Článek 8000652
Blogy čtenářů Článek Článek 8000652

Článek 8000652

Anonymní

Anonymní

Pokud hrajete na PC, určitě jste o nich slyšeli. Pokud jste konzolisti, určitě jste je hráli. Ano. Tak známé hry s mottem Play, Create & Share jsou. I…

Reklama

Pokud hrajete na PC, určitě jste o nich slyšeli. Pokud jste konzolisti, určitě jste je hráli. Ano. Tak známé hry s mottem Play, Create & Share jsou. I přesto, že s ním vyšli jen tři tituly, tak se ta krátká prostá věta vryla milionům hráčů pod kůži. Pamatujete si na ně? Určitě ano. Pojďme si je shrnout a trochu pouvažovat o tom, čím se ty hry staly tak úspěšnými.

 

SACKBOY & MOD - NEROZLUČNÁ DVOJKA

 

Které že tituly pod tímto epickým mottem na herní scéně vystupují? Ale no tak, nehrajte to na mě. Sami to moc dobře víte. Všechno to začalo na PS3 u obyčejné plošinovky s názvem LittleBigPlanet. Ta způsobila poprask, o tom není nutno debaty. Poté přišla PSP verze. Uznávám, ta byla trošku chudší, hlavně z důvodů absence multiplayeru a ne tak dobré grafiky, ale co - skvělé na poměry PSPčka. Pak k nám dorazil závodní titul s názvem ModNation Racers, který se pointou držel LBP. Šlo o brilantní závodění vyrovnávající se Mario Karts. O tom též není pochyb. PSP verze, která časem taky dokulhala, byla v porovnání se sestřičkou velmi podobná a, pokud se nepletu, nabídla úplně to samé, jako PS3 verze. Trochu horší grafiku všichni čekali, ale i tak je to kvalitní hra. Toto fantastické číslo představivosti zatím uzavírá LittleBigPlanet 2, které potvrdilo, že se o PS3 neříká jen tak pro nic za nic, že "pouze umí všechno". Všechny letmo zmíněné tituly si ve verzi pro PS3 teď pěkně přiblížíme a definitivně zodpovíme na otázku: "Vyplatí se koupě té hry?". U každé bych také rád zmínil pár problémů či připomínek, u kterých je vhodné pouvažovat - budu rád, když se o tu vaší úvahu podělíte v komentářích. ;)

 

LITTLEBIGPLANET - PRINC PŘEDSTAVIVOSTI

 

Celý rok 2008 byl pro herní scénu štědrý, dá-li se to tak říct. A pro PS3 obzvláště. Vyšlo totiž něco, co v té době nemělo obodby. Absolutně. Ono, kolik plošinovek vám v té době nabídlo tak precizně zpracovaný editor levelů? Všechno navíc pracující na enginu s reálnou fyzikou - to už dostával pojem "plošinovka" opravdové grády. Kolik že? Ano, přesně tak. Nula. A tohle se rozhodli vývojáři z Media Molecule změnit. Ani nechtěli udělat moc úspěšnou hru, která by se hodně prodávala. Chtěli jí vytvořit prostě kvalitní a zalíbit se alespoň těm pár kupujícím hráčům. Ale to se šeredně spletli. Hráčstvo jí totiž kupovalo po tuctech - a to v takovém množství, že se LBP stalo naprosto kultovní záležitostí a jasnou částí sbírky každého majitele PS3. Sackboy povyskočil na příčku 'maskot Sony' a nastolil vládu, kterou se zatím nepodařilo nikomu svrhnout. Ani Kratosovi, ani Drakeovi, ani Colovi a ani Sevovi. Ne. Sackboy je bezkonkurenční značka a LittleBigPlanet je bezkonkurenční hra. A čím že tak vynikala? Pojďme zavzpomínat na časy 'blízko minulé'.

 

MY NEJSME RASISTI!

