I přesto, že autoři slibovali, že nebudou zasahovat do vyvážení hry, jsme dostali novou útočnou pušku, automatickou brokovnici a staronový revolver.
Již několikrát jsme vás na Zingu informovali o tom, že soubory remasteru Modern Warfare v sobě skrývají dosud neviděné zbraně a jiné materiály. Raven Software, studio, jež má hru na starosti, se dušovalo, že se jedná pouze o pozůstatky z raného vývoje, které jsou nyní nepodstatné. Vývojářský tým ctí původní koncept a nebude narušovat vyváženost titulu. Avšak tohle tvrzení po poslední aktualizaci definitivně přestalo platit.
Včera večer byl remaster Modern Warfare obohacen o tři nové palné zbraně a dvě pro boj zblízka. Prvním přírůstkem je stará dobrá klasika generála Shepherda, revolver 44. Magnum. Zvláštností je, že od nynějška lze na pistoli nasadit i tlumič, zatímco v druhém a třetím Modern Warfare to nešlo.
Další dva kousky nemají se sérii Call of Duty nic společného jedná se o zcela nově zavedené zbraně. XM-LAR je automatická útočná puška evropského původu, která se může pyšnit 30-ranným zásobníkem. Zároveň přivítejte Kamchatku 12, ruskou automatickou brokovnici s až osmi náboji. Vedle toho je váš arzenál rozšířen o vojenskou sekerku a gladiátorský meč. Protože proč ne...
Narozdíl od ostatních dílů se zde nový arzenál získává jiným způsobem než náhodným losováním v Supply Drops. Každá ze zbraní je součástí jednotlivé soupravy, které se skládá z několika tématických předmětů (emblémy, kamufláže, charaktery atd.). Jestliže se vám podaří dát celou sadu dohromady, zbraň se automaticky odemkne. Předměty si můžete sami vyrobit za použití měny Salvage. V horším případě je získáte ze Supply Drops, zakoupených za Depot kredity nebo za reálné peníze.
Zároveň přibylo několik nových variací zbraní, které pouze upravují vzhled. Očekávejte i 39 nových kamufláží a přes čtyřicet emblémů či typů zaměřovače. Kromě nového obsahu také patch 1.08 upravil systém spawnování, opravil kolizní poškození, snížil velikost na disku na konzoli Xbox One a opravil tunu chyb. A na helikoptéry lze nyní připevnit C4.
Raven Software také na svém blogu vysvětlili, proč se k tomuhle (ne)chtěnému kroku rozhodli. I přesto, že milují původní zbraně a myslí si, že jsou krásně vybalancované, rádi by viděli nějaké osvěžení hratelnosti. Byli si však vědomi, že toto náhle rozhodnutí může mít kritický vliv na vyváženost, a tak trojici střelných zbraní testovali tak dlouho, dokud nebyli sami spokojeni. Navíc je v jejich očích současný způsob získání zbraní více než v pořádku.
No, ono je hezké, že se snaží hru neustále zlepšovat a hledají všemožná východiska, ale komunitě se tyto kroky ani za mák nelíbí. Kromě toho, že o remaster se nejedná už nějaký ten pátek, hráčům spíše vadí, že Raven Software lhali a nalezené materiály v souborech zapírali. Modern Warfare Remastered se ve výsledku začíná podobat čínskému Call of Duty: Online.