Verim tomu, zatial vsetky Ubisoft hry my sli bez problemov ani technicke problemy, a boli na velmi vyskoej urovni co sa tyka kvalitiy spracovania, hlavne watchdogs. Takze ked nas takto uistili niet sa coho bat.
Osobny nazor je ze ta hra mala mat maximalne cenovku 40 euro. No tvorcovia vyuzivaju hype ktory sa okolo hry vytvoril nerealnymi ocakavaniami hracov - zvacsa casual. Co som videl videa tak hra je:
letiet na planety analyzovat proceduralne generovane zvierata a rastliny.
Developeri nesmu moc vylepsit grafiku na PC aby konzolova verzia nevypadala ako old gen. Aj witcher 3 developeri potvrdili ze downgradovali na PC grafiku aby bola trocha blizsie k PS4
Vsak dufam ani nikdo necakal ze PS 4 bude renderovat 120 fps pri 2160 x 1200. Conzole su pre casual hracov a vacsina z nich su casual. Preto aj PS VR musi byt casual.
Nie len mapu, aj animacie, a mechaniku gameplay nezmenili, je to reskin. Predpokladam ze full vytvor od kedy na tom zacali pracovat bol za 5 mesiacov max.
Som si isty ze toto nie je pravda , , Tým vývojářů se věnoval produkci na všech platformách, z každé se snažil dostat maximální možný výsledek s odpovídající kvalitou.