Zpět na článek

Diskuze: CD Projekt přiblížil svůj další velký projekt s označením Hadar

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Dakh666
Dakh666
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PlayStation
26. 7. 2025 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pecka, jsem zvědavej co to bude 👍👍

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
25. 7. 2025 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědav s jakou hrou přijdou a jsem rád, že udělají i svojí IP než jen brát z předloh. Ale dělat na třech velkých hrách zároveň je podle mě možná až moc. Už když svoje síly dělili mezi 2 hry, tak to drhlo.

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
25. 7. 2025 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie @Geralt z Rivie Kdy svoje síly dělili mezi dvě hry? Právě že sami přiznali, že po každé hře museli upravit Red engine a to byl velký problém z pohledu toho, že nemohli dělat více titulů, ale čekalo se na koně vývoje W3, aby se mohli vrhnout na CP a proto to trvalo tak dlouho. Přechod na UE jim dá možnost dělat novou trilogii Witchera a u toho pracovat na CP 2. Problém CP při vydání byl hlavně ten že to hrozně uspěchali.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
26. 7. 2025 05:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor Dobře, jestli to tak skutečně je, tak dejme tomu. Já mám občas problém jim věřit něco, co říkají protože před vydáním CP 2077 řekli i několik lží, aneb že na staré konzole běží hra dobře. A máš pravdu, že vydání (a oznámení) CP bylo hrozně uspěchaný. Ale až mě překvapuje ten tvůj klid ohledně UE 5. Jestli já mám z něčeho největší obavu, tak právě z tohoto enginu. Vím, že mají asi tu největší pomoc ze strany Epicu, ale na druhou stranu žádná tak komplexní a velká hra na UE 5 zatím nevyšla. A stačí mnohem míň, aby se ze hry stal zasekaný titul plný bugů, když jede na UE 5.

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
26. 7. 2025 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Geralt z Rivie Tak jelikož chtějí pracovat na nové trilogii, kterou chtějí vydat v dohledné době a u toho pracovat i na CP 2, tak jinou možnost neměli. UE5 má určitě obří potenciál a komu jinému věřit že zlepší výkon toho enginu než právě CDPR s Epicem? Ani ten Red engine nebyl asi takovej zázrak, když na CP77 dělali tak dlouho a pak ho rok a půl opravovali.Teď vypadá fantaticky, ale byl to obří kus práce. K tomu připočti, že chtěli navýšit počet vývojáři a zaučení na Red engine prý trvalo strašně dlouho

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
28. 7. 2025 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor Podle mě to tak černobílé nebude. Neříkám, že Red engine je super nebo hrozný protože se v tom nepohybuju, ale současný stav CP ukazuje, že Red engine může fungovat dobře. To, že to ze začátku vyšlo v hrozném stavu je důsledek toho jak CDP přistoupilo k samotnému vývoji. Oznámení v roce 2013, skutečný vývoj až o 3 roky později, údajný grant od státu s určitým termínem a neklidní investoři... je tam toho podle mě víc než jen potencionální problém s enginem. I když je pravda, že UE je přístupný, aby se ho mohl kdokoliv doma naučit, pořád je plno studií, které fungují na svých enginech a zaměstnávají i vyšší stovky vývojářů, včetně juniorů. Jestli je Red o tolik složitější, aby se ho lidi učili? Kdo ví. Ale je pravda, že spolupráce s Epicem má potenciál udělat i takhle velkou hru v jejich enginu, aby fungovala. Naopak, kdyby to i přes tu spolupráci dopadlo špatně, tak to už podle mě nepomůže nic.

Hubert v hubertusu
Hubert v hubertusu
Level 26 Level 26
28. 7. 2025 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor @Melneor: Je to už takový tradice. Unreal Engine běží skvěle vždy na o jednu generaci novějším hardware. UE3 věci jely skvěle na PS4, UE4 zase na PS5. No a UE5 věci poběží skvěle na PS6 :-)

Reklama
Reklama