Ambiciózní titul se rok od oznámení připomíná novými informacemi.
Téměř přesně rok zpátky jsme vás informovali o představení nové české hry s názvem Vranygrai, která bude zasazená do prostředí Velké Moravy. Nyní se vývojáři v čele s hlavním autorem celého projektu Ivanem Kubálem opět hlásí o slovo. V novém vývojářském deníčku zveřejněném na Steamu zástupci studia Dire Badger popisují aktuální stav hry i plány do budoucna.
Vývojáři se v uplynulých měsících věnovali například grafice a optimalizaci. „Ve snaze udělat hru co nejlepší jsem tak udělal krok zpátky a předělal některé technické a grafické aspekty, abych vytvořil pevnější základy pro růst projektu,” uvádí Ivan Kubál, autor a vývojář hry, jehož práce na projektu už neprobíhají pouze ve volném čase, ale od září již v časovém rozsahu plného úvazku.
Hra v současnosti disponuje rovněž hotovým světem pro základní vertical slice verzi a obsahuje hlavní herní mechaniky. Postupnou implementací prochází také umělá inteligence a soubojový systém. Autoři momentálně dle svých slov směřují k dokončení prvního hratelného dema, ve kterém bude možné prozkoumávat jednotlivé vesnice a jejich okolí nebo se setkat s prvním nepřítelem. Po dokončení této rané verzi hry označované jako mini vertical slice chtějí vývojáři oslovit potenciální vydavatele.
„S produkčním plánem (včetně plánované velikosti týmu) budou již s verzí mini VS oslovení potenciální vydavatelé a já pevně věřím, že plná produkční fáze by měla začít nejpozději do léta 2024,“ dodávají autoři. Vranygrai bude spadat do populárního žánru akčních adventur s RPG elementy. Kromě zasazení do Velké Moravy autoři lákají na bohaté příběhové pozadí, které bude čerpat ze skutečných historických událostí a slovanské mytologie. Hru si již nyní můžete na Steamu přidat do seznamu přání.