Zpět na článek

Diskuze: Battlefield 2042 je na Steamu druhou nejhůře hodnocenou hrou letošního roku

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tvl zklamání... zlatý bad company

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 11. 2021 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč asi ? Protože je to úplně stejné jako BF 5. Celkově od BF 3 nikde žádné změny. Propady FPS jak prase. Nezábavný multiplayer. Opět lidi zaplatili za reskin BF3. To je to co říkal Tartarus Cast na svém videu u téhle hry. Trailer BUM! Lidi to začnou kupovat, pak hra výjde a hra je nehrátelná, nezábavná a nese se furt ve stejných mechanikách, jako předchozí 3 tituly. Píšu to furt a napíšu to i tady. Hraju nějakých 15 let, ale poslední roky mě už ty hry vážně nebaví. Příjdete z práce a chcete si zahrát něco co vás baví, jenže nic není nového, protože je to v podstatě stará hrá s lepším enginem ,,jak kdy´´ a vyšší náročností, aby jste z toho cítili ten pocit, jak je to nové a že je to trochu náročné..... Nehledě na to, že s dnešními technikami co vývojáři mají k dispozici nám vyjde v den vydání kompletně rozbitá hra. A pak na to výjde patch, pak další patch na opravu toho co rozbil minulý patch toho patche před ním. Ve finále je hra hotová do 6-10 měsíců někdy ani to ne, ale co vývojáře to nezajímá. Ty už vaše prachy mají a hádejte na co se ty vaše prachy použijou na další stejně trapnej Battlefield. Kde jsou sakra ty časy, když jsme hráli hry a bavilo nás to, kdy se nemuseli řešit ani patche. Poslední hry, kterých jsem nelitoval byl Days Gone a Doom Eternal a proč ? Doom se nese furt v duchu střílečky z 90 roku. Days Gone zábavný a zajímavý příběh.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
20. 11. 2021 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel "To je to co říkal Tartarus Cast na svém videu u téhle hry" Jo, s jeho názory na hry a herní průmysl souhlasím. Ono by chtělo, aby hráči přestali být loajální k velkým korporacím a značkám a přestali bezhlavě předobjednávat hry. Typickým příkladem je GTA trilogie, "všichni" to z hypu a nostalgie předobjednávali a co se stalo, jedná se o odpad, na který teď každý nadává.

luděk sobota

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel divný u tvýho hodnocení je že doom ač je furt stejnej ti nevadi, ale bf kvuli tomu haníš... :)

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
20. 11. 2021 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlasím, že je hra dost nedodělaná,dost věcí tam chybí,což je problém na to,že je to hra z BF série. Co se týká mála obsahu, toho se nebojím, protože hra je koncipována jako Live service hra, tudíž obsah bude periodicky přibývat do hry. Nebudu lhát, dost mi chybí Premium Pass z předchozích dílů, měli jste každé 3 měsíce DLC s obsahem a měli jste o zábavu postaráno. Bohužel díky křiklounům, to změnili v tenhle systém a ti teď zase křičí, že mají málo obsahu, protože si mysleli, že budou mít vše a hned při launchi, prostě začarovaný kruh 😂 Neříkám, ale že mě hra nebaví, baví mě a věřím, že za rok to bude zas opravené jako u každého nového Battlefieldu co vyšel 🤔 Kritika je pravdivá a bolí bohužel,tak si to DICE snad vezme k srdci 🤷‍♂️ co jsem koukal na ten výčet věcí na redditu,co zrušili nebo změnili k horšímu, tak 50% jde opravit a upravit ke spokojenosti,bohužel core hry, tedy specialisty a velké mapy nezmění, to by museli komplet překopat celou hru. Nezbývá než doporučit nekupovat hru a hrát ji přes EA Play pokud teda člověk sám chce 👍

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
20. 11. 2021 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher To už je pak jedno jestli jim sypeš peníze za hru nebo za EA Play ne ?

