Zpět na článek

Diskuze: Alan Wake 2 vzniká na enginu Northlight

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Fallout18
Fallout18
Level 1 Level 1
13. 12. 2021 06:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Doufám že to bude později i na Steam Epic nikdy!!

Mc.Sug4r

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fallout18 V tomto případě se dá předpokládat, že se to na Steam nepodívá nebo až veeelmi později.

Phillios191

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je titulek jak od člověka, co nesleduje hry, však celá produkce Remedy je tvořená na enginu Northlight (Alan Wake, Quantum Break, Control a samozřejmě teď i druhý AW).

Jan Urbančík
Jan Urbančík
Zing Zing
11. 12. 2021 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Alan Wake nevznikal na enginu Northlight, ten Remedy vytvořilo až pro Quantum Break. Co se týče druhého Alana, taky jsem to bral jako víceméně jistou věc, ale jak redaktor IGN trefně podotkl, Unreal Engine 5 by se vyloženě nabízel, když budou Epic Games hru vydávat. Nakonec se ale rozhodli, že zůstanou u Northlightu, se kterým zkrátka mají mnohem víc zkušeností.

Phillios191

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Urbančík Ok, tak kromě AW1 to jede na Northlight enginu všechno, dává tedy smysl, aby v tom pokračovali.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
11. 12. 2021 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 "Meet Remedy’s proprietary powerhouse behind Control, CrossFire X Story Mode and Quantum Break." - přímo z oficiálního webu Remedy. On vznikal Max Payne a Max Payne 2 na Northlight? Že píšeš všechny a přitom víc než půlka her ne...

Phillios191

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Myslel jsem všechny poslední hry, ne ty první, které vydával Rockstar.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phillios191 Ale AW 2 je první hra (snad s výjimkou remasteru prvního dílu), kterou Epic vydává, tudíž ty konexe jsou silnější než předtím. Byť to bylo pravděpodobné, že zůstanou u svého enginu, tak Unreal tam určitou možnost taky měl.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
11. 12. 2021 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně si myslím, že zůstanou u 3rd person pohledu, když už potvrdili i návrat herce, který mu propůjčil tvář. U Resident Evilu se přechod k pohledu z první osoby nabízel, protože v sedmém díle představili nového protagonistu. U zaběhnutého Alana by to mohlo působit zvláštně.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
11. 12. 2021 16:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač No nevím , neřekl bych, že herecké obsazení určuje v jakem bude hra pohledu a co si budem , první pohled dává větší imerzi a když by to bylo míchnutý cutscenama které by nebyly z 1 osoby , působilo by to skvěle. Kort u takového žánru.

kufač
kufač
Level 42 Level 42
11. 12. 2021 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas I to je samozřejmě možnost, že toho herce využijí jen třeba v cutscénách. Momentálně bych byl radši, kdyby zůstali u 3rd person pohledu, ale teď můžeme těžko soudit, jak bude gameplay vypadat a jaký pohled tomu bude sedět nejlíp.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
11. 12. 2021 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač To určitě ,sám jsem zvědav jakou cestou se vydají.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak on i první Alan Wake měl původně jinou podobu, než jakou má dneska. Původně se mělo jednat o open world a nakonec jsem rád, že se tak stalo. Věřím, že i s druhým dílem se vydají tou správnou cestou.

Reklama
Reklama