Kauzu Cyberpunk společnost nechce opakovat.
Není žádným tajemstvím, že CD Projekt po dokončení rozšíření Phantom Liberty pro Cyberpunk 2077 velkou část svých lidských zdrojů postupně přesouvá k vývoji nového Zaklínače. Zajímavý vhled do fungování studia a myšlenek jeho vedení přinesl v rozhovoru pro magazín InvenGlobal technický ředitel CD Projektu Colin Walder. Ten prozradil, že studio zažilo těžké časy především po vydání Cyberpunku 2077, který trpěl zejména na konzolích minulé generace výraznými technickými problémy, jež vyústily až ve stažení hry z PlayStation Storu.
Dle Waldera bylo v tomto období náročné udržet v týmu vysokou morálku, která byla vzhledem k nutné práci na opravách potřeba. Problémové vydání Cyberpunku ale mělo zároveň vyústit v řadu ponaučení, které studio využije při vývoji nového Zaklínače s kódovým označením Polaris. Dojít mělo například ke změně přístupu k vývoji pro konzole. V případě Zaklínače mají jednotlivé konzolové porty po vzoru PC verze již od začátků procházet důkladným interním testováním. Právě zanedbání tohoto kroku dle Waldera přispělo k problémům Cyberpunku 2077 na konzolích.
Technický ředitel studia se rovněž vyjádřil k přesčasům a crunchi, kterému se vývojáři při uvedení Cyberpunku nevyhnuli. I v tomto směru mluví Walder o určité změně strategie, která by s využitím jiných přístupů měla těmto problémům předcházet. Zda CD Projekt těmto slovům dostojí, je v současnosti otázkou. Vydání nového Zaklínače je totiž ještě přece jenom hodně daleko. Je však zřejmé, že společnost situaci, které čelila u Cyberpunku, nebere na lehkou váhu a nechce ji za žádnou cenu opakovat.