Bulletstrom - Multiplayer |RECENZE|
Blogy čtenářů Recenze Bulletstrom - Multiplayer |RECENZE|

Bulletstrom - Multiplayer |RECENZE|

Anonymní

Anonymní

Velice zábavně jsme se dostali do Singlu… ale EA pro nás má takovou drobnou, snadno přehlédnutelnou drobnost – Multiplayer.

Reklama

Po dlouhé době konečně stereotypová hra… s dobrým MP!

 

 

Velice zábavně jsme se dostali do Singlu… ale EA pro nás má takovou drobnou, snadno přehlédnutelnou drobnost – Multiplayer.

Asi nikoho, kdo hrál Kampaň, nepřekvapí, že online v Bulletstormu má jen jeden mód.

 

A sice Anarchy mód! Zde v podstatě jde ‚pouze‘ o důkladně, precizně ale hlavně TÝMOVĚ zlikvidovat nepřátelské vlny. Za všechny vaše skilly máte samozřejmě body stejně jako v Singleplayeru. Také zde s nimi můžete nakupovat jako v Singlu. Ale v MP jde spíše o to, jak k nim přijdete. Zatím co v Kampani jste na to byli více méně sami, zde už jsou opravdu myslící hráči. S každým z nich musíte spolupracovat na zabíjení. Nejlépe poznáte dobře odvedenou práci vpravo dole na obrazovce, kde se vám ukazují přesné názvy skillů, které provádíte (znovu – žádná novinka oproti Singlu). Skilly s podnázvem “Team“ jsou pro vás dobré znamení. Tyto body jsou totiž vůdčím koněm vašeho postupu do dalšího Levelu, jako Tým!

A to vše jak jinak do časového limitu.

 

Jak vidíte, zde se ‘sólisti‘ opravdu netrpí. Ovšem musíte počítat s tím, že ze začátku vám nepůjde na jednu střelu na konto hned 1000SP, ale třeba pouhých 50SP, nebo trapných 10SP právě za samostatnou práci.

Vaše počínání v týmu samozřejmě hodnotí i generál Serrando, a svými hláškami vás asi zrovna nevytrhne z gauče, jako tomu bývá v Singlu. Přesto většinou povedené komentáře jen zpestřují hru.

Multiplayer je také vyřešen speciálním Reputation systémem, ale jde spíše o takový chlubivý proces. Ten je založen na bonusových mapách, kde (pouze sólo) zabíjíte své nepřátele a dostáváte se co nejrychleji na konec. Pokud budete ve všech mapách dostatečně rychlí, autolog v MP vás bude posuzovat podle bodového systému založeného z hight score právě v těchto mapách.

Tyto mapy patří pod speciální Final Echo lokace, do kterých se v běžném Singlu nedostanete, jen do podobných.

 

Trestný systém jsem si v MP vyzkoušel na vlastní kůži! Jde o proces podobný autokicku například v CoD. Jde o samostatnou volbu vašich parťáků, nebo jednoho hostujícího playera. Autokick vás může postihnout třeba za netýmové chování, za opakované zabíjení ‘On the one fire‘ – čili zabití klasickým prošpikováním soupeře kulkami (+10SP). Každý hráč má Toleranci zelenáče > což vás oprávňuje přehlédnout až tři kicky. Ale na konzolové verzi se nemusíte bát o Permici, jelikož pro úplné zaBANování do této hry je nutné vyplnit a poslat žádost do mateřského serveru, což stojí čas každého admina. U PC bych si ale dával pozor.

Bulletstrom - Multiplayer |RECENZE|

Verdikt

I přes hádky okolo kicků, kterým se možná nevyhnete, je to pořád to nejlepší co v této chvíli seženete. People Can Fly se má ještě co učit, ale o to více je jednička ohromující!

Hodnocení

Co se nám líbí a nelíbí?

Práce se Skillshoty
Teamový mód
Reputace se v MP hodí
Mapy
Volba barvy oblečení, helmy a biče.
Týmová spolupráce je neobyčejně zábavná!
Pro někoho jeden mód málo
Opakující se Levely kvůli malému scóre
Autokick někdy vyloženě neoprávněně
Nepřátelé jsou zde snad ještě hloupější, než v Singlu
Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama