Těšte se na frustraci a na souboje s obtížností, kterou jinde nenajdete.
Japonští vývojáři ze studia From Software jsou známí tím, že své tituly obohacují o extrémní obtížnost, kterou u žádné současné hry jen tak nenajdete. Bylo to tak u Demon’s Souls, u obou dílů Dark Souls a bude to tak i u nejnovějšího počinu Bloodborne, vycházející exkluzivně na PlayStation 4.
A proč si jsme tak jisti? Na výstavě PAX a nedávno skončené Tokyo Game Show byla demoverze Bloodborne volně k vyzkoušení. Během výstavy PAX si demo zahrálo kolem 3500 návštěvníků a pokořit ho dokázalo jen 20 z nich. Podobné to bylo i na TGS, kde si hru zahrálo 1250 lidí. Na konec se dostalo ale pouhých 40 z nich. Takže obtížnost znovu bude tím hlavním lákadlem, proč si hru od From Software pořídit.
Pokud jste si užívali obtížné souboje, které jste museli u Demon’s Souls či Dark Souls častokrát opakovat, tak Bloodborne by rozhodně ve vaší sbírce chybět neměl. Datum vydání je stanoveno na příští rok.