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
20. 11. 2021 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dread EA Play stojí 5€ a máš 10H,Pro stojí 20 myslím a máš měsíc ,standartní hra 60€ :D ale jak jsem psal, je to pro ty ,co chtějí hru vyzkoušet a nebát se,že je to za 60€ nebude bavit a vyhodí zbytečně peníze :D

Dread
Dread
Level 29 Level 29
Hlavní platforma: PC
20. 11. 2021 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Jo, nestojí to moc :) sám to využívam :) jednoduše z nás ty peníze ale stejně dostanou :D

xKessa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Live service hra byla i Battlefield 5 a zařízli to krátce po vydání, DICE a EA se nedá věřit. Live service hry jsou úplně jiné hry, LoL, Dota 2, CSGO, Valorant a další eSport hry, rozhodně ně Battlefield, který každý rok sypou nový. Nevěřím tomu, že to bude mít nějak dlouhou podporu.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
21. 11. 2021 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xKessa Jasně, ten styl prostě BF nejde, proto měli zůstat u vydávání pravidelných DLC, i když to rozdělovalo hráče na serverech 👍

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oni z te hry odstranili "voice chat"? To by me zajimalo, jestli v tom rozhodnuti hrala nejakou roli ta transgender komunitni manazerka twitche, ktera prave za odstraneni "voice chatu" ve hrach lobuje, protoze je to podle ni rasisticke a sexisticke. Pritom prave pro hry, ktere vyzaduji kooperaci, je hlasova komunikace dulezita. Vzdyt je tomu tak i v modelovem svete, ktery ta hra zobrazuje. "Bez spojeni, neni veleni." "What a time to not buy this game."

1234
1234
Level 1 Level 1
21. 11. 2021 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Nedivil bych se tomu. Ti vypatlanci si urcite rikali, ze kdyz nebude voice chat, nebude sikana. Ja bych si pral videt do hlavy tech lidi, ktery tohle napadne. Jako treba rozhodnuti, ze ve he nebude tabulka skore. Proc? Nepochopitelny.

Chesse_cz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Aby si nezavidel druhym, ze jsou lepsi :D

Fr4nkl1n
Fr4nkl1n
Level 1 Level 1
20. 11. 2021 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Docela bych i věřil tomu, že hra měla být původně battle royale. Protože tohle mi jako dlouhodobý vývoj více studií vůbec nepřijde. Tohle je něco naslátaného za rok a půl a Bůh s námi. To, že hodnocení hra dostala ještě před vydáním bych bral tím, že kdo si koupil Gold a Ultimate, tak hrál už od 12.11. No a za ten týden co jsem viděl, tak to je teda mazec. Za tohle chtít 100$, je něco neuvěřitelného. Vůbec nedoporučuji to zkoušet na old gen konzolích, tam je to neskutečný průser - grafika, obrovské mapy vs 64 hráčů. Na PS5 mě to běží celkem solidně, ale teda další spálení po Cyberpunku 2077. Vývojáři mají co dělat, za rok/dva to bude suprová hra, ale tohle je něco mezi alfou a betou. Takže zpátky k Battlefieldu 1 a V. Na redditu k tomu napsali pěknou věc: Battlefield 1 reminded us that most of us wouldn’t survive fighting in the trenches. BF2042 makes war out to be a fucking joke.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
20. 11. 2021 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Fr4nkl1n Na Steamu nešlo hodnotit,pokud jsi měl Gold nebo Ultimate, musel by jsi zaškrtnout,že jsi produkt dostal zdarma,pak by to asi šlo.Proto si všichni majitelé gold a ultimate edice,včetně mě, drželi recenze přesně na launch hry 👍

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
20. 11. 2021 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bylo řečí, že ta beta je několik měsíců starej build a že to určitě za ten měsíc do vydání opraví, tak tady to máte.

1234
1234
Level 1 Level 1
20. 11. 2021 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Takovy reci se z nejakyho nepochopitelnyho duvodu vedou porad. Nebo taky casto slycham "oni se z toho pouci" :D

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
19. 11. 2021 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra samotná je OK, ale optimalizace je příšerná mám r5 2600 na 4GHz OC a RTX 3070 a v MP padám klidně pod 40 fps...

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
20. 11. 2021 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront BF se řádí mezi nejnáročnější hry na procesor tak je jasný že ti to pojede na hovno když máš 2600. Aji při QHD rozlišení ti bude brzdit procák kartu. Sám má 2600x a je rád když utáhne mou 1070. Samozřejmě to chce doladit aji optimalizaci ale ty budeš takhle dropovat furt.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
20. 11. 2021 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Mám 3070+9900K nízký detaily max 120FPS gpu load 70%..... Nejnáročnější hry na cpu. Aneb další facka od vývojářů nakoupit lepší HW, kterej ti k ničemu nebude, jen z lenosti to lépe optimalizovat.

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
20. 11. 2021 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Jasný čekám na DDR5 desky od AMD abych udělal upgrade, ale BF5 jela úplně v klidu i když měla víc dynamických efektů co jdou spíš na CPU, tak proto nechápu tu hroznou optimalizaci.

DavidSOONobiwan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spousta těch kritických reviews jsou jen těžký brekot a nadávky nic objektivního, prostě čistě zaujatost. Naopak spousta těch kritických rozepsaných jsou super a pravdivé... Už jsem to tu psal ta hra v Coru není vůbec zlá. Portal je naopak výborný, mě baví. I ten Hazard zone mě baví. Problém je že je tam málo obsahu co lidi sere. Dice bezdůvodně všechny funny featury ze hry odstranily(opravdu nechápu proč) a razí cestu opět live servicem. Oni vyloženě najíždí na další fail ala BFV a bez kontentu. A pak se divily proč je ta hra nejmín prodávaná a nejmín hraná. Když pořádný kontent přidali až po půl roce. A tohle je to samé v bledě modrém. Půlka hry tam není, kdo tuhle strategii vymýšlí, já chci vidět a slyšet ty lidi. Oni vyloženě useknou kus hry a tu pak rozdělí do nasledujího roku jako 4 DLC(battle passy)i když je zcela evidentní že ten year kontent už mají dávno hotový. Do portálu dají jen 6 map? Vazne? Do základu jen 6 map? A pak se diví že ta hra působí jako osekaný bratr BF4. Kdyby ten year content byl už v základu, spousta lidí by držela usta. Jenže to by museli vymýšlet další kontent čím by to živily místo toho Year passu. Takhle je to přece jednoduší Year kontent mají dávno hotový. Lidem to budou dávkovat, jakože něco dělají. Přitom drtivá většina studia už bude na jiným projektu. A už jen z tohoto jsem rád, že ted si založily tím feedbackem od lidí na řádný průser. Oni mají vyloženě x feedbacku ze starých her ,a vše co si hráči pochvalovali dali pryč. Proč dali pryč voice chat, když do hry přidají Hazard zone který je čistě o komunikaci? Co to bylo za vola co to schválil? Scoreboard ještě nějak přežiji, nic co by mě sralo. Ale proč tam nejsou osobní statistiky v menu? Proč tam nejsou Platoons jako ve starých dílech. Proč kurna neudělali dedikované classy, když ve všech BF jsou? Proč tam nejsou squad leadeři, co by měli i call ability jak v 5? Však to bylo oblíbené....Proč všechny bonusy za různé aktivity ve squadech odstranily? Proč mi to přijde že to snaží vytvořit co nejvíc ala Warzone "operátoři skinny a všichni proti všem". Proč dali pryč absolutní destrukci(levolution)?Jasný někdo na to nadával, ale tyhle věci dělali BF Bfkem. Kde jsou Naval mapy, lodě? Tohle všechno lidi ve 4 Bavilo. Proč tohle neudělali? Nebo udělali jen to oseknuli a dali do Year passu DLC?. Tak jsou blázni? 22 zbraní? Jasný sposuta hráču ve starších dílech většinu nehrálo. Ale prostě těch 22 zbraní vypadá jako FAIL už od pohledu. Oni mají vyloženě před ksichtem Fail s 5 a udělají to znova. To samé proč do hry nedali to první dlc při launchy? Jako že by se hráči posrali mít o jednoho operátora navíc o 8 zbraní navíc a o 2 nové mapy do portalu a základu?. Ne tady je vidět o co jim jde. Oni oznámí Battle Pass lidi se na něj těší a po měsíci přijdou no my vydáme hru ale Battle Pass prijde tak za 2 -3 měsíce. CO TO JE ? To si snad dělají řit ne? Vysměch. Tak či onak. S Performence je to dost jednotlivé. Protože třeba mě na I9 11980HK, 3080, a 32gb ramek to jede stabilně bez nějakých záseků či dropů(jen ta jedna městská mapa mi blbla ale stačilo upravit particle effecty a už to nedropovalo. I kámošovi s 1080 to jede uplně normálně.. Tak či tak tohle bude klasický BFko kdy bude hratelný až po půl roce co tam vše dají to co si hráči řeknou. Voice chat a scoreboard jsou už potvrzené, tak si sypou popel na hlavu dál :). Core hry dobrý, Portal skvělý, Hazard zona dobrá. Provedení a obsah Mizerný a jsem rád že to dostávají sežrat.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
19. 11. 2021 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DavidSOONobiwan "Spousta těch kritických reviews jsou jen těžký brekot a nadávky nic objektivního, prostě čistě zaujatost. Naopak spousta těch kritických rozepsaných jsou super a pravdivé…" Počkat co? Vždyť v tom tvém slohu doslova vyjmenováváš nedostatky hry a zároveň ti přijde zvláštní brekot hráčů? Taky bych byl zaujatý, kdybych byl fanouškem této série, čekal bych na nový díl a on by místo slušné hry dorazil nedodělek. Je třeba si to nenechat líbit. "Tak či tak tohle bude klasický BFko kdy bude hratelný až po půl roce co tam vše dají to co si hráči řeknou. Voice chat a scoreboard jsou už potvrzené, tak si sypou popel na hlavu dál :)." Jako budu doufat, že to po půl roce (nebo kdy se uráčí...) opraví a bude to to "klasický BFko". Ale stejně je to debilní argument, hra má být hotová v době vydání a ne možná bůhví kdy a to, že čtyřka (nebo jaký díl že byl při vydání tragédie) byla taky ze začátku zabugovaná, není argument (jak slýchávám od některých lidí).

DavidSOONobiwan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Přijde ti kritické reviews Ala Mrdka hra, Shit game, Worst Bf game ever shitiss, Postal is better a další za nějako reviews hry? To je jen zoufalý brekot, nic neříkající bulení. Naopak jsem vyzdvihl ty kteří o problému napsali a rozepsali je. . Asi jsi nepochopil jak jsem to myslel ;). Já nemusím doufat ja přesně vím že to tak bude. A víš proč? Mám tu přesně 4 poslední BF hry který byli v launchy naprosto katastrofální a voala po půl roce roce jsou z nich příjemný hry :). Je komické kdo čekal od Dice po všech BF hrách že to bude bez bugu, bez netcodu a bez problémů apd :). Samozřejmě to je neomlouvá. Já to jako žádný argument nepovažuji, to nebylo že se toho zastávám. JA MOC DOBRE VIM ZE TO MA BYT V DOBE LAUNCHE přeci ;). Takže mi tu o nějakým debilníma argumentu nepiš. Však jsem to tam i psal kde je problém :).

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DavidSOONobiwan je to brak , nic vic . spis tu bulis ty :D :D :D

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
20. 11. 2021 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DavidSOONobiwan Hmm, v tomhle se prostě neshodneme :) Ale je možné, že jejich cílovka to má nastavené jinak a nevadí jim broken tituly těsně po vydání, každopádně se pak nesmíme divit, v jakém stavu se herní průmysl, co se týče AAA her, nachází :) Dle mého názoru by jim tohle nemělo procházet (a konečně neprochází - jak tak vidím to hodnocení). Jinak, tebou zmíněné příklady recenzí samozřejmě nejsou kritické, ale v tomto případě jen ať se do nich obují, zaslouží si to a jedině tak si všimnou, že takhle prostě nee.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
20. 11. 2021 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DavidSOONobiwan Jedno si ale hráči neuvědomujou. Cílovkou pro EA a DICE už dávno nejsou boomeři jako my, ale děcka 12+,proto se snaží, aby hry vypadaly co nejvíc jako CoD nebo Fortnite. Proto tam jsou specialisté. Proto Battlepassy. Jedinou dobrou věcí je, že DICE aspoň přemýšlí a nestrká tam skiny typu anime nebo fialové zbraně střílející duhu. Co jsem tím ale chtěl říct. Navíc DICE nikdy neřeklo,že to má být jako BF 3-4. Řekli jen,že se to má odehrávat v blízké budoucnosti s moderními kvéry a vozidly,to zas hráči si jednou sedli na reddit a začali se těšit jako malí,že to bude jako BF 4.ne,nebude. Je to prostě nová hra,nová vize. Pravdou je,že to mělo být ještě minimálně do března 2022 ve vývoji a hlavně k tomu pustit během vývoje veterány série v rámci closed testů, kteři by s těmi funkcemi, UI mohli ještě něco udělat. Pravdou je i to, že hry by měly vycházet v nejlepším technickém stavu, jenže ruku na srdce, kdo u Battlefieldu čekal dobrý technický stav při launchi,je naivní ňouma.Proto nějaké to % z těch negativních recenzí jsou jen lidi,kteří v životě nehráli BF od launche a tudíž nevědí o prokletí provázející celou tuto sérii od BF 4.Spoustu recenzí je však věcných a cílí na ty aspekty hry, které jsou důležité (pominu-li brekot o kampaň, která vždy hrála druhé housle). Jsem rád,že jim to dávají hráči na vědomí, DICE většinou svou komunitu vyslyší a snaží se napravit pak vše. (U BFV byli jiní manažeři,kteří prostě kritiku nechtěli slyšet a pak to dopadlo,jak to dopadlo)

DavidSOONobiwan
DavidSOONobiwan
Level 25 Level 25
20. 11. 2021 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Souhlasím :). S tím BF4 jsem to myslel po obsahové stránce, ne že to bude na té bázi stejná hra :). Prostě v té hře je vidět že 50% kontentu prostě chybí + x zábavných funny featur co dělalo bf bfkem. A nevím co Dice vedlo k odstranění ze hry. Ten year kontent tam prostě měl být už v základu. Však to jsou jen 4 operátoři 32zbraní, 8map do Portálu a 8 map do normalu. Opravdu tohle je year kontent je něco co to má udržet rok živé? Vždyt základ BF4 je kromě počtu map větší než BF2042 základ a year kontent pomalu. A V porovnání z Core kontentem hrami BF3,4,1,5. Takže já lidi chápu že prskají, protože mě to taky přijde dost na nic...Mě přijdou že se dali cestou záhuby s tím Live Servicem, už v BF5 jim to těžce nefungovalo a jdou tou cestou zase. Battle pass už tam měl být od včerejška a ne žádný za 2-3 měsíce. Na to lidi kálí. Voice Chat,Scoreboard,Squad mechaniky,dedikované classy. Tohle už měl být základ té hry. To je další vc co dělalo BF BFkem. To že někdo dává mínus za to že tam není kampaň mě nechává klidným protože to dávali pomalu ROK dopředu vědět že to tam nebude. Ale v tom případě lidi očekávali že MP bude vymazlený a ne ořezaný na kost o všechno co lidi v předchozích bavilo.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
19. 11. 2021 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci znít škodolibě, ale jsem upřímně rád, že to dostává nálož. Jde vidět, že se hráči (konečně) probírají. Samozřejmě budu rád, aby problémy se hrou pominuly a aby vývojáři naslouchali komunitě a tím hru postupně vylepšovali na ideální stav, avšak stejně nechápu trend vydávat nedodělaný zmetky a proto si takováto hodnocení od hráčů zaslouží. Ještě by bylo super, aby se probudili i herní žurnalisté s absencí herních standardů (ne každý samozřejmě), ti jsou mnohdy mimo realitu a dávají "osmičky" kdečemu. Podle mě by herní recenzenti měli mít správně vyšší nároky. Teď už nezbývá doufat, že hru budou postupně opravovat, vylepšovat a přidávat obsah. Nové BFko má potenciál a je to škoda, v jakém je momentálně stavu.

Wolfix
Wolfix
Level 31 Level 31
19. 11. 2021 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Většina studií je moc zhýčkána předešlými úspěchy svých značek a hry odbydou za vidinou peněz od věrných fanoušků. Nevím proč pomalu celý herní AAA průmysl najíždí na tenhle styl, ale tohle nemá absolutně perspektivu do budoucna. Navíc kromě hlavně technicky špatných nových her neudělají pořádně ani remastery těch starších, tímhle tempem bude budoucnost v indie hrách a nových studiích, kterým ještě na hrách záleží...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
19. 11. 2021 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by se hráčstvo pomalu probouzelo?

Ria Kon
Ria Kon
Level 1 Level 1
19. 11. 2021 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Ovečky se postavili vlku? 👁️

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
20. 11. 2021 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Pro vývojáře je to jen dobře, pokud si kritiku vezmou k srdci mohou s tou hrou něco udělat,pokud ne,skončí to jako BF V uprostřed životního cyklu 😥 Věřím,že se s tím poperou👍

skylines
skylines
Level 0 Level 0
20. 11. 2021 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher No hele je to EA. To má ve zvyku kupovat a pak zavírat úspěšná studia a tohle prostě přejdou pod nějakým sebeklamem s tím že hráči prostě neměli na jejich dokonalou hru náladu, že za to může Covid nebo něco podobného. Tam ten management hulí neskutečně dobrý matroš a mám podezření že co vydělají na DLCčkách utratí právě u svého dealera jinak tohle už fakt není možný. :D

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Novináři klasicky nezklamali, ale že by mě to překvapilo, to se říct nedá.

justicoat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Člověk se nezavděčí. Poslední dobou co vyjde, na to se sesype nenávist

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
19. 11. 2021 20:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@justicoat Asi proto, že nejde ani tak o to co vyjde, ale v jakém je to stavu. Což v poslední době u AAA her není žádná hitparáda.

1234
1234
Level 1 Level 1
19. 11. 2021 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty novinarsky recenze jsou smesny. Sebevetsi blbosti daji s nadsenim aspon 8. Chtel bych znat ten duvod...

MakeSenze

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@1234 Nehraji to desitky hodin jako normalni hrac, netesi se na to cely rok dopredu jako normalni hrac, je to jen jejich prace, odehraji, zkritizuji, daji hodnoceni za tyden maji dalsi hru na hodnoceni. Co chces vic slyset

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 11. 2021 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MakeSenze Stejně jako nejsou všichni lidé stejní, ani herní novináři nejsou stejní. Osobně hraji prakticky každý měsíc nějakou hru 30-50 hodin, těším se na ni celý rok a přestože dostanu kód na recenzi, koupím si navíc i fyzickou sběratelskou edici, extra artbook atd. Prosím neházejte všechny do jednoho pytle, to je dětinské a krátkozraké.

mongos cz

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pročítal jsem si ty recenze a moc se ani nedivím hra na mě působí jako nějaká ořezána verze když se podívám na BF3 nebo BF4 člověk tam měl všelijaké statistiky jako u každé zbraně počet kilu nebo přesnost a podobně v novém bf chybí i klasická výsledková tabulka a ne zjistím ani K/D nechápu proč další věc jsou čety kde si ani ne výběru v které chci být na druhou stranu i BF4 po vydání hodně trpěl nezbývá doufat že se to zlepší

Laucj

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mongos cz Hodně lidí tomu hned dá palec dolů, protože tam není scoreboard,vanu jsem si toho napřed nevšiml, protože jsem ho nehledal a je mi to jedno 😃 ale přidají ho, naslouchají komunitě

Lambo
Lambo
Level 23 Level 23
19. 11. 2021 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nejnižší nastavení, hra na 1080, a běží mi to na 50-70 fps :-(

eVeCZ

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lambo a stroj :)

Lambo
Lambo
Level 23 Level 23
19. 11. 2021 20:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@eVeCZ no mám 10700k a k tomu rtx3080

Baifi
Baifi
Level 1 Level 1
19. 11. 2021 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lambo Tohle píše ingame dost lidí, težko ale říct co to způsobuje, pač já mám třeba r5 3600 + rtx 3060ti a jede mi to v klidu na high v 1080p a stabilně 60-80fps občas dropy na 50

Lambo
Lambo
Level 23 Level 23
20. 11. 2021 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Baifi samozřejmě ovladače a podobné věci mám... V battlefield 5 jsem měl na ultra 150fps, tohle je prostě špatné. Doufám v nějaký brzký patch.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hráči začínají být z těch nedodělaných paskvilů evidentně značně unavení. Jsem zvědavý, jestli se něčeho takového dočkáme i u novinářů, bohužel moc nadějí tomu nedávám.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
19. 11. 2021 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proto hraju špičkovýho Sherlocka! :-)

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Není taky nemálo rozsekanej? Plánuji ho koupit, ale nevím jestli hned.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle ani není Battlefield, vůbec to nemá tu atmosféru jako měli všechny díly předtím. Ostuda.

Reklama
Reklama