Zpět na článek

Diskuze: Bohemia Interactive: Studio, které zlepšilo herní průmysl - Kapitola třetí - Velké plány, které se neuskutečnily

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mrkrikajs
Mrkrikajs
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster: Tvůj příspěvek je stejně inteligentní jako datel na betonu. By the way... kde jsem napsal jmenovitě něco o DICE? A psal jsem tu, že BI má taky své mouchy. Tímto končím tuto "debatu" s tebou se již do ní nehodlám zapojovat (jinými slovy, mel si co chceš a srážej inteligenci této debaty dál k číslu 0) . Poroučím se, má úcta.

Vojta33
Vojta33
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BIS je super ofp i army mám rád.

Ale je velká škoda, že v armě 1 ani ve druhym díle nebyla kampaň podobná těm z OFP... V armed assault kampaň za bezejmeného vojáka a naprosto nulová šance stotožnit se s postavou. V armě 2 už to bylo mnohem lepší ale furt do ofp hodně daleko. O dlc ani nemluvim. . včera jsem si zahrál arrowhead a je to hrozný kdyby to dali jak samostatný mise tak by udělali líp. .

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PetasCzech: Máš určitě pravdu. Arma si z GAME 2 vzala především engine, obsahově najdeme Game 2 až v Armě 2. Ale i tak, nebýt Game 2, Armed Assault by určitě jen tak neexistoval

PetasCzech
PetasCzech
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 18:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: Dik za info. Jsem zvedavy na priste, ja mel prvni Armu spise za OFP 1. 5, a s Game 2 to nemelo mit v podstate nic spolecneho.

A Lootmastera nereste, on chce proste dalsi mainstreamovy produkt, ale neprijme fakt, ze jsou lidi kteri maji plne zuby strilecek, ktere jsou si podobne jako vejce vejci.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mrkrikajs: přiznej si to Dice je pro tebe tuctové studio a BI bůh ...je pravda , že bych neměl být takový ignorant věřím , že si jejich hry najdou publikum , ale je jich miziví zlomek ostatní si raději zahrají ty kraviny od EA.

ResRat: Když se to takhle musí okecat a není to zřejmé po zahrání hry tak to prostě není zábava.

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 17:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster: Tím, že je Arma (jen pro někoho) složitá, tak je to jen imitace hry? Nemá mít náhodou hra výzvu? Arma výzvu má a pořádnou na rozdíl třeba od COD, kde jenom chodíte dopředu, dozadu a střílíte maníky, co každou chvíli vykukují zpoza krabice. Jen proto, že se u her někomu nechce přemýšlet neznamená, že je Arma pouhou imitací hry.

Mrkrikajs
Mrkrikajs
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Matoss: To by chtělo dobrého investora z branže, který má nějaký přehled o práci BI a v daném oboru se alespoň trošku vyzná, nikoliv jako zde zmiňované EA, které se montuje do všeho a dělá ze sebe takového brouka Pytlíka. A to v dnešním světě kde to všechno válcují už zaběhnuté investorské mega firmy těžko hledá. A už vůbec takového investora, který nechá povolenou uzdu vývojářům. Myslím , že je velmi dobře, že si zatím Bohemka nechává svoji neutralitu bez závazků na jiné firmy.

Mrkrikajs
Mrkrikajs
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster: Prosím, přemýšlej než něco řekneš... Ano BI je v zahraničí váženým studiem, celkově je ArmA v zahraničí považována za nejreálněji prezentující hru z válčeného prostředí. A to je FAKT, o kterém by ses mohl sám přesvědči kdybys vystrčil nos a pohyboval ses v herním průmyslu v zahraničí. K tomu dalšímu se nebudu vyjadřovat, protože dále v tvém příspěvku není žádná logicky poskládaná struktura slov a ta tvoje celková myšlenka opravdu zůstává pro mě býti nepochopena. PS: Já vím, že ty jsi ten typ fanboye nascriptovaných ubohostí na kterých se podepisuje účast EA ale.... Tohle je jenom malinkaté české studio, které se někdy taky lidsky sekne (viz. natáčení armádních objektů v Řecku) ale na nic si nehraje. Možná, že znám desítku lidí z tohoto studia ale to sem nepatří. Takže, jestli si nějak nespokojen s tím, že se z tohoto studia nestalo jenom tuctové studio, které dělá hry dle tvého gusta, prosím opusť tento článek a k tomuto speciálu se už nevyjadřuj. Poroučím se, má úcta.

