Beshesda věří, že se bugy občas hodí
Fallout Novinka Beshesda věří, že se bugy občas hodí

Beshesda věří, že se bugy občas hodí

Michal Maliarov

Michal Maliarov

30

Všichni hráči znají chybky, které znemožňují pohodlné hraní té které hry. Co když je ale řešení problému horší, než jeho přítomnost?

Reklama

Bethesda je známa svými obrovskými živými světy, ať už tu mluvíme o sérii The Elder Scrolls či Fallout. A když pracujete s projekty takového rozmachu, věci se mohou pokazit. Je ale možné, že ne vždy je horečné řešení chyb ve hře ku prospěchu věci.

V rozhovoru pro Joystiq se Todd Howard rozpovídal o technických problémech, které studia musí často řešit.

„Snažíme se většinu odstranit, jak jen to jde. Je to pro nás citlivá oblast. U množství chybek si ale řekneme ‚Inu, to se může stát‘. Pokud je ve kterékoliv chybce nějaký podíl zábavy a vtipu, většinou to necháme. Pokud to nalomí stabilitu hry či zapříčiní problémy s hraním, řešíme to. Pokud ale řešení problému vyřízne něco vtipného a zábavného, na to se vykašleme.“

V ideálním světě by hry vycházely zcela bez chyb. Ačkoliv se vývojáři většinou snaží, téměř vždy se něco dostane na oči cílových zákazníků. Co se Skyrimu týče, je dost možné, že narazíme během našich procházek lesy na něco vtipného, úsměvného a v celkově na to, co ve hře být nemá. Ale co ten úsměv na rtech, hmm?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama