Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
5. 5. 2022 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox Netvrdím, že je to vhodně vymyšleno. Notifikace jsou pořád nejlepší řešení. Ale není třeba si pamatovat, kde jsi co psal. Vše nalezneš v "i" u jakéhokoliv profilu vedle komentáře. Pokud jsi přihlášen, nové komentáře jsou označeny barevně. Většinou též chodím na mobilu a vše funguje. Ale chce to špetku hledání oproti upozorněním. Přesto není třeba projíždět vše pod články a hledat kde jsem co psal.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
5. 5. 2022 11:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Michal Burian Taková sekce tu přeci je. V aktivitě vidím všechny komentáře v časové posloupnosti. Při kliknutí jsem přesměrován přímo na komentář v diskuzi. Ať komentáře mé, nebo kohokoliv jiného. Ale notifikace jsou samozřejmě lepší řešení.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
25. 4. 2022 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gramar nazi :D Mohl bys vědět, že přídavná jména jsou bez -g. Tedy když už si dáváš nick "gramar nazi" a ještě někoho opravuješ.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
24. 1. 2022 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Franta Jenže to se děje, vždy dělo a dít bude i ve vyšším cenovém segmentu těchto předmětů (samozřejmě i všech dalších) napříč značkami. Stejně jako ti to nijak nepřekáží nebo o tom nevíš, u her je to stejné. Tam je však náprava většinou snazší a méně bolestivá. Navíc zde nikdo nemluví o "časem", ale v den vydání.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
24. 1. 2022 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@witcherrr witcherrr: Bohužel netuším, na koho reaguješ. DS Port nebyl ideální, ale taky nebyl plánován. Víceméně vznikl na popud komunity a samo studio přiznalo již v průběhu problémy vzhledem k neznalosti PC. Většina nedostatku se však točila právě okolo ovládání pomocí klávesnice a myši, a tedy s ním spojené bindování kláves a kamera, ale dalo se to zkousnout. Mody tyto chyby odstranily, což není samozřejmě omluva. Další díly již byly víceméně bezproblémové a každým dílem se podpora PC jen zlepšovala. Nic to však nemění na tom, že všechny FS hry (PC/PS) byli hratelné již od začátku a nedošlo k tomu, že by něco nešlo dokončit. Chyby má každá hra a updaty postupně nedostatky opravili a nemuseli vycházet každých pár dní. Převážně se jednalo o velké updaty a nebo ve spojitosti s DLC. Balanc je samozřejmě věc jiná, ale i tak jako původně nepolíben tímto žánrem jsem neměl problémy snad nikde a to jsem hrál FS hry na klávesnici s myší. Samozřejmě zde je balanc důležitější než kde jinde, když se jedná o hru založenou prakticky jen na statistice.1234: Což bohudík není pravda. Dříve hry vycházeli v mnohem horším stavu než dnes a domoci se opravy bylo nereálné. Pokud již byla, tak nebyla většinou možnost se k ní solidně dostat. Čekat na update až výjde někde na CD moc zábava nebyla. Ohánět se všude CP77 již taky hraničí s psychickou poruchou. Konzolové verze moc kvalitní nebyly, PC však byla též relativně dohratelná bez nutnosti nahrávat starší savy, jelikož něco nešlo dokončit již v den vydání. Drobné bugy sice nepotěší, přesto se dají přejít. S Batmanem souhlasím a ten na tom byl rozhodně hůře než CP77, již delší dobu je však zase bez problémů hratelný. No Man's Sky bylo též hratelné bez problémů již od začátku a hra byla vcelku rozsáhlá a propracovaná. Hodnotit hru na základě toho co tam není je zcela zcestné (což platí obecně a zároveň tak přehlížet kvalitní aspekty hry) a na rozdíl od jiných (větších) studií se snaží do teď a hru zcela zdarma obohacují o věci, které nikdy ani plánované nebyli a mimo to dostáli svým slibům. Takže je krásné jak reaguješ jen na věci kde máš aspoň trochu co říct a využíváš jen argumentů a částí odpovědí co se ti hodí.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
24. 1. 2022 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Jenže je velký rozdíl skočit do neprobádaných vod anebo se koupat již pár let ve stejném jezírku.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
24. 1. 2022 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Pokud někdo z Vás aspoň někdy cokoliv vytvořil. Sami víte, že i přes všechnu snahu to nikdy není dokonalé a pořád je prostor pro vylepšení. Hra je do lisoven ve velkém předstihu, a tak se postupně najdou věci, které chtějí změnit nebo opravit a již pro to není prostor. Pořád to jsou tisíce řádku kódů a může jít o změny zcela marginální. Přesto se o to někdo zajímá. Dříve nic takového nebylo a hry vycházeli běžně rozbité a na opravy se čekalo větší dobu. Takto již při vydání dostane většinu věcí, co zachytili opravené. To nic nemění na faktu, že Gold je výraz pro již hotový a tedy hratelný kus. Jak již bylo psáno, to mají teď sedět na zadku a čekat co se postupně najde nebo využijí vlastní iniciativu? Rozhodně neexistuje hra, která by chyby neměla. Nikdy člověk nezachytí všechny kolize kódu, vliv všech kombinací HW a SW...atd To, že je hra rozbitá si cucáš docela z prstu, taková informace nikde napadla. Ale co by se dalo od tebe čekat, jen další "Jaryn". FS zrovna nikdy nevydal nehratelnou a tedy dle tebe rozbitou hru...

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Což je relativně nepodložené tvrzení. Tyto hry měli vcelku dobré prvotní prodeje na PC, dokonce vedli i žebříčky. Samozřejmě jsou to SP hry s jasným zaměřením na příběh. Takové hry nikdy nebudou mít dlouhodobé prodeje a čísla jako třeba GTA V.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek No takto se ale prezentuje téměř každá adventura již od minulého století. To není žádné schovávání za žánr, to je podstata toho žánru. Občas se právě jedná více o interaktivní film než hru. A zrovna GoW má velice kvalitní level design, hratelnost odpovídá žánrů. Těžko se vytváří čistě příběhová hra, která dovoluje mnoho odboček. To odpoutává od děje. Chápu, že mnoho lidí očekává od něčeho s název God of War jen frenetickou Hack and slash akci. Ale to není případ tohoto dílu. I když to nese název GoW, jedná se spíše o reboot než přímé pokračování, byť to dějově odpovídá. Přesto však i předchozí díly byly čistě koridory, kde cutscény a různé skripty jeli za sebou jak na běžícím pásu. Proč je to najedou zde špatně?

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 To přece nikdo netvrdí, ale jaryncip se k tomu veřejně přiznává. No těžko Sony sekta bez vlastnění jakékoliv konzole. Není to o žádném jednom jediném názoru, jen jaký má smysl hrát a poté kritizovat určitý žánr her, když mi obecně nesedí? Ono, každý může mít názor, ale zrovna jaryn je vedle snad vždy. Taky nehraji závodní hry nebo nekoukám na romantické filmy. To přece není důvod je kritizovat za aspekty, které se zrovna mě nelíbí. Někdy jiný v tom vidí přesný opak. Přesto dokážu uznat jejich kvality.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
16. 1. 2022 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jaryncip A co čekáš od akční adventury s RPG prvky a zaměřením na příběh? Frenetický boj na každém rohu, velký otevřený svět s volností pohybu, žádné cutscény...atd? To není o PS hrách, ale o tvém vkusu. Brečíš tu u skoro každé recenze adventury, že obsahuje moc povídání, málo akce a mnoho cutscén či skriptů. Tak je možná nehraj, když to není tvůj žánr. Ještě že ji zlodějíček a po vyzkoušení můžeš ty hry odinstalovat co?

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
14. 1. 2022 07:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Většina rozhodně ne. Lidé, kteří jsou spokojeni nemají většinou potřebuje své pocity ventilovat. Pokud nastane problém, samozřejmě to naplní fóra. Kolik je to ale procentuálně k celkovým prodejům? Tisícina, setina...? To rozhodně není většina. A tomu odpovídají i recenze v době vydání. Nepovažuji to za problém, například grafická stránka hry je pro mě až poslední věc. Hra běžela stabilně a byl to jistý nadprůměr po grafické stránce. Vsync nemám zapnutý víceméně nikdy a takový problém jsem rozhodně neměl. Nemám potřebu sledovat kdejakého úplakánka na fórech, preferuji osobní zkušenost. Navíc mnoho takových problému je způsobeno katastrofálním stavem systému, který má každý druhý. Obecně nemám problém u her téměř nikdy. Stejně jako jsem dohrál KCD nebo CP77 s minimem problémů hned po vydání a žádný rázu, který by zapříčinil, byť jen nemožnost něco dokončit nebo by mě donutil nahrát starší save. V tomto se shodneme, že se neshodneme. V tom je krása her, ale obecně umění, života...atd. Každý má jiné záliby a tedy preference. Pro jednoho "sračka", pro druhého klenot. Nic to nemění na faktu, že prvotní díly AC patří mezi nejlépe hodnocené hry historie.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
14. 1. 2022 07:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Vyprošuji si toto osočování, těžko můžeš vědět, jak mi daná hra běžela. Netvrdím, že ty porty jsou perfektní. To taky mnou zmíněno nikdy nebylo. Ale v mém případě jsem takové problémy nezaznamenal na dvou různých sestavách. Obdobně jako u mnoho dalších lidí, a tedy to brát obecně jako zpackaný port jistě nejde. Uznávám, že například prvotní optimalizace shaderu v případě Horizon nebyla zrovna krátká. To časem napravil update. V případě AMD si názor udělat nemůžu, nevlastním žádný jejich kus HW. S poslední větou též souhlasit nemůžu. Horizon je pro mě osobně rozhodně lepší než všechny poslední AC dohromady. Days Gone byla příjemná příběhová jednohubka na pár večerů. Tomu též odpovídají recenze jak místní, tak zahraniční.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
13. 1. 2022 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak Tak takové zkušenosti nemám ani v jednom případě a to jsem hrál obě hry již s vydáním. Zároveň obě hry prošli vyzkoušením na dvou sestavách (Desktop a notebook). Zkušenosti viz výše. Ale asi mám jen štěstí a nebo ty smůlu na kombinaci HW.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
13. 1. 2022 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razzak V obou případech musím oponovat. Sice mám na tohle zrovna štěstí, ale na relativně slabší sestavě jsem obě zmíněné hry dokončil. Nezaznamenal jsem žádné pády, propady FPS, bugy nebo jiné obtíže. Zároveň při rozumném nastavení jsem dosahoval vcelku obstojných hodnot FPS.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
13. 1. 2022 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cocktopuss Takže přeci jen rozdíly vidíš Lepší stíny a nasvícení. Vyšší rozlišení textur a více detailní postavy a okolí jako jsou vousy, srst, drobné částice, lístky...atd. Ale rozdíly samozřejmě tak markantní nejsou jako při srovnání s PS4.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
12. 1. 2022 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Recenze je subjektivní počin, a tak je na ní třeba nahlížet. Jiný recenzent, jiný názor. Proto je vcelku běžné, že si každý časem najde recenzenta s podobnými názory.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
14. 9. 2021 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Ještě, že tenhle rok je tedy tak slabý. Netuším jak bych stíhal silnější rok. A to jsem samozřejmě dost titulu vynechal..... Hitman 3, The Medium, Little Nightmares II, Yakuza: Like a Dragon, Crash Bandicoot 4: It's About Time, It Takes Two, Outriders, Oddworld: Soulstorm, Returnal, Resident Evil Village, Biomutant, Sniper Ghost Warrior Contracts 2, Chivalry 2, Ratchet & Clank: Rift Apart, Scarlet Nexus, Ender Lilies: Quietus of the Knights, Chernobylite, Humankind, Ghost of Tsushima Director's Cut, Psychonauts 2, Life Is Strange: True Colors, Tales of Arise, Deathloop, Greak: Memories of Azur

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
21. 6. 2021 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Ano, však netvrdím, že hra neměla chyby. Jenže většinou se ozývají lidí s problémy a né ti, co jsou spokojeni. Proto zcela logicky je k nalezení mnoho lidí co si stěžují na problémy, opak již těžko. Pořád je to ale v měříku ku spokojeným hráčům jen kapka v moři.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
21. 6. 2021 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duchino Konečně normální názor a za něj ti děkuji. Jak jsem psal, hra má své chyby ale jsou to věcí na kterých pracují a dají se opravit. Pokud by již o začátku byl příběh, dialogy či lokace špatné, do takových věcí se jen těžko zasáhne. Pokud se jedná o bugy, nebo vnitřní mechaniky fungující na pozadí, tam je prostě prostor pro nápravu či zlepšení.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
21. 6. 2021 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Pokud mi osobní zkušenosti na více platformách a informace od okolí říkají, že nebyl větší problém s hraním. Všichni si hru náležitě užili a takových her poslední dobou moc nebylo v době odkladů, nebudu přeci o hře mluvit jako o rozbité a hanit ji. Stejně jako hodnotit hru dle toho co tam není je jistě zcela normální věc.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
21. 6. 2021 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Netvrdím, že nikdo neměl problém. Problémy na PS byli, ale pořád to byla hratelná hra na něčem, co už v den vydání nemělo výkon, natož po 7 letech. Nemyslím si, že mělo dojít ke stažení. Dohrálo to tak mnoho lidí a vesměs jsem slyšel pozitivní reakce z okolí a vysoká hodnocení hry jsou oprávněná. Vychází tu mnoho generických blbostí s větší chybovostí a lidi je velebí. Ale je to stejně bezpředmětné se o tom bavit s takovou osobou. Pokud se podívám, jak píšeš a jaký slovník používáš, tak se divím, že ti vůbec někdo dovolil psát. Přeji krásný den.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
21. 6. 2021 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Hraji již od vydání a nezaznamenal jsem víceméně žádné chyby nebo problémy s výkonem u PC. Obdobně i mé okolí. Hru mám dohranou i na PS4, kde jsem si to i tak užil a nezažil jsem téměř nic, co by mi extra rušilo herní zážitek s ohledem na 7 let starou plečku. Hratelnost i příběh byl kvalitně udělán. Nepotřebuji si stěžovat na věci o kterých nevím a nejsou tam. Hra jako celek funguje dobře a o hru se průběžně starají a nedokonalosti ladí. Takové soudy jako ten tvůj vynáší jen další podobní nýmandi, co se schovávají za internet a vulgarismy.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
15. 6. 2021 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Však ano, proto píšu, že je to logické a děje se to víceméně vždy. Šlo spíše o jakousi lehkou narážku na "lenost", když je to přímo napsané na steamu v informacích, hned nad cenou.

Mercury54
Mercury54
Level 1 Level 1
15. 6. 2021 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ananas10 Ano, po vydání se cena zvýší jak uvádí sami vývojáři. A je to i vcelku logické, nejedná se o úplně malou Bčkovou hru. Tedy cena 24,99E by byla relativně směšná za finální produkt.

Reklama
Reklama