 

23. září roku 2008 byla spuštěna uzavřená betaverze LBP. První dojmy? Perfektní! První názory z preview? Perfektní! Celý nápad i hra, všechno bylo perfektní a tyto názory měli nemalý podíl na marketingu - lidem se celý ten nápad zalíbil a nedočkavě očekávali začátek listopadu. Nemohli se dočkat chvíle, až budou ve svých rukou držet kopii hry. Bylo to tak epické, že se to dá jen těžko slovy popsat. A vydání hry! Panebože! To bylo tak úžasné! To bylo prostě... moment, řekl jsem úžasné? Tak to se omlouvám, moje chyba. Vydání hry byl jeden velký Epic Fail. Ptáte se proč? Hra se totiž dostala do rukou muslimům a ti zřejmě hned po dohrání čtvrté úrovně ve tváři zrudli. Z jednoho nevinně vyhlížejícího soundtracku se vyklubala urážka pro muslimy jak řemen, jelikož obsahovala dvě citace z koránu. Velká věc, můžete si ironicky říct. Ona se z toho velká věc opravdu stala, a teď úplně bez ironie. Tvůrci byli nuceni tyto citace odstranit - a protože né každý má účet na PSN pro stáhnutí patche, hra byla stažena z prodeje a do lisovny musela putovat nová, opravená verze hry. Stejně ale teď ještě pár lidí má v levelech "rasistické narážky", i přes to, že si je online už nikdy nikdo nebude moct zahrát. Řekněte mi, byl ten poprask nutný?

 

MÁME DŮVOD SI MYSLET, ŽE JSME DOBŘÍ!

 

Hra - tak to pojďme rozebrat. Ze začátku dostáváte pod ruku roztomilého hadrového panáčka, se kterým máte vždy jasný úkol - dostat se z bodu A do bodu B. Prostřednictívm pár videí je vám vysvětleno, jak se pohybovat, jak měnit kostýmy vašeho hadráčka, jak lepit samolepky, jak spáchat sebevraždu... takové ty základní prvky. Poté se můžete vrhnout (jinými slovy 'jste vrženi) do základních příběhových levelů, kterých je přesně padesát. Příběh není žádný troj-áčkový, vlastně ani není v plošinovce tohoto typu tak důležitý, ale i tak něco zkusím popsat. S vaším Sackboyem jste na cestě za zničením zlého padoucha The Collectora, který krade výtvory ostatních lidí v LBP. Při cestě za jeho dopadnutím procházíte nejrůznějšími lokacemi, jako je například Velkoměsto, Savana nebo tajemné Chrámy. Zdá se vám ten popis krátký a odfláknutý? Jste na omylu, právě jsem vám totiž popsal skoro celou pointu příběhu hry. Jak už jsem ale říkal, ten je tady druhořadý. První housle hraje editor levelů a obsah vytvořený ostatními hráči.

 

Nejprve k editoru levelů - hlavně na ten byla kladena všechna očekávaní, a to právem. Něco tak unikátního se vám do rukou v té době vážně dostat nemohlo, a pokud bych měl vydávací cenu 1380 Kč rozdělit na jednotlivé úděly, tak minimálně jeden tisíc bych přiřadil právě jemu. Tak unikátní věcičku vážně v žádné jiné hře nenajdete, nabízí stále tolik možností! Tolik materiálů, tolik sensorů, tolik funkcí, tolik předmětů... do té doby, něž bych všechny možnosti napsal, by mi šestnáckrát narostly nehty, třikrát vyrostly všechny chlupy a dvakrát upadly ruce. To vážně nejde. Přepínat si mezi jednotlivými vrstvami, měnit pozadí, upravovat denní dobu, přidávat hudbu... ne, radši to nebudu ani zkoušet. Pokud to všechno ale do malíčku dostanete, čeká vás minimálně měsíc zábavy. Natolik vás to opravdu uchvátí, to si nevymýšlím a ani hru nepředceňuji. Ti, co se mnou sdílí názor, už dávno levely tvoří, a díky obdivuhodnému systému si je můžete také zahrát. Buďto si najdete něco podle textu, nebo se jednoduše podíváte, co teď mezi lidmi frčí. Ta hra prostě žije - ať tvoříte, nebo ne.

 

PROČ NEBÝT O 6 STOVEK CHUDŠÍ?

