Zpět na článek

Diskuze: Brzy se odhalí multiplayer v Mass Effect 3

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JakER
JakER
Level 1 Level 1
17. 8. 2011 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lolin: Uncharted je taky příběhová hra a multiplayer si hráči pochvalují.

Lolin
Lolin
Level 1 Level 1
17. 8. 2011 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ne j8 nechci multiplayer do MC to je příběhová hra a multiplayer to zkazí

draggo
draggo
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sk8mancj: Mě nejde o to, jestli se MP povede nebo ne. Mě se nelíbí už ze samotného principu. Všichni se mnou budete snad souhlasit, že MP a příběh nejdou moc dohromady. A bohužel, Mass Effect na příběhu stojí a padá, bez něj by to byla "jen" průměrná střílečka. Podpora Kinectu mě moc nezajímá, neboť ME sérii hraju na PC (bez češtiny bych to nehrál nikdy a česky to na xboxu nebude nikdy, na PC to bude aspoň později od Marka Tvrdého) . Příkazy parťákům mi přijdou fajn, ty rozhovory už moc ne, přijde mi blbý že nejdřív ty řekneš zkrácenou odpověď a pak Shepard zopakuje celou. Tenhle koncept by se víc hodil k hrám, kde hlavní hrdina mlčí, jako třeba DAO. Ale to jsem odbočil. Kinect podpora je neškodná věc, která hru nijak nezruinuje a ani na její zakomponování není třeba nějaké větší množství času. Technologie rozpoznávání hlasu je už hotová od Microsoftu, takže Biowaru to může přidání trvat dejme tomu týden, víc ne. Ale to jsem odbočil. Pokud by se pro MP v ME měly vytvářet samostatné mise, které by měly nějaký příběh, tak bych moc rád nebyl, neboť se mi nelíbí představa, že pro kompletní znalost příběhu by bylo nutné hrát MP. Zvlášť když by tvorba něčeho takového ukousla čas, který by se dal věnovat třeba vytvoření další mise v SP. Mp by mi nevadil v případě, když by šlo za a) o možnost spustit některé mise z originálního SP v MP módu, nebo za b) nové mise, které by ale byly jen bezhlavou rubačkou. Obě možnosti by byly akceptovatelné jen tehdy, kdyby byly do hry přidány dodatečně jako DLC, a jejich vývoj tudíž nenarušoval vývoj hry samotné.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vilda : Rovnocenne som myslel tak, že obidve časti sa hodnotia a žiadna sa neberie ako nehodnotený bonus, ako napr. coop. A krátkosť singlu je neduh poslednej doby. MW to síce začal, ale taký Homefront ...

Vilda
Vilda
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bela: Kdyby byl MP a SP hodnocený rovnocenně, tak nemůžou mít věci typu Modern Warfare taková hodnocení. Single co dohraju za 5 hodin u mě prostě není hra.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to veľká lotéria. MP aj SP sú pri hodnoteniach rovnocenné súčasti hry. Ak bude MP slabý, celkové hodnotenie hry pôjde nadol. Zároveň sa prejaví negatívny vplyv u fanúšikov, zákazníkov a investorov. Zostáva vývojárom držať palce a dúfať, že vedia čo robia.

sk8mancj
sk8mancj
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

draggo: A neni škoda přijít o možnosti? Co když za to budou speciální itemy apod. . Narozdíl Kinect podpory v Mass Effectu mi tohle připadá zajímav. Ano je velká možnost že se to nepovede. Ale taky tu je možnost žo z toho vypadne super věc...

SweetL.c.King
SweetL.c.King
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 03:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No pecka

draggo
draggo
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Máte pravdu. Hrát to nemusím a ani nebudu. Ať už z toho vyleze cokoliv, nepředpokládám, že by to mělo hodnotu než MP v hrách jako Assassins Creed nebo Dead Space, neboli naprosto zbytečný přílepek, který nemá snad jiný účel, než donutit piráty si to koupit (s cracknutými verzemi se tuším MP nedá hrát na žádné platformě, u PC se nedostaneš na servery, u Xboxu ti bloknou Live a u PS3 to bude podobný jako u xboxu) . Pokud to udělají jako DLC, bude to ideální. Aspoň to nebude žrát čas potřebný na vytvoření SP. Až se Smrťákama (áno, Smrťákama, žádný přiblblý Reapery nechci ) udělám krátký proces, tak si můžou multiplayerovat do aleluja.

Cloony
Cloony
Level 1 Level 1
8. 8. 2011 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc nechápu lidi, kteří mají z toho co-opu strach. I pokud by tam mělo být nějaké rozhodování, tak v tom nevidím problém. Když to budu hrát s kámošem, tak se přece můžeme vždy domluvit na dalším postupu, a i ten systém ala Killzone 3 nezní špatně.

Warfaryn
Warfaryn
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 22:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se spíše těším, až se odhalí DVD na mém stole a hra v mém počítači.

DaveM
DaveM
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já mám pocit, že to spíš bude něco jako Spec ops v MW 2.

Vilda
Vilda
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč by vůbec v coopu měl být Shepard? Podle dosavadních zkazků bych si to spíš představil jako samostatné mise nějaké malé vojenské jednotky.

slehic
slehic
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se třeba kooperace nebojím. Když tam bude, tak ji stejně hrát nebudu. Akorát nechápu, kdo třeba bude chtít hrát za někoho jinýho, než za Sheparda a nerozhodovat o ději? Radši kdyby tam dali klasickej MP, to bych si rád zkusil.

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč se toho co-opu bojíte? Kdyby tam nebyl co-op tak o té hře ani neuvažuju, ale takto... Kvalitních co-op her není nikdy dost 👍

urbi.j
urbi.j
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Názory jako že ME je o Singlu a Multiplayer ho pokazí sou k smíchu. Třeba takovej AC je taky hlavně o SP, ale MP to pěkně doplňuje a hra vám vydrží mnohem díl. Navíc v MP se narozdíl od co-op dialogy vůbec vést nemusí, bylo by to fajn a když to někomu tak hrozně vadí tak to přece hrát nemusí.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mattos: Ale vždyť tě nikdo nenutí ten multiplayer hrát.

Chipsonator
Chipsonator
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mattos: souhlas taky vubec nesouhlasim s coop do me. ja bych spis dal mp jako bonus jako tomu bylo treba dead space 2 viz muj prispevek.

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER: Zato mě by to navýsost sra... Sorry, ale já si ty rozhodnutí chci udělat sám a ne koukat na nějakýho borce, co si tam vesele určuje příběh podle sebe...

JakER
JakER
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že by šel klidně udělat i systém zasahování do rozhovorů aby se nějaký hráče necítil méně cenný. Nebo to udělat podobně jako v Killzone 3 multiplayeru, kde když nějaký hráč byl prostě lepší než ostatní tak měl právo si zahrát úhlavní roli v následující cut-scéně. Rozhodně to není věc neřešitelná. A mě by to i bavilo.

sk8mancj
sk8mancj
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 16:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já doufám že to bude jenom o tom že s vámi budou dělat mise. Žádné věci mezitím. Prostě bude nějakej loadscreen na něm si vyberete vámi sehnanou výbavu v SP , vámi dodělané mise apod. . Takže pokud nbudete zvládat bosse , zavoláte kámošům.

Vilda
Vilda
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pro shrnutí: Veškeré zvěsti, které zatím kolují, jsou o coopu pro tři hráče, který by stál mimo (na pozadí) hlavního příběhu. De-facto se přesně neví vůbec nic.

logenk17
logenk17
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mp do mass effect 3 je úplná sprostosť len nech poriadne urobia sp časť. ten mp by tam absolútne nechýbal .... ja chápem že v dnešnej dobe je na mp skoro všetko ale toto už fakt nie ...

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sk8mancj: A jak chceš u ukecanýho RPG udělat coop a zachovat přitom původní kampaň? Co tam ty ostatní hráči budou dělat? Koukat jak si jeden povídá s ostatníma postavama?

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
7. 8. 2011 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

COOP v Mass Effect 3 je blbost...proč to tam musí cpát. . a ještě proč všichni do všeho chtěj COOP! ! Dyt je tolik her na to a oni musí vzít čistě single záležitost a dát tam coop aby místo 5 mil prodali 6 mil kusů...Ach jo

Reklama
Reklama