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi jsem píchl do hnědého těsta .... v zahraničí jsou vážené studio? Možná umějí udělat imitaci války bohužel pronás taky pouze imitace počítačové hry a v tom je jádro pudla a pointa toho jak to myslím.

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

PetasCzech: Engine se opravdu jmenuje Real Virtuality

PetasCzech
PetasCzech
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dotaz, nejmenuje se engine Virtual Reality, a ne Real Virtuality, jak je napsano v clanku? Mozna se pletu a jenom se mi to prohodilo.

Balthasar
Balthasar
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo a EA je nejlepším vydavatelem roku protože, co si myslím já, prodává za velký peníze velké nic, koupilo a platí mnoho malých firem které jsou, jak říkal Mrkrikajs a mattos, tlačeny vytvořit cokoliv v co nejkratším čase za co největší peníze.

ResRat
ResRat
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lootmaster: BI využilo svůj potenciál, jak nejvíc mohli, vytvořili unikátní hru/simulátor, který nikdo neumí napodobit i přesto, že se o to Codemasters snažili (marně) . Potenciálu by se mělo chopit spíše DICE, ale pokud budou pod EA ("nejlepším vydavatelem roku") , tak se z místa nehnou.

Balthasar
Balthasar
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 15:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen ať jedou tak jak jeli doposud.... . já jejich hry miluju a nedám na ně dopustit.

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mrkrikajs: Chtělo by to spíš "investora", který by BIS poskytl dost peněz na vývoj a zároveň je nechal pracovat tak, jak chtějí oni. Jednoduše řečeno by dával prachy a do vývoje se nijak nepletl. Bohužel nevím o žádné takové společnosti, která by tohle dělala. Většinou se na vývojáře tlačí, aby hru udělali co nejvíc pro masy a ještě za krátkou dobu, až z toho dostaneme hru - trilogii, která postupem času degeneruje viz Mass Effect. Druhý díl oproti prvnímu, byl o dost zjednodušený, nicméně na druhou stranu přinesl i pár změn k lepšímu. To se o trojce už říct nedá a tak jediná věc, která to jakž takž zachránila byl příběh (a tím nemyslím ten slavný konec, ale příběh jako celek) .

Mrkrikajs
Mrkrikajs
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslíš být otrokem megalomanských společností jako EA? To snad nemyslíš vážně? BI je v zahraničí velmi váženým vývojářských studiem právě díky směru, kterým se rozhodli ubrat. Tvé oblíbené hry jako BETAfield či BO: 2 popřípadě Far cry3 se nemůžou absolutně vyrovnat kvalitě her od BI. Myslím, že svého potenciálu se chopili a světu předvedli co umí... oni totiž jsou schopni udělat alespoň IMITACI války (viz. ULTRAMEGAFACEPALM zadního obalu hry hry BF3: "nejrealistější prostředí války" PCHE! ) A kdyby bylo po tvém, tak bychom tu měli jen další dojnou krávu pod vedením EA, která vychází každý rok a její cílová skupina by byli mladí američtí konzoloidové ve věku 10-15 let. Ne, děkuji nechci!

Lootmaster
Lootmaster
Level 1 Level 1
14. 2. 2013 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby se BI někdy skutečně chopili potenciálu, který mají už desetiletí v rukou a udělali normální střílečku mohly být někde na místě jako je DICE...pokažde jsem ztoho smutný

Reklama
Reklama