 

K prvnímu dílu LBP se i v dnešní době navíc vrací hráčí, které neuchvátil LBP 2. Některé prostě vlna možností nezajímá, a dají přednost klasice a jednoduchosti. Osobně je chápu, protože ten celkový pocit z LBP mi tam trochu schází - tím ale rozhodně vůbec nijak neschazuji druhý díl. Je perfektní, to se musí nechat, ale právě třeba v jednoduchosti se s prvním trochu rozchází. Třesky plesky. Vyplatí se do LBP ještě investovat? Bez nejmenších pochyb. Pokud již vlastníte druhý díl, těšte se na trochu odlišnou hru, která je ale postavená na principu z LBP2. Jestli vás to ale nezajímá, je to přinejmenším způsob, jak získat spoustu nových kostýmu, materiálů, možností, samolepek a dekorací pro budoucí import do druhého dílu. Připočtěte si k tomu 70 trofejí (jak je známo, every trophy counts) a máte zodpovězenou hlavní otázku tohoto článku - koupě se vyplatí. V současné době naleznete LBP na internetu pohybující se okolo ceny 600 CZK, a to je na hru tohoto typu opravdu málo, nemám pravdu? Nezbývá jen dodat, že hra vyšla i ve verzi na PSP, a s ním je pro PS3 hra exkluzivní - stejně jako každý další popisovaný titul.

 

<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NQSlsW3l6po?fs=1&amp;hl=cs_CZ"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NQSlsW3l6po?fs=1&amp;hl=cs_CZ" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>

 

MODNATION RACERS - MÍSTO 'PLAY' PŘIŠLO 'RACE'

 

Od plošinovky pokročíme k něčemu akčnějšímu - to ale neberte doslova. Zkusím to upřesnit. Pokročíme k akčnějším závodům. Titul zvaný ModNation Racers je ale trochu ojedinělý - čím? K tomu se dostanu později, pojďme si nejprve něco říct o začátcích hry. Celá hra byla oznámena na E3 2009 a už v té době vzbudila u milovníku závodních her (ale i u normálních hráčů) pozornost. Ono, kvalitní editor levelů moc závodních her nenabízelo, a to se chytří páni ze studia United Front po vzoru Media Molecule rozhodli změnit. Hra připomínala LittleBigPlanet na každém kousku, v každé zatáčce, na každém ujetém metru... prostě všude - dokonce i motto měla podobné, 'Race, Create & Share'. Nebyl to žádný poprask, byl to záměr. A všem se to líbilo. S úspěchem většina tvůrců počítala, a také měla proč. Vždyť už hlavní postava - Mod, připomínala Sackboye a díky těmto podobnostem si hra zasloužila přezdívku 'Závodní LBP'. To byla zatraceně dobrá vizitka. A konkurence? Skoro žádná nebyla. Už jsem na tu otázku trochu narážel - kolik podobných titulů se v té době na trhu pohybovalo? Moc jich nebylo, a když nějaké už ano, úspěch zrovna neslavily. Pojďme... pardon, pojeďme přímo k dalším informacím!

 

LOADING, LOADING, LOADING... ALE PROČ?!?

 

Nebyla by to Sony, kdybychom si hru nemohli vyzkoušet chvilku před vydáním, a ani tentokrát tento trend neupadnul. Pár šťastlivců dostalo příležitost si hru zahrát v uzavřené betaverzi probíhající v období prosinec 09 - leden 10. Ohlasy byly více-méně pozitivní a jediné, co všem vadilo, byly dlouhé loadingy, které se vyskytovaly před a po každém závodě. To bez povšimnutí (stejně jako bugy) nezůstalo a bylo nám slíbeno, že se toto minutové promarňování života do plné hry rozhodně nedostane. To všechny redaktory i hráče uklidnilo a preview se nesla v kladném duchu. Fórumy PS3 jste mohli najít plné natěšených výrazů menších (i větších) dětí a i ti největší pesimisti kvůli tomu očekávali vydání hry. Všechny tyto natěšené úsměvy na tváři však zchladila tvrdá realita zřejmě hned po doježdění prvního závodu. Tím trochu předbíhám, vraťme se do dob... například chvíli před vydáním hry. Jakmile pulty s ModNation Racers zasáhla první vlna chodící tsunami plné rukou, hlav a nohou, distributoři si spokojeně mnali rucemi - hra měla úspěch, jak se předvídalo. Když se toto tsunami rozptýlilo na hráče a redaktory, a první domovy otřásl výkřik "WTF?!?", začala pravda vyplouvat na povrch. Tyto nekončící loadingy sice byly zkráceny, ale nikoliv ze hry úplně odebrány a znatelně plinulost hrání znehodnotily. Ptám se proč? Proč nám tvůrci slibovali jejich odstranění, když věděli, že na to nemají? Proč? Někteří doufali v patch - těch vyšlo poměrně mnoho, ale zatím žádný to znatelně vůbec nezkracuje. Musíme tedy čekat dál.

 

PŘEHLÍDKA UMĚLCŮ A PROMENÁDA FRAJERŮ

 

Ke hře samotné. Dostáváte pod ruku nejprve úplně holého Moda, kterého si můžete upravit podle vašeho vkusu. Přidat oblečení, upravit obličej, změnit barvu všeho... je toho samozřejmě ale víc. To samé si můžete udělat s motokárou, změnit tělo, přidat spoilery, upravit barvu... možností upravení hra nabídne více než dost a kadý se může vyřádit. Svojí motokáru i Moda můžete sdílet přes 'Share machine', kde si jí mohou stáhnout ostatní. Opak tohoto procesu zřejmě zkusíte i vy a tak si můžete stahovat Mody podobné Spider-manovy, Ericu Cartmanovy, Kratosovy atd. - podle toho, čím filtrujete vyhledávání. Závodní prvek je zvládnut na vysoké úrovni, hlavně také díky možnosti driftů a boostů. Za pomocí nich se budete dotávat do závratných rychlostí a 360 stupňových otáček. Akční prvek také není odfláknut a nabízí nám rovnou čtyři druhy útoků. Ty můžeme použít až po sebrání tzv. power padů a výběr druhu je čistě náhodný, přičemž nikdy nevíte, kdy se bude jaký druh hodit - musíte mít prostě štěstí. Postupně můžete sebráním více power padů útok i upgradovat, a tak se z menšího neřízeného útoku může stát náhlá smrt pro všechny protivníky. Tím jsem trochu odbočil, takže se vraťme trochu nazpátek.

 

Ze začátku zřejmě nejprve zkusíte příběhové levely ('Carrer'), jejichž pointa je jasná - bavit. Abych to upřesnil - kariéra obsahuje cca. 30 tratí, před jejichž zahajení vás většinou potěží vtipná cutscéna. Příběh není podstatný, ale točí se okolo Moda přezdívaného jako 'Tag', který by se strašně rád zúčastnil sérií závodů ModNation Raing Championship, která je na takové prestiži, jako u nás například Formule 1. Přitom se snaží řešit problémy okolo svého vozu, finančních problému a vlézavého strýce Richarda s neustálými nabídky sponzorizace od Conservative Motors. Obzvláště zábavné jsou vstupy před závodem od komentátoru Biffa - showmena, který rád všechno epicky, a Garyho, tak trochu mazánka, který naopak dbá na fakta. Promarnil jsem tu velkou část tlacháním o příběhu a prvcích, aniž bych zmínil ten nástroj nejepičtější - Editor levleů. Ten je vážně povedený, a svou vlastní trať, když to vezmete hopem, dokážete vytvořit do 5 minut. Měnit terén, denní dobu, trať, překážky, power upy, prostředí... možností jako v LBP. Traťe můžete, stejně jako Mody a motokáry, sdílet a všichni ostatní hráči si jej mohou hned zahrát. Za zmínku stojí také kvalitní multiplayer a levelovací systém, co zabaví na dlouhé hodiny.

 

SPEKULACE POTVRZUJÍ KVALITU

 

Celý ModNation Racers zaznamenal docela úspěch a jediné, co hře bylo vytýkáno, byly právě ty zatracené loadingy. Už teď ale vznikají konspirační teorie ohledně druhého dílu, o kterém jsem osobně ani nepřemýšlel. Podle nich má ModNation Racers 2 nabídnout podobné změny jako LBP2 - tedy větší důraz na příběh, přehlednější a lepší soupis zveřejněných tratích (aka 'Share Machine v. 2.0'), vylepšený ModSpot, nové kostýmy, motokáry a tratě a dokonce možnost vylézt z vozu. Jsou to ale všechno jenom spekulace, které nejsou navíc na ničem podloženy, takže se nemusíme druhého dílu ani dočkat. United Front mlčí a ničím se nikdo ani neprokecl - zřejmě si musíme počkat. Prozatím nám ale bude stačit skvost v závodních hrách, jakým ModNation Racers je. Troufám si říct, že to je nejlepší závodní akrádový titul, který se dá na trhