Zpět na článek

Diskuze: Call of Duty: Infinite Warfare - Jak je možné, že ve vakuu slyšíme zvuky?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MysteryMen
MysteryMen
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě supr... Miluju sci-fi a ty moderní technologie;) tohle je prostě to co já chci... Dělejte prosím už jen sci-fi díly... A ne jak novej bf1 panebože...

Miroslav Kuba
Miroslav Kuba
Level 1 Level 1
25. 6. 2016 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Stejně si tu hru nezahraju takže mě to moc nezajímá, ale popravdě bez zvuku by ta hra byla opravdu nuda a aspoň se snažili a přidali k tomu nějaký odůvodnění proč ten zvuk slyšíme. Mě to nepřijde nějak špatný ale i tak ta hra bude propadák oproti battlefieldu

ElementGamer
ElementGamer
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aspoň si to umí odůvodnit.

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Behavioralista: Máš kde ukázat, že máš dohráno na nejtěžší nebo jen vaříš z vody?

A co se týče těch létajících pseudo "granátů", tak ty už byly v Advanced Warfare. Takže když tu chci něco pomlouvat, měl bych alespoň vědět jak to je.

Ani já nemusím takové sci-fi. Nejlepší díly pro mě byly BO1, MW1 a 2. Jenže já jim vidím až do krku - samozřejmě, že budou díly z minulosti a současnosti, ale i ty se po čase přejí a to oni vědí. Dobové zasazení se bude střídat, ale s tím, že ten počet dílů z jednoho období budou natahovat, aby "nadojili". Jak říká odpalovač ohňostrojů v The Simpsons S25E22 - "Ještě nepřišla ta vhodná chvíle. Teprve až se začnou dívat na hodinky a mumlat: Ach, kdy už ti blbci s tím ohňostrojem začnou. Teprve tehdy jsou připraveni nechat se okouzlit. " Otázka tedy zní: Mumláme dost? Tohle bude třináctý díl série a IW by si mělo po nepříliš úspěšném Ghosts dát více záležet. Já osobně si to rád zahraju. Líbí se mi ta chaotická řež na malých mapách. Singleplayerem také nepohrdnu.

M1L4N
M1L4N
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 17:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na fakultě jsem viděl dodělanej zkuv k tichýmu videu pomocí neuronovejch sítí, časem to pude v reálnym čase, takže nereálný to určitě neni

predator.cz
predator.cz
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když to prezentovali na E3 tak jsem si říkal co to je sakra za hru , překvapili.

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je nové Halo křížené se Star Citizen? Jako nevypadá to špatně, ale Call of Duty to fakt moc není. Pokud tam bude slušný singl, tak o koupi popřemýšlím.

Rounce
Rounce
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A na prázdný nábojnice co licou z pušky fyzika neplatí ? Asi moc práce měnit tu animacu co je z COD 4 nebo možná 2

stuntman
stuntman
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
24. 6. 2016 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Keby s tým vyhlásením došiel pred/počas vydania toho traileru, tak budiš. Človek by to zobral s rezervou. Ale ono to vyhlásil, až keď sa ľudia začali ozývať, že wtf je v tom vákuu vo vesmíre? ! ? Takže tak, je to hra, ale samy si už len zhoršujú svoju situáciu. 😗 Ale aj tak sa to bude predávať jak teplé rožky v supermarkete.

hRDLA

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oblek vám simuluje řev v bolestech nepřátel, lehce morbidní, to se mi líbí

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Brian Horton by měl okamžitě podat výpověď nebo být vyhozen, protože jak se zdá, je zcela neznalý a zbytečný. Čul jsem už kdejakou blbost, ale takovou snůšku nesmyslů jaktěživ ne.

Hortone, ty hňupe, hráč nepotřebuje vědět nic, protože ty vaše hry jsou už tak banální i na tu supernejtěžší obtížnost. Kdejaký ukazatel, měřič, šipka.

Clon3
Clon3
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi stojí nám to za to abychom se navzájem uráželi ?

Duuku
Duuku
Level 25 Level 25
24. 6. 2016 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @sajrajtek

Leda ve snu A to opravdu nejsem fanda CoD

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
24. 6. 2016 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Grumpycat

Víš jak bylo těžké v minulých dílech házet granáty? ... museli to nějak pošéfovat.

midder: Ten tvůj koment totálně nechápu ... jaké zombie či co sem taháš? ... musí být solidní matroš.

Grumpycat
Grumpycat
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 08:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nikomu nevadia tie auto aim granaty ?

Phenonmen
Phenonmen
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 07:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady se musím infinitního failu zastat . Bez zvuku by to nebyla hra

midder
midder
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 04:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bouner

Fyzika funguje nefunguje... Ty máš rád zombí a říkáš tu něco o tom jak funguje fyzika ve hře, která si taky na nic nehraje. Dobrá práce.

Bouner
Bouner
Level 27 Level 27
24. 6. 2016 01:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, ve videu to píše jak si nasadí helmu: Artificial audio generation initiated .... ale to nemění nic na té super fyzice která v CoD vesmíru dle traileru funguje .

Jan Šulovský
Jan Šulovský
Level 1 Level 1
24. 6. 2016 00:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A není to jedno? To bych dnes nemohl hrát žádnou hru a nepodívat se na žádný film, kdyby mi tohle mělo vadit ...

llumpu
llumpu
Level 1 Level 1
23. 6. 2016 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Páni, zřejmě první hra ve které se objevilo něco co je "nereálné". Radši si "nabrousím" lightsaber, psal mi totiž Mario, že si přijde pro princeznu. Tak příště, draci.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 24 Level 24
23. 6. 2016 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

skylines: pro lidi je totiz realny skakat sipku ze 100 metru do hromady slamy

Martin Držálek
Martin Držálek
Level 1 Level 1
23. 6. 2016 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja nevim nikdy to nikdo neřešil a ted jsou vsichni nejvetsi fyzikové a vsechno je blbost hodne se bavím

midder
midder
Level 1 Level 1
23. 6. 2016 21:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @kontrafakt

Protože to je Call of Duty a tady jsou všichni Battlefield fanboyové.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
23. 6. 2016 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To vám vážně něco podobného přijde nesmyslné a nerealistické? Ve hře ve které se lítá ve vesmírných lodích a válčí se ve vesmíru? To jako vážně? To nevidíte ten paradox? Vždyť se tam válčí ve vesmíru proboha... ve vesmírných lodích... Osobně mi přijde realističtější simulovat zvuky než sednout do lodi a válčit nad planetou. A simulace zvuku aby voják mohl reagovat dává dokonalí smysl. Radikálně to zvýší jeho životnost. Navíc některé zvuky by měly být slyšet díky rezonanci těla. Třeba vlastní výstřel, zásah, boj v lodi. Prostě všechno kde se přímo přenášejí vibrace. Přesně jak to je ve filmu Gravitace nebo Interstellar teď nevím který z nich to tak má.

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
23. 6. 2016 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Větší sračku vymyslet nemohli Grcám smíchy :D

Reklama
Reklama