Neuvěřím, dokud neuvidím. Crystal Dynamics jsou od roku 2022 pod Embracer a já už nevěřím, že by Švédové byli ochotni nalít prachy do vývoje něčeho takového jako je nový Tomb Raider ve stylu předchozích dílů -- tedy single-player AAA akční adventury. To si v dnešní době už dovolí jen největší vydavatelé a i tak to trva 5+ let než se něco uvaří. A tak spíš očekávám: 1. Remake nějakého starého dílu (třeba té zmiňované jedničky), 2. Nějakou méně opulentní hru s názvem Tomb Raider (nebo Lara Croft) s nějakými rogue-like prvky nebo multiplayerem. Prostě něco, co se dá sfouknout za desítky milionů USD a ne stovky.
@Lenka
@MrN00b: Hundred Line jsem si pořídil (krabička, USA release) a těším se, že si ji přes Vánoce zahraju. A taky jsem zvědavý na příští rok, kdy má na Západě (krabička zatím oznámena jen v US) vyjít jejich Shuten Order.
Až do Unreal Engine 5.1 (rok 2022!) měly všechny hry na UE simulaci fyziky (a informace o kolizích ve scéně) přes PhysX. Nevím přesně, co běželo na CUDA jádrech, ale tipuju, že těch her bylo obrovské množství. Nemluvě o tom, že samozřejmě PhysX nebylo nijak vázáno na UE. Po PhysX musí sáhnout každý, kdo nechce Havok nebo Bullet.
Pokud si k tomu udělali i vlastní engine pro open-world, a tedy zúročili své zkušenosti s vlastní technologií z Just Cause/Mad Max/Rage 2, tak by to mohlo být zajímavé. Jestli ale používají UE5, tak očekávám velký špatný.
Na co EA sáhla, to se v prach změnilo. Bioware, Criterion, Bullfrog, Visceral Games, ... Teď jen přišla řada na samotné EA. Šejkové přicházejí. Měl bych jen jediné přání, a uznávám, že škodolibé: Aby vyrazili to bezpáteřní oportunistické stvoření jménem Andrew Wilson, které zrealizovalo ďábelský plán dát do všech her gambling. Bohužel to se nejspíš nestane. Kushner a jeho kamarádi v hábitech koupili EA právě proto.
Žádnou hru z nominovaných jsem letos nehrál. Kromě Cronos. Takže nebudu hlasovat. Doufám, že se tak rozhodnou i jiní čtenáři, kteří ty hry tak maximálně viděli na YT.
@Rizecek
@Rizecek: Je zvláštní, že Ubisoft vydal 60fps patch na PS4Pro/PS5 pro AC:Syndicate a AC:Origins, ale ne pro Unity. A při tom právě Unity by si to asi zasloužila nejvíc. Navíc hra na PS4/PS5 běží jen v cca 900p. Asi se něco hodně zlého stalo s týmem, který hru dělal.
Takže už je to jisté. Naughty Dog nevyrobili a nevyrobí jedinou hru pro celou PS5 generaci, neboť je zřejmé, že s datem 2027 nebo 2028 bude Intergalactic cross-gen. Smutné, kam se herní "AAA" vývoj dostal.
@smoula
@smoula: Protože to vypadá dobře i v obýváku vedle televize. Není to obrovská PC bedna blikající jak vánoční stromeček a neřve to na všechny kolem: "Koukejte, nemám holku!".
Jsem starší člověk a stále se nedokážu podivovat na současným herním vývojem a asi i stavem výpočetní techniky obecně. Měl jsem štěstí, že jsem vyrůstal v osmdesátých letech a do dospělosti jsem vstoupil v devadesátkách. Programování byla moje vášeň. A tehdy byla představa, že by se hra (tedy zábavný software) vyvíjela jedenáct let naprosto nepředstavitelná. V podstatě by to znamenalo, že byste začali na osmibitovém počítači (řekněme rok 1986 a osmibitový Commodore 64) a než jste hru dodělali, byly všude 32-bitové procesory a ve sběrnicích 3D akcelerační grafické karty - rok 1997.