Zpět na článek

Diskuze: Epic si sype popel na hlavu: "Náš launcher stojí za nic", zní z vedení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

FildasCZ
FildasCZ
Level 34 Level 34
Hlavní platforma: PC
7. 2. 2026 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Celý epic je toxic :D ....

thegrid
thegrid
Level 7 Level 7
6. 2. 2026 13:49 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když pominu jak je ten launcher pomalý (ok musí se také starat o Unreal Engine, jeho doplňky a teď zas vrátili knihovnu assetů pro Unreal ve formě integrace fab.com), tak mě nejvíce deptá, že si listuji knihovnou svých her, jsem na stránce třeba 5, otevřu hru (nemůžu klikem na obrázek, to se začně instalovat) z podnabídky, a když chci zpět, tak jsem zas na straně 1. Pooooč bože.

Už zase
Už zase
Level 7 Level 7
5. 2. 2026 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Však proto lákají ty chudé lidi na hry zdarma. Jinak by tam nikdo nešel.

Games Polis CZ
Games Polis CZ
Level 24 Level 24
10. 2. 2026 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Už zase myslis ze kdo si claimne hru zdarma je chudy? hmm. a nejsi spis ty chudy duchem?

Už zase
Už zase
Level 7 Level 7
11. 2. 2026 18:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Games Polis CZ Nevěřím tomu, že by si někdo dobrovolně nainstalovat Epic, jen kvůli hrám zdarma. Kdyby to byl aspoň dobrý launcher, ale ani to ne.

Michal
Michal
Level 49 Level 49
Hlavní platforma: PC
5. 2. 2026 09:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bájky o prekopanom launcheri počúvame už snád dva roky a skutek utek

Reklama
Jenda
Jenda
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč s tím vůbec nic nedělají? Mají tolik programátoru a to jim nemůžou nakázat ať to má aspoň základní funkce? Chápe to někdo?

MrN00b
MrN00b
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PlayStation
4. 2. 2026 20:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda Jsou jen dvě možnosti: První. Nemají důvod, prachy to generuje a většině běžným hráčům jsou nějaké funkce navíc ukradené, takže proč to řešit. Druhá možnost. Moc lidí tam nenakupuje, pokryje to jen náklady na provoz, tak proč do toho dál investovat, když se to nevrátí.

Osobně bych tipoval první možnost, prostě za ty roky až na hardcore hráčskou minoritu nikdo neřeší co tam je a není, a přestože dotyční štěkají jak je Epic hrozný, tak tam nakonec v tichosti nakupují :D Ono co si budeme, Steam má takový monopol a stádo fanatických ovcí, že snažit se z toho dělat něco víc než launcher na hry by bylo možná vyhazovaní peněz, přestože mají na mnohem víc.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 49 Level 49
5. 2. 2026 07:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b Podle mě důvody mají, protože si myslím, že jejich store je prodělečný. Měli (nebo ještě mají) cash back 20% za koupi hry. Z prodeje si berou 0% dokud hra nevydělá na sebe milion dolarů, poté jen 12%. A měsíčně platí vydavatelům, aby mohli poskytovat hry zdarma na Epicu, to za ty roky taky musí být velká částka. Splněný sen pro vydavatele a hráče, ale pro ně samotné těžko. A i když mají dost peněz z Fortnite a UE5, tak prakticky žádný korporát nechce mít něco, co prodělává. Na Indianu byl článek, kde ukázali, že z roku 2019 na 2024 mají nárůst uživatelů o 174%, ale tržby z her třetích stran vyrostly o pouhých 1,6%. Během Covidu byly ty tržby výrazně vyšší, ale poté klesly tam kde jsou nyní. Takže bych tu nemluvil o "hardcore hráčské minoritě", která Epic odmítá, protože se zdá, že ho odmítá většina. Naopak si myslím, že v menšině je ta skupina, které nevadí mít svoje koupené hry všude možně rozházené.

MrN00b
MrN00b
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PlayStation
5. 2. 2026 13:22 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Takhle, pochybuji že je prodělečný a jo, ty čísla vypadají "hrozivě" a jako selhání, pokud se nad nimi člověk nepozastaví. Nejprve covid, to se zvedli tržby všem napříč všemi multimediálními odvětvími, knihy měli zlatý věk, stremovací platformy, i herní a to všichni, steam měl větší tržby, gog, uplay, ea app, to příliš o ničem nevypovídá dle mě. Ovšem nárůst uživatelů už je zajímavější, 174% to je masivní a 1,6% nárůst prodejů naopak hrozivé, já naopak mám protiargument, většina casual i hardcore hráčů už tam registrovaná byla před pandemii, průměrný hráč si koupí během roku 2-3 hry, jen malé procento jde už nad 5-10 her. Těch 174% jsou dle mě hlavně lidé, co o hry neměli sebemenší zájem až do pandemie a s pandemii o něj i ztratili ve většině případů. Protože buďme upřímní, drtivá většina běžných hráčů už tam byla registrovaná v okamžiku, kdy začali dávat hry zdarma při startu, protože většina neřekne ne hře zdarma i když se rádi tváří na webech zásadově. Ano, steam má stále monopol a většina her se "prodává" tam, už jen proto že většina ani neřeší jestli klíče co kupují jsou ofiko, a steam už dlouhodobě má problém s šedými trhy, protože je to tam snadné i přes jejich regionální snahy, proto je populárnější.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 49 Level 49
5. 2. 2026 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b V roce 2023 najdeš hodně článku o tom, že je Epic Store prodělečný a nějaké se najdou i z roku 2025. Nevím jak je to teď, ale podle všeho to nevypadá, že by se situace měla změnit. Ano, máš pravdu, že během Covidu lezlo nahoru kde co. To s Epicem jsem řekl pouze jako takovou polehčující okolnost, která ale o ničem nevypovídá, protože se ty čísla svezly takřka zpátky dolu do roku 2019. A i když je pravda, že dost lidí se zaregistrovala z plezíru kvůli Covidu, tak uživatelé rostou i po pandemii po nižších desítkách milionech, zatímco prodeje klesají. A Steam je populárnější protože tu byl první, je tu už hodně let, lidi tam jsou zvyklý a mají tam svoje hry, není to protože šedý trh nabízí nižší ceny. Slevy na oficiálních obchodech jsou snad každý měsíc a ten rozdíl mezi oficiálním a šedým obchodem už není tak velký. Podle mě ne tolik, aby někdo riskoval nějaký problém nebo si kupoval tu ochranu v obchodě navíc.

MrN00b
MrN00b
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PlayStation
5. 2. 2026 17:04 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Většina z těch článků se opírá o spekulace, nejvěrohodnější byly leda ty dokumenty ve spojitosti s Applem ale i tam člověk nemá kompletní údaje. Prostě bych bylo opatrnější, je to asi jako když lidé tvrdí že MCU/Marvel prodělává peníze, že pokud se film v kině nevydělá 2,5x svého rozpočtu že je to propadák, opak je pravdou. Protože žádná studia nikdy nezveřejňují oficiálně rozpočty, nikdo nezapočítává reklamu a třetí strany, daňové úlevy atd. Nakonec je to ale jedno, protože MCU už dnes se dávno bere jako frančíza, neberou se jednotliv projekty ale celek od hraček, disney plus, atd. a ejhle náhle je z umírající značky finančně nejsilnější a to s takovým předstihem, že druhé místo je o několik lig níž :) U Epicu to bude nejspíš dost podobná situace, kde pokud se vezme samotný launcher bude to slabé, pak ale vezmeš věci na něj navázané, tedy mikrotransakce kde nemusí dávat podíl nikomu, prodej třetích stran může být nic moc ovšem na druhou stranu "exkluzivity" budou plusové atd. Prostě jak na tom jsou, ví nejspíš jen sám Epic, můj osobní tip je, že budou ok, žádná sláva, lidé tam vezmou hry zdarma a koupí si ty s časovou exkluzivitou, a sem tam něco od třetí strany, co je levnější, na druhou stranu ale nemají ani nějak extra motivaci tam nakupovat cokoliv nad rámec toho, protože už neřeší kolik z částky kdo dostane atd.

Šedý trh je stále na PC problém, většina ani netuší jaký je rozdíl mezi třeba eneba a fanatical, rozdíl v ceně není jen pár drobných, stačí se podívat na NiOh 3 65eur gameplaten uk, neb 52 euro na gamesale, a to je jen rychlý pohled na gg.deals, takový Arc Raiders se dal sehnat v den vydání i o 20 euro na jednom ruském tržišti. Obavy mají jen znalí, tedy minimum a celkově přístup k ochraně platebních údajů je u lidí dost laxní, většina ani nepoužije blbý paypal, protože ani netuší že něco jako šedý trh u her je, pro ně je to jen eshop kde koupí hru o 5-15 euro levněji.

Steam je prostě více faktorů, díky kterým je monopolní a šedý trh v tom hraje svojí roli stejně jako ano, je tu nejdéle.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 49 Level 49
5. 2. 2026 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b Na spekulace to úplně nevypadá. Zmiňoval se o tom generální manažer, že Epic Store zatím není výdělečný, a právě podle těch dokumentů Apple vs Epic, je i uvedeno, že do roku 2025 ani se ziskovostí nepočítají. Těch údajů a článku je tolik, že to asi nebude náhoda. A pokud by to nebyla pravda a takhle hojně se o tom psalo, tak by se nejspíš ohradili. Nikdo nechce, aby si jeho zákazníci mysleli, že jejich produkt nevydělává a tedy skomírá. To si pak radši řeknu, že půjdu nějak, kde je to zajeté a funguje to. Epic je oproti Steamu mnohem transparentnější, tam se ty údaje dají získat snáze. A když si to prostě sečtu, tak mi nevychází, že by ten Store neměl prodělávat. A ano, mají bokem věci jako Fortnite a UE5, ale mluvím čistě o tom storu. Kdyby to byl prostrý launcher na Fortnite a UE5 jako tehdy, tak by na tom finančně byli mnohem lépe.

To Nioh jsem si zkoušel dát do košíku na té ne košer stránce, a pokud se nechci přihlašovat k nějakému předplatnému a platit za něho, a pokud chci ještě ochranu, kdyby ten klíč náhodou nefungoval, tak se dostanu lehce pod 60 euro. Pořád levnější, ale já radši připlatím těch 100+ korun a mám klid na duši. Už jsem se takhle jednou spálil. Neříkám, že to ostatní nedělají, ale všude je něco. PC má pirátění/šedý trh, konzole má bazarovky, tak to holt je.

MrN00b
MrN00b
Level 45 Level 45
Hlavní platforma: PlayStation
5. 2. 2026 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Máš pravdu, to s generálním ředitelem jsem si vyhledal a to jsem přehlédl. Takže to beru, ovšem je otázka na kolik je to z důvodu přílišného vyhazování za exkluzivity a kolik nenakupování hráčů, ovšem ano, máš pravdu že to asi nebude takové jak jsem osobně tipoval co se výdělečnosti týká. Škoda, přál bych jim lepší čísla a větší prodeje her tam, už jen kvůli tomu, že si neberou nenažraných 20-30%.

Jak to funguje na většině šedých eschopech upřímně netuším, nenakupuji tam. Koukám ale na yuplay, tam je to za 52,5eček a nic jiného se tam už neplatí. Tohle už má však jen jediné riziko, nezmást původu, a co tak zkouším nic víc už se tam neplatí, po zadání kodu z gg.deals jsem to dokonce stáhl na 51euro, to je strašný :D Koukám deluxe tam je to také zajímavé, 77euro, 94 ofico shop, 120euro steam. V mé sociální bublině bohužel spousta lidí nakupuje na šedých trzích a bohužel neznám jediný případ, kde by někdy někomu něco bloknuly, většina mávne rukou nad tím, když se zmíním že prakticky podporují zlodějinu, je to nezajímá hlavně že si zahrají.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 49 Level 49
6. 2. 2026 06:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b Asi to je stránka od stránky, ale často tam máš něco za příplatek jako ochranu před nefunkčním kódem a tak, který si já tehdy raději dával. Zmizely mi takhle 2 hry, sice před x lety, ale byl jsem poučen. Proto veškeré šedé obchody z filtrace na Ggdeals vypínám. Co já vím, tak nemám mezi sebou nikoho, kdo by tam naštěstí nakupoval.

bean
bean
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
6. 2. 2026 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jenda Protože pro Sweeneyho jednodušší brečet na Twitteru a snažit se potopit Steam skrze žaloby a regulace, než investovat nehorázné peníze do lepších služeb a vyhrát tím že budou poskytovat lepší služby. Steam je sice defakto monopol, ale nikdo soudný nemůže tvrdit, že to není zaslouženě. Zatímco Epic teď implementuje nejzákladnější funkce jako text chat, voice chat a avatary, tak Steam nabízí svůj HW, svůj OS, Steam Input (podpora prakticky libovolného ovladače a sdílení konfigurací mezi komunitou), Remote Play Together, Family Sharing, Steam Link a one click modding pomocí Workshopu. Tady MrN00b je sice očividně zaujatý proti Steamu s těmi komentáři o fanatických ovcích a snažil se všechny featury odbít jako zbytečný sociální balast (schválně jsem nezmiňoval žádné ryze sociální funkce). Ale ty platformy momentálně nejde ani srovnávat a tohle je krásný příklad toho, že to hráči vnímají:
https://www.pcgamer.com/gaming-industry/turns-out-having-your-game-be-free-on-epic-is-great-advertising-for-steam-sales-new-blood-chief-says-blood-west-sold-like-200-percent-more-the-day-it-was-a-freebie-on-egs/

The_Darkness2
The_Darkness2
Level 22 Level 22
4. 2. 2026 20:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To Steam taky

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 47 Level 47
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pomalej není, ale co se týče funkcí, chybí mu toho oproti Steamu opravdu hodně. Obzvlášť mobilní verze nemá dokonce ani knihovnu, což je až absurdní.

Pront
Pront
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 A knihovna na PC zase nemá zobrazení listu vlastněných DLC pro konkrétní hru. Chybí toho opravdu dost, Steam je sice pomalejší, ale těch funkcí má fakt dost proti Epicu :D

KEEN
KEEN
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejhorší je to, že ne aby se snažili ten Store opravdu vylepšit a třeba se nějak odlišit od konkurence, aby to nalákalo hráče. Ne oni radši budou kopat kolem sebe a házet vinu na Valve, že mají monopol (přitom to tak vůbec není) a bla bla bla. Tim Sweeney jen brečí na sociální síti X a nadává na všechno kolem sebe. Hrozný! Teď UK zažalovala Steam, protože 30% výdělek z každé prodané hry je přeci moc! A kdo se k tomu tajně přidal? No přeci Tim Sweeney! Měli by se rozběhnout proti zdi, aby se jim v tý palici rozsvítilo. Podívejte se na GOG. Jedou si tu svojí politiku DRM free hry a jak jim to dobře funguje. Prostě dělají věci jinak a ani se nesnaží bojovat s Valve, protože vědí, že to nemá cenu. Ale Epic dělá všechno jen proto, aby Valve nějakým způsobem uškodil. Přitom škodí tak maximálně sobě.....

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 47 Level 47
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 18:03 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KEEN Se Steamem vám budu oponovat, ten monopol opravdu má. Díky tomu, že to byl dlouho vlastně jedinej obchod svého druhu. Po tom jaké si na trhu vybudoval postavení už se konkurence vytváří jen velmi těžce. Ale samozřejmě platí, že Epicu stále spousta věcí chybí a není prostě konkurenceschopný. GOG bych do toho moc netahal. To je spíše okrajová platforma, která se věnuje primárně starším nebo různým indie hrám. Takový ty velký a nový hry tam většinou úplně chybí a to právě kvůli tomu, že mají DRM. GOG má prostě jinou cílovku a není přímou konkurencí ani Epicu, ani Steamu.

KEEN
KEEN
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 19:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 Monopol znamená, že se jeden hráč snaží odstranit ty ostatní hráče ve stejném hracím poli a zůstat tam sám a určovat pravidla. Aspoň tak já chápu pojem monopol. To, že Steam byl první, ano souhlasím. To, že Steam si za tu dobu vybudoval jisté postavení na trhu, ano souhlasím. Ale pořád tam není ten pravý monopol, za který ho mají ostatní. Steam nikomu nezakazuje ani neurčuje, jak má dělat věci, jak má prodávat hry a jak se má chovat na herním trhu. Steam je jen prostě a jednodušše nejvíc "user friendly". Tam dke vidí chybu, tak se ji snaží hned eliminovat. Hráči si na něco stěžují a v zápětí je na to nějaká záplata. Oni jdou těm zákazníkům hrozně naproti. Co dělá pro hráče Epic? Chce konkurovat Steamu, tak se snaží nalákat developery, aby své hry vydali pouze na jejich storu a tím tedy nalákat nové klienty. 99% lidí na Epicu sou jen kvůli free hrám. Vyjde free hra, hráč se logne, claim game a tím to končí. Většinou tu hru ani nehrají. Je to prostě můj názor na věc. Určitě se mohu v něčem mýlit, ale za mě se takhle hráči nezískávají.....

ShelbyGT500
ShelbyGT500
Level 47 Level 47
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KEEN Já chápu monopol v tom smyslu, že má daný hráč (z jakéhokoliv důvodu) monopolní postavení na trhu. Což Steam jednoznačně má. Jasně, že Steam si tomu jde naproti svým chováním. Já mám Steam rád a taky si cokoliv radši koupím tam než někde jinde. Nejsme ve sporu v tom, že by si to Steam nezasloužil, ale možná jen v technikálii toho co každý z nás vnímá jako monopol. Já s vámi nesouhlasím v tom, že Steam nemá monopol, protože nešikanuje ostatní. On je spíš taková fakt světlá výjimka v tom, že ten monopol sice jednoznačně má, ale nijak aktivně ho nezneužívá. Problém je spíš prostě v tom, že potřebujete opravdu hodně peněz, abyste i s dobrou konkurenční službou mohli proti takovýmu hegemonovi uspět. Akorát, že Epic sice ty peníze má, ale bůhvíjak dobrou službu už ne. Což je čistě jeho chyba a Steam mu, jak vy sám říkáte, to neusnadňuje, protože je prostě sakra dobrej.

KEEN
KEEN
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShelbyGT500 V tomhle s vámi souhlasím :)

WampyR
WampyR
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: Xbox
4. 2. 2026 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KEEN A jak to tomu GOG-u funguje? 😄 Par rokov dozadu skoro skrachoval. Dnes ho vlastni sukromnik, ktoremu ked dojdu peniaze, tak obchod moze velmi rychlo skrachovat zasa. A to pisem ako clovek, pre ktoreho je GOG primarna PC platforma a mam tam uz viac hier ako na Steame (a to mam na oboch cez tisicku hier).

Epic skodi sebe len tym, ze zanedbava funkcie, optimalizaciu launcheru a nie tym, ze chce konkurovat Steamu.

rronaldr
rronaldr
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 17:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nojo, kdyz ta appka neni skoro nic jinyho nez webview. Knihovna stoji za nic. Nedavny priklad u Shadow of Tomb Raider. U hry se v launcheru nedaji zobrazit achievementy, to jde jen pokud jste ve hre a otevrete prekryti launcheru.

To, ze si ani nejde nastavit vychozi stranku na knihovnu a pokazde clovek musi nacitat shop je fakt blbej UX. Za ty strasny prachy, co udelali na Fortnite by jim to par sikovnych vyvojaru prepsalo cely v Rustu nebo necem podobne rychlem.

Reklama
Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 49 Level 49
4. 2. 2026 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aspoň nějaká sebereflexe. Taky by to chtělo vymyslet něco, co hráče přitáhne, ale taky něco co je udržitelné. To nejsou ani AAA hry zdarma, ani ten velký cash back. I když nevím, co by to muselo být. Možná je si i třeba přiznat, že vlak ujel a nebojovat s "větrnými mlýny". Podle mě byl jejich dosavadní pokus o rozjetí storu jako Steam hodně ztrátový, když vezmu v úvahu kolik her rozdali a co je to muselo stát.

MOLLY
MOLLY
Level 39 Level 39
4. 2. 2026 16:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dá se na polymarketu vsadit že to letos neopraví? 🤣

Jinak v Epic Games jsou na performance degradace odborníci, zkuste si pustit editory UE4 a 5 a porovnat jak moc je 5 pomalejší při stejných úkonech

Pront
Pront
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 17:55 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MOLLY To je ale totálně pochopitelné, novější engine s výrazně lepší grafikou logicky pojede pomaleji na stejném HW. Optimalizace UE5 je mizerná, ale proti UE4 je graficky úplně jiná liga.

MOLLY
MOLLY
Level 39 Level 39
4. 2. 2026 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront chápu kam tím míříš, ale nesouhlasím že je to kvůli tomu. Celé UI má daleko větší odezvu než ve 4. Neumím si vysvětlit proč by to mělo být zapříčiněno grafickými features jako lumen/nanite. Samotná hra/viewport jsou ofc pomalejší co se fps týče tojo.

Pront
Pront
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MOLLY Jasný chápu :)

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

,,Tento rok by se to mělo změnit" - Epic Games 2018,2019,2020,2021,2022,2023,2024,2025Publikováno pomocí GIPHY

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 43 Level 43
4. 2. 2026 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Reálně? Bude mít pravdu, protože to je přesně jeden z hlavních důvodů, proč ho třeba já nepoužívám. Ten launcher na mě vůbec nepůsobí dojmem, že se jedná o digitální obchod s hrami. Blbě se ovládá, blbě se naviguje, vypadá nepříjemně, chybí mu tuna funkcí, friend list plný spamu. To je úplně stejný jako Uplay nebo EA App. Ty aplikace jsou moc minimalistický a vizuálně se tváří spíš jako mobilní aplikace, což v člověku moc nevzbuzuje důvěru a touhu něco koupit. Podívejte se největší eshopy na světě, jako je Amazon, Alixpress a podobné. Nabídka tady, sleva támhle, přijímáme tyto platby, tady je víc podobných produktů. Vypadají přesně tak, jak si člověk může e-shop představit a to je přesně ten záměr a jeden z důvodů, proč se jim tak dobře daří. Steam má samozřejmě vybudovanou letitou reputaci, ale ten program je defacto webová stránka zabalená v exe souboru a to ze stejného důvodu.

AdamsCzech
AdamsCzech
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
4. 2. 2026 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To že to je pomalý není jejich největší problém.

Reklama
Reklama
Reklama