Bend Studio chtělo pracovat na dalším Uncharted pro PS Vita
Novinka Bend Studio chtělo pracovat na dalším Uncharted pro PS Vita

Bend Studio chtělo pracovat na dalším Uncharted pro PS Vita

Jan Kalný

Jan Kalný

6

Údajně jim to ale zatrhli sami vývojáři z Naughty Dog, kteří se báli, že když bude vycházet hodně her blízko sebe, značka na to doplatí.

Reklama

Athey Moravetz, která pracovala ve studiu Bend téměř osm let, prozradila, že než odešla před dvěma lety, studio pracovalo na několika projektech pro handheld PlayStation Vita. Především na hře z Uncharted a inFamous série.

„Měla to být další Uncharted hra, ale v Naughty Dog se báli, aby série nedoplatila na to, že vyjde tolik her, takže nám to zatrhli. V podstatě jsme se s tím s*ali celý rok, zkoušeli různé nápady a tak, ještě než jsem ze studia odešla. V tom roce jsme pracovali a vyhodili spoustu buildů hry,” začala si bývalá výtvarnice stěžovat.

„Sony vážně od nás chtělo další Uncharted a snažili se Naughty Dog přesvědčit, aby nás nechali pracovat. Sony prostě chtělo více her pro Vitu. V jednu chvíli jsme také pracovali na inFamous hře. Bylo to chvíli po tom, co jsme Uncharted odložili. I inFamous by byl na Vitu. Mimo to jsme měli i nápady na nové IP. Jedna byla taková steampunková, ale daleko se to nedostalo. Ale pak tam byla taková úžasná sci-fi, která se mi vážně líbila. Měli jsme úžasné futuristické sci-fi město a hlavního hrdinu, který mohl běhat po budovách s jeho tryskovými botami. Bylo to fakt skvělý. Měli jsme už hodně práce za sebou, když nám to opět zatrhli. Tohle mě vážně naštvalo.”

„Před dvěma lety jsem studio opustila. To je přibližně ten čas, když přesedlali na Unreal 4 a PS4, místo Vity. Je to trochu škoda, protože jsme dali hodně do toho, abychom vytvořili engine na Vitu, který jsme ve finále využili jen pro jednu hru. Ale několik dalších tvůrčích celků náš engine využili, a těm jsme pomohli.”

„Důvod, proč tyhle tituly nikdy nevyšly, byl většinou kvůli těm blbostem z managementu, demografie a tak. Vždycky to bylo něco jako 'někdo už nějakou takovou hru dělá', 'takových her už jsme měli víc a neprodávaly se tak dobře', bla bla bla... Náramně se to podobá Hollywoodu, který neustále dělá akční filmy založené na tom samém, protože z toho mají peníze, místo toho aby zariskovali, udělali něco jiného, ale peníze z toho neměli. To samé existuje i u her. Očividně.”

Jak to vypadá, PS Vita měla mít daleko větší podporu, než má teď. A je to škoda. Věřím, že spoustu lidí by ocenila nový Uncharted nebo i novou značku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama