Boje flotil ve vesmíru využijí Unreal Engine 4.
Focus Home Interactive oznámili, že studio Tindalos Interactive pracuje na real-time strategii Battlefleet Gothic: Armada. Příznivci Warhammeru jistě tuší, že hra bude vycházet ze slavné deskové hry od Games Workshop. Nepůjde ale o zástupy mariňáků a orků, v této hře se podíváte do vesmíru, kde budete bojovat s loděmi o nadvládu nad prostorem.
Pokud si právě teď říkáte, že půjde o další rychlou a akční strategii, tak jste na omylu. Battlefleet Gothic: Armada od vás totiž bude vyžadovat přemýšlení a plánování každého postupu. Vaše vesmírné lodě budou jedinečné a o každou se budete muset řádně starat. K dispozici budete mít malé lodě i velké několika kilometrové strach nahánějící monstra. V průběhu bitvy bude posádka lodi získávat potřebné zkušenosti, které mohou rozhodnout bitvu. Pakliže by vám loď s takto zkušenou posádkou nepřítel zničil, bude to pro vás citelná ztráta.
Všem svým lodím budete moci přizpůsobit výzbroj, obranu a různé podsystémy. Každé přizpůsobení bude mít vliv na výkon lodi a speciální schopnosti.
Vesmírné bitvy mají být jinak obrovské a intenzivní. O nadvládu nad vesmírem se střetnou dvě frakce: Imperial Navy a Chaos Black Crusade.
Battlefleet Gothic: Armada zatím nemá stanovené datum vydání.