Zpět na článek

Diskuze: Call of Duty: Modern Warfare 2 – mánie pokračuje

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ferry
Ferry
Level 1 Level 1
12. 11. 2010 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja osobne sem cod mw2 byl spokojenej takze 8/10

Roman Bičan
Roman Bičan
Level 1 Level 1
7. 11. 2010 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman: Je třeba si ale uvědomit, že už samotní čtenáři jsou na novou "podobu" stupnice zvyklí. Já se řídím 5/10 průměr vždycky. Když jsem ale dal teď MoH 7/10, spousta lidí to vzala tak, že hra je to blbá. Ale ona není.

Damian
Damian
Level 1 Level 1
7. 11. 2010 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dát víc jak 7/10 už je jaká si moc velká zaujatost k této hře.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
7. 11. 2010 13:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale to jsme zase u toho nadsazování her, přesně jak jsem se k tomu věnoval na blogu , to si musí recenzenti uvědomit globálně - což se těžko stane, když už je situace daná a cokoliv pod 7-8 berou vývojářské společnosti jako neúspěch a hra, která má velký hype - ta dostane sebelepší hodnocení a na chyby se už tolik nekouká To je tak už prostě dané ale snad se to časem podaří změnit a vrátit hodnocení zase do normálu.

Wojki
Wojki
Level 1 Level 1
7. 11. 2010 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dát víc jak 7/10 už je jaká si moc velká zaujatost k této hře.

ChristianeQ
ChristianeQ
Level 1 Level 1
7. 11. 2010 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

u mě 10/10 protože ten kdo něco miluje tak může být něčím špatným zaslepen, proto mi iwnet nic neříká:D

Wojki
Wojki
Level 1 Level 1
7. 11. 2010 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

bedikk možná je to nejlepší válečná hra současnosti, ale opravdu tam na tom neni nic co by tý hře dalo větší hodnocení než 7/10. Toto hodnocení tak akorát a musím stím jen souhlasit.

Grafický zpracování je zajímavý...jsou místa kde si řikám že to vypadá suprově, ale potom jsou části hry kde si připadám že hraju 5 let starou hru. Jinak by to chtělo trchu ten engine aktualizovat.

Radek :)
Radek :)
Level 1 Level 1
7. 11. 2010 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně bych také jinak nehodnotil, ze začátku jsem si myslel, že to bude minimálně 9/10, ale stačilo jen počkat, až se dostaneme k záporům a je z toho rázem sedmička jak vyšitá....

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
7. 11. 2010 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to DreeDex: V Medal of Honor příběhu se ale nemá co dít. Pěkně to rozebral Rosťa ve svém blogu. Nové MoH je stavěno úplně na jiném příběhu, který je dělán podle skutečnosti, takže se tvůrci museli malinko toho držet a nemohli si tam vymyslet nějaké zběsilé přestřelky. Podle mě to byl záměr, nabídnout něco jiného než Call of Duty, což se EA celkem povedlo a osobně jim v tom fandím.

DreeDex
DreeDex
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už jen podle diskuze která se tu rozjela je vidět, že MW2 je dost rorporuplná hra. Je mi líto, že singl byl tak krátký, ale v porovnání s novým MOH se v něm pořád něco dělo. MOH když už si mě konečně získal, tak skončil a to je špatně. Jinak MP u MOH dělalo DICE a singl zas Danger Close a je to dost vidět.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman: Asi tak. Ať hodnotím jak hodnotím. Vždycky se najde někdo komu se to nebude líbit.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER: Já už jsem z toho hodnocení her jelen

JakER
JakER
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman: Podle mě by měl zvítězit dojem nad objektivností. Všichni se snaží hodnotit objektivně oproti jiným hrám. Ale né všechno se dá srovnávat. Má se hodnotit jako taková a ne v pměru s ostatními.

Kvip
Kvip
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BFBC 2 a MW 2 tedy určitě nejde srovnávat. Když tedy má MOH 6/10 a MW 2 7/10? !

Roman Bičan
Roman Bičan
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER: To samé si myslím i já (psal jsem to i komentář před tím) . Jsou to úplně jiné hry. Ale někdo to dělá, tak říkám, že singl BC2 stojí za dvě věci.

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"vznikají devítkové recenze i na totální ptákoviny" a to je kámen celého úrazu, potom se dostaneme do stádia - kdy prostě nejde hodnotit vše objektivně - protože již nebudeme mít čím tu kvalitu vyjádřit , což je snad proboha pochopitelné !

Smejdcz
Smejdcz
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RB: Plně souhlasím, když už člověk srovnává dvě hry, tak musí srovnat vše, co hra nabízí.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RB: Srovnávat BC2 s MW2? ! Battlefield byl vždykcy o něčem jiném než CoD. Je to naprostá kravina tyhle dvě hry srovnávat.

Roman Bičan
Roman Bičan
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mattos: Sorry, ale to, že většina recenzentů hodnotí podle davu jsou jen výstřely do vzduchu. Za prvé je to tvrzení bez důkazů a recenzent může mít stejný názor jako dav, čímž je vlastně objektivnější. Recenze čte dav. Ale recenze samozřejmě nejsou objektivní. Navíc nikdo nikoho nekamenuje, jen vyjadřuje své názory v diskuzi. Já to dělám slušně. Navíc jako recenzent zcela chápu tuto situaci. U MoH je taky mnoho nesouhlasných komentářů. S tím se musí počítat. K BC2 - Pokud jej snad máme srovnávat s MW2, musíme hledět i na singl.

Daniel Tvrdý
Daniel Tvrdý
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RB: Možná je nemá cenu srovnávat, ale srovnává je skoro každej

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RB: Battlefield nikdy, ale opravdu nikdy nebyl o singleplayeru.

Jirka Matouš
Jirka Matouš
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, většina recenzentů hodnotí podle davu, tudíž vznikají devítkové recenze i na totální ptákoviny. Když ale přijde někdo s vlastním názorem, tak ho lidi můžou ukamenovat.

Roman Bičan
Roman Bičan
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mattos: Že single BC2 je zbytečnost, vykrádačka a blbost. Doslova. Smejdcz: Názor mu nikdo nebere, ve spoustě věcích s ním souhlasím. V diskuzi pouze vyjadřuji svůj názor. Od toho tu taky je. xardas: Osobně se mi zdá, že MW2 a BC2 jsou co se týče multiplayeru úplně jiné hry, které srovnávat nemá žádný smysl.

Daniel Tvrdý
Daniel Tvrdý
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady kritizujete sing BC2, ale sing u MW2 se dá dohrát během dne.... Tudíž pak jde zase jen o MP a tam BC2 vede

Smejdcz
Smejdcz
Level 1 Level 1
6. 11. 2010 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, co tu pořád řešíte, tohle je názor jen Martina a nikdo mu ho nevezmete a vzít nemůžete. Každá hra sedne každému jinak. Já bych dal osobně stejné hodnocení jako on. Sice bych napsal zápory a klady o trošku jiné, ale pro mě je to klasická střílečka, kde padá jeden protivní vedle druhého jako v Rambovi.

Reklama
Reklama