BioShock: Infinite představuje lektvary a síly
BioShock Novinka BioShock: Infinite představuje lektvary a síly

BioShock: Infinite představuje lektvary a síly

Michal Maliarov

Michal Maliarov

4

Čím se lektvary a jejich energie liší od dřívějších plazmidů? Není to jen jméno a design flašky.

Reklama

Šéf studia Irrational Games Ken Levine řekl v rozhovoru pro MTV Multiplayer, že by měla časová omezení systému schopností ukázat slabá místa plazmidů využitých v předchozích dílech.

„Problém s energetickým systémem Eve v předchozích dílech byl ten, že musely být všechny plazmidy stejně mocné a silné, protože v zásadě běžely na stejné energii. Schopnosti se však dostaví v různých velikostech a silách, kdežto ty nejmocnější budou vhodné jen pro krátké a rychlé využití.“

Počet schopností, které může hráč nést s sebou, bude samozřejmě omezen.

„Nyní je budete hledat spíše jako tradiční zbraně z FPS, které mají vlastní počet nabití a využití,“ vysvětluje Levine. „Stejně, jak se rozhodujete, kterou zbraň s sebou ponesete v Halo, zde se budete rozhodovat mezi schopnostmi.“

Ti z vás, kteří rádi přizpůsobují styl hraní sobě pak zajisté uvítají lektvary, jež mají podobnou funkci, jako tonik v předchozích dílech. V Infinite však budou dva typy lektvarů – stabilní, které si koupíte s přesnou vědomostí o jeho možnostech, a nestabilní, jež vám nazdařbůh vylepší nějakou schopnost a na určitou dobu.“

„V zásadě si musíte vybrat jednu ze dvou schopností, ale musíte si vybrat hned. Tato schopnost se vám pak zapíše do vývoje postavy. Podobná rozhodnutí děláte během hry hodněkrát,“ dodal Levine. „A to je styl, který se snažíme využít. Dáváme hráčům možnosti a rozhodnutí, které musí řešit počas své cesty a hned, místo toho, aby se zdlouhavě hrabali v inventáři.“

BioShock: Infinite vychází v roce 2012 na PC, PS3 a Xbox360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama