Zvuky výbuchů, výstřelů a výkřiků simuluje oblek, který má hlavní hrdina oblečen.
Film Vetřelec nás naučil, že ve vesmíru nikoho neuslyšíme křičet. Jak je možné, že v nedávné osmiminutové ukázce z Call of Duty: Infinite Warfare slyšel hráč úplně všechno, včetně výbuchů, výstřelů a dalších zvukových efektů? Brian Horton ze studia Infinity Ward vše vysvětlil v dnešním rozhovoru pro PlayStation Blog.
Podle jeho slov by absence zvuku nevedla k ničemu dobrému. Hráč potřebuje vědět o explozích, případně o výstřelech, aby na vše mohl reagovat. Proto v Infinity Ward vymysleli, že zvuky bude simulovat oblek prostřednictvím fotonů. Prý je velmi pravděpodobné, že by to takto mohlo fungovat, nemá se tak jednat o žádné sci-fi.
Potom tu máme nulovou gravitaci v prostředí. Série Call of Duty je známá pro své rychlé tempo. V nulové gravitaci to bude stejné, k rychlým přesunům pomůže vystřelovací hák, který také můžete vidět ve videu níže. U háku Horton připouští, že je přitažen za vlasy, ale ostatní věci ve hře mají být pokud možno realistické. Především má být ale Call of Duty: Infinite Warfare zábavnou hrou, v takovém případě jde smysl pro realičnost stranou.
Velkou součástí CoD jsou také granáty. V nulové gravitaci by obyčejné granáty byly k ničemu, Infinity Ward přišli s granáty, které dokážou zaměřit a najít svůj cíl.