Zároveň sází na roguelike strukturu, podívejte se na úvodní trailer.
Na The Game Awards dostaly kromě tradičních AAA her prostor také zajímavé menší tituly od dosud nepříliš známých studií. Do této kategorie se řadí například nově oznámená hra s názvem Decrepit. Žánrově jde o akci z pohledu první osoby, která hráče zavede do temného fantasy světa.
Vývojáři hry ze švédského studia Jämmerdal Games dále lákají na vyzývavou hratelnost a souboje postavené na souls-like mechanikách a postupném vylepšování postavy a jejího vybavení. Na poli zasazení autoři zvolili prostředí ponurého hradu, který obývá řada nebezpečných nepřátel v čele s variací na tradiční zombíky.
Z dalších prvků hratelnosti si zaslouží vypíchnout sázka na roguelike strukturu, která znamená, že po každé smrti budete muset opět začínat od úvodní lokace. Zatímco struktura samotného hradu zůstane při každém průchodu zachována, rozložení a umístění nepřátel se při každém novém pokusu budou měnit.
Jak tento koncept zafunguje v praxi, se dozvíme v průběhu roku 2026, kdy Decrepit zamíří na PC (Steam). O případných portech pro konzole zatím tvůrci hry nemluví.