterým je sotva 20 let a podle toho vypadá jejich "vzpomínání na staré dobré hry". Polovina redakce hraje jen závodní hry a druhá CoD. Přestali dělat videa (herní web který v roce 2022 nedělá videa?). I ten hPod je pod masakrem pana Pepře s jeho půlhodinovými přednáškami tempem zaklínače hadů k nevydržení. A kam se vytratila Grunexem oznámená spolupráce s Janem Modrákem? Tak jsem si začal číst Zing. Ne, že by to bylo až tak lepší, ale Martin Zavřel je přece jen mnohem zkušenější redaktor i hráč. S Grunexem v zádech to ale asi půjde rychle do ... Hrej. Podle mého je na českém internetu nejlepší Vortex svou kombinací webu, důrazem na video-obsah a kvalitou redaktorů. Samozřejmě přeji Zingu pod diktátem Grunexu hodně štěstí. Možná by nakonec bylo nejlepší, kdyby se Hrej a Zing spojilo (resp. Hrej zrušilo) a Martin Zavřel byl dál šéfredaktorem celého toho cirkusu.

Mirooslav

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Ani mi nemluv vždycky jsem chodil na hrej.cz, pak games.cz a do toho random Zing. Nejdřív šlo do prdele Hrej a poslední roky upřímně i Games.cz byť to pořád není taková tragédie, ale sešup v kvalitě oproti starým pardálům (Poláček, Bach a spol.) je dost brutální imho, především tam dost zmizela nějaká pluralita názorů, protože všichni si myslí skoro to stejný a mají i dost podobný vědomosti i životy, což stará redakce levelu fakt neměla a každej redaktor byl unikát jako prase, Poslouchat třeba podcast Fight Club mi příjde poslední roky už úplně o ničem. A teď Grunex dokurví Zing. Smutné. Díky bohu za zahraniční YT.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirooslav Fight Klub už rok dva neposlouchám, resp. ne pravidelně. Špatná dramaturgie, špatný projev, příšerná audio kvalita. Na většině osazenstva jde slyšet a vidět, že tam jsou jen z nutnosti a chtějí to mít už rychle za sebou. Nerozumějí si s mikrofonem a mají problém zformulovat souvětí bez "uhm", "ehm", "jako", "prostě", nemluvě o neschopnosti použít česká slova místo anglicismů (takže trigrujeme, čejsujeme, šůtujeme, kilujeme, ...). Ale redaktoři jsou aspoň zkušenější než pan šéfredaktor Pepř a jeho osazenstvo z Hrej (byť někteří mají projev dobrý, jen si teď nevzpomenu na jméno toho jednoho nebo dvou...).

Jaja paja

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirooslav A nejhorsi na games je jejich cenzura. Mas jiny nazor tak dostanes ban. A pak breci ze jim neroste pocet sledujicich. Od nastupu pana želé na misto sefredaktora to slo srat. O recenzi slepice a cyberpunk uz radeji nemluvim. Games po odchodu matadoru skoncilo stejne jako hrej. Bohuzel nova ktev Makal na games pouze zeservilnel asi pod dojmem jeho zhubnuti a tim ze se s nim zacali bavit v redakci i holky se zacal chovat jako debil. Hlasky typu: no kdyz te ten stream nebavi tak jdi doprcic a nelez sem, vypovidaji o tom, jaky maji vztah ke svym followerum.

Ristan
Ristan
Level 35 Level 35
5. 5. 2022 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaja paja No, to je takový typický přístup těchhle děcek navyklých na asoc. sítě :) Nechápou, proč si někdo myslí tohle a tohle, nedokážou se o tom bavit, ze všeho se hroutí, všechno je pro ně hejt, všechny by banovali, kdo je neuctívá jako autority. Ani ve svých tupých hlavách nechápou, že autoritu si člověk musí zasloužit a získat tím, co umí, nedá se nařídit. Nějaká cenzura tam ale byla už dříve. Vzpomínám si, že občas redakce šlápla vedle a napsala do recenze nějakého RPG nesmysly, třeba že tam chybí nějaká věc a přitom někde v menu ta věc je. RPG holt nejsou střílečky, takže to chce někdy dávat pozor. :) Recenzent to prostě odflákl a lidi mu to dali sežrat. Vzpomínám si, že se ozvalo dost hráčů, ale redakce to po čase celé zbaběle promazala. Akorát to tenkrát nebylo tak horké no. Doba pokročila, cenzura dneska jede stále víc, viz Vávra.

T800
T800
Level 31 Level 31
5. 5. 2022 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirooslav Games občas zkouknu, asi z nějaké setrvačnosti a kvůli tomu, že jsem měl na Hrej rád Pavla Makala, ale trochu mě už zlobí, jelikož drtivou většinu Fight Clubu čumí do telefonu a něco si tam hraje. Nicméně, absence lidí jako Poláček, Bach, Grygar, Dobrovský apod. je opravdu znát a sešup kvality je brutální. Navíc od té doby, co tam je Alžběta Trojanová, tak nedávají prostor kritickým názorům a mažou je. Tuhle se jí jeden článek fakt jako nepovedl a lidi jí to i psali, a vše slušně, žádný hejty, všechno negativní se smázlo a zůstalo jen pár pochvalných komentů. Youtube to samé, jakmile tam někdo s něčím nesouhlasí, tak má za chvíli smazáno. No je to vtipné.

Jaja paja

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Presne a vystizne napsano. Mam to stejne.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
5. 5. 2022 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Safra to jsou věci, po dlouhé pauze jsem se dostal opět na Zing a on je už zase pod někým jiným. 😀 No tak ať se mu pořád daří a snad i já se konečně po 3/4 roce dostanu k nějaké té hře.

Carl0s

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zing.cz je pro mě jediný český herní web, kam chodím denně pro nové informace, takže skvělá zpráva. Gratulace a mnoho úspěchů do budoucna. 😎

T-800

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevlastní Grunex nahodou i Hrej.cz? Od te doby, co je koupili, tak to slo, diky jejich nelogickym rozhodnutim, totalne do hnoje. Zarizli veci, ktere byly popularni. Vyhodili či ukoncili spolupraci s oblibenymi redaktory mezi čtenáři. Takze se mame na co tesit

Wolfix
Wolfix
Level 31 Level 31
5. 5. 2022 10:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T-800 Hrej kupovali a ještě si pamatuju, jak do něj chtěli investovat a zlepšit kvalitu ... no po těch pár letech vidíme výsledek, už po webu pomalu ani pes neštěkne.

Ataker

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T-800 Které oblíbené redaktory myslíte?

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
5. 5. 2022 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ataker Hrej je hlavně jeden z nejdéle fungujících webů o hrách obecně. Dělali ho prapůvodně lidi z Levelu. Byla to líheň lidí jako Pavel Dobrovský (nyní Retronation) Petr Poláček, psal tam Martin Bach, legendární Tomus, následně Hrej zplodilo vynikající duo Jirku Bigase a Zdeňka Prince (Vortex), následně Pavla Makala (Games) aj. osobnosti, které mají dnes jiná působiště/své weby. Takže pokud se někdo ptá (jako např. Ataker) na oblíbené redaktory, tak zcela evidentně nezná historické souvislosti. Mimojiného má např. nejdéle fungující podcasty na české herní scéně. jako první měli i slušný archiv apod. Grunex Hrej koupil, došlo k nasazení nové podoby webu (to byl asi jejich největší krok) a i nyní tam působí řada velmi kvalitních novinářů s Tadeášem Pepřem a Davidem Plecháčkem v čele. Je ale fakt, že od toho čekal kde kdo víc. Myslím od koupi Grunexem... Grunex především ZCELA zařízl (naprosto nepochopitelně) jakékoliv snažení na youtube. Web se prakticky nijak ve videoformátu neprezentuje, což je v době, kdy doslova všichni hráči čumí na YT a Twitch, úplně nepochopitelné. Naprosto tomuto kroku nerozumím (kor když to doslova NIC nestojí a mít svůj videobsah je za každých okolností plus). Nevím... Na Hrej chodí hlavně nostalgici jako já, kteří to táhnou s hrami už od '80 let a zažili tu euforii, kdy Hrej prvně vlezlo na internet. Ještě si pamatuji, jak jsem si načítal do exploreru stránky přes dial up a pak rychle internet vypnul a četl vše off-line. tak moc byl internet drahej :-) Byla by obrovská škoda zániku Hrej. Ale Grunex (v mých očích) bohužel pro jeho záchranu a oblibu a budoucnost nic zásadního neudělal. O Zing se tím pádem poměrně dost bojím.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Pěkný příspěvek a hezky shrnutá historie Hrej. Hrej jsem sledoval, protože se tam vyprofilovali výborní redaktoři, kteří, jak jste správě uvedl, byli schopni se později uchytit úspěšně i v jiných projektech. Asi nejlepším příkladem je duo Princ-Bigas, která je podle mého na našem internetu naprostá špička a v současnosti i bez reálné konkurence. Ale i další byli skvělí. Například trochu opomíjený Vojtěch Dřevíkovský, který na Hrej vyzrál. Pro zajímavost si poslechněte staré hPody, kde měl ještě problémy s projevem, a srovnejte je s těmi o několik let mladšími (nebo videi na YT). A samozřejmě poslední ještě kvalitní šéfredaktor Hrej: Pavel Makal. Není náhodou že po vyhazovu (Grunex?) snadno a rychle našel uplatnění na Games, kde je teď asi nejvýraznější z jejich redakce. Bohužel absolutně nesouhlasím s vaším hodnocením stávajícího šéfredaktora Tadeáše Pepře. Samozřejmě vůbec mu nechci křivdit - je mi jasné, že pracuje jen v takových podmínkách, jaké mu Grunex poskytne, ale jeho erudice, projev (hPod) a bohužel v důsledku i výsledky jsou hluboce pod standardy, kterých byly schopné předcházející redakce. Asi je dobrý redaktor (jeho články jsou dobré), ale že je na pozici šéfredaktora právě za vlády Grunexu jasně ukazuje, jak málo majiteli na tomto serveru záleží. Naprosto souhlasím s vaší poznámkou o nepochopitelném stáhnutí se z YT (nebo jiné streamingové služby). Chápu, že monetizace na nich je problematická. Ale že to jde a nějak funguje ukazuje třeba Vortex. Ale na to je třeba mít kvalitní lidi s velmi kvalitním projevem a se schopností připravit dramaturgii a nebo s vysokou schopností mluvit spatra a s velkým odborným přehledem, když už příprava chybí. Trochu bych to přirovnal k přechodu od němého filmu ke zvukovému. Už nestačí jen psát o tom, co jsme si na jiných webech přečetli v angličtině, je třeba být schopný o tom i poutavě povyprávět a taky u toho dobře vypadat :-) P.S.: Ještě bych doplnil, že David Plecháček byl sice na stávající poměry ten lepší redaktor - zejména svým nadšením a snahou o analýzy, ale asi není náhodou, že teď už v Hrej jen vypomáhá a jeho práce se tam objevuje jen zřídka.

T800
T800
Level 31 Level 31
5. 5. 2022 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Přesně, Hrej nabíralo jeden čas na obrovské popularitě hlavně díky tomu, že začali dávat videa na youtube. Já začal hrej sledoval na youtubu někdy kolem roku 2013. Nemělo skoro žádnou konkurenci. Tehdy sice už snad běžel Indian, ale ten byl jako hodně těžký underground. Hrej bylo více "profi". No a jak se to obrátilo. Pro mě vrchol byl, když tam operovali Bigas, Princ a Dřevíkovský. To mi do jisté míry nahrazuje Vortex, ale ten Vojta mi opravdu chybí. Za Pavla Makala a Davida Plecháčka, to bylo též super a i on právě hodně dával váhu k videoobsahu. Jenže potom přišel Grunex a řekl, že žádná videa dělat nebudou a Pavla doslova vyštípali. Teď je sice na Games, ale to je takové... no není evidentně mezi lidmi moc populární. Ta pratička pózerů moc lidem nesedí. Jak dlouho existují a mají jenom 26 tisíc odběratelů a nedávno dokonce nakrkli pár fanoušků, tak to v jeden moment z 25 padlo snad na 23 :D Jinak když jsem rušil odběr u Hrej, tak měli 65 tisíc odběratelů, teď koukám, že mají cca 59, takže rozhodne moc nerostou :D

Ataker

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Corvus, boha jeho to jste fakt nepochopil, že jsem se ptal kteří oblíbení redaktoři byli vyhozeni grunexem z webu hrej? Já se neptal na sestavu redaktorů a jak moc jste je miloval, takže mně napište kteří byli vyhozeni grunexem a hlavně ti oblíbení, ano? A žádné lži jen fakta nejlíp něčím podložená.

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
5. 5. 2022 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@T-800 Tak já na hrej ještě chodím, protože tam jsou ještě občas články o menších hrách, které tady nenajdu, ale je fakt, že co se komentářů týká, je to tam mrtvé.

Ataker

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L Jenže co se komentářů týká, tak je to mrtvé např. i na vortexu což je o dost mladší herní web, ale stejně jde o to kolik lidí si přečte články.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
5. 5. 2022 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To si ted ale budou muset čtenáři vymyslet novou výmluvu na to proč mají recenze tak vysoký známky. Do ted to bylo tak že je to kvůli Xzonu aby měli větší prodeje her :D Doufám že se tu nebudou moc hromadit články o esportu protože je to pro mě z herního průmyslu ta největší nuda.

Janovec

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Nebojte na esport je Grunex.com :)

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
5. 5. 2022 09:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratulace na prvním místě! A hned v zápětí mě napadá, že by konečně mohl být zing.cz jako dříve (v rámci funkcí) s touto podporou, protože stále nefungujou notifikace ke komentářům, vlastní nástěnky atd. atd. co jsme tu už několikrát řešili :) myslím, že by to tu bylo o něco živější a příjemnější 👌

Michal Burian

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox Wordpress notifikace neumí, není na to žádný plugin, ale to už jsem tvrdil kdysi v komentářích :-) Takže jedině přechod na jiný redakční systém.

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
5. 5. 2022 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian Ajajaj :( v tom případě bych byl určitě pro nový redakční systém, protože toto je opravdu hodně nepraktické a vlastně všechny komentáře do diskuze jsou tak nějak zbytečné, protože když si člověk nezapamatuje kde co napsal, tak se odpovědi nedočká :(

Michal Burian

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox Na toto měla být spešl sekce, kde bys viděl posledních x komentářů hezky seřazené, ale asi se nedodělala. Ale souhlas, že nejlepší jsou notifikace. Leč po přechodu na WP už to nešlo no.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
5. 5. 2022 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian Taková sekce tu přeci je. V aktivitě vidím všechny komentáře v časové posloupnosti. Při kliknutí jsem přesměrován přímo na komentář v diskuzi. Ať komentáře mé, nebo kohokoliv jiného. Ale notifikace jsou samozřejmě lepší řešení.

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
5. 5. 2022 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mercury54 Mercury54 - chodím sem z 99% z mobilu a opravdu nic nevidím.. ten zvoneček tu prostě chybí a když chci např. druhý den zkontrolovat aktivitu, tak jsem namydlenej.. prostě tomu chybí logika trochu

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
5. 5. 2022 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox Netvrdím, že je to vhodně vymyšleno. Notifikace jsou pořád nejlepší řešení. Ale není třeba si pamatovat, kde jsi co psal. Vše nalezneš v "i" u jakéhokoliv profilu vedle komentáře. Pokud jsi přihlášen, nové komentáře jsou označeny barevně. Většinou též chodím na mobilu a vše funguje. Ale chce to špetku hledání oproti upozorněním. Přesto není třeba projíždět vše pod články a hledat kde jsem co psal.

witcherrr
witcherrr
Level 1 Level 1
5. 5. 2022 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian Notifikace jdou rozjed i na WP, kor web co má finanční zisk, klidně to může někdo i naprogramovat, výmluva.

Michal Burian

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Gratuluji novým majitelům. Martin Liberský je dobrý člověk a věřím, že pod ním se bude Zingu dařit. Tak ať vám to šlape :-)

Reklama
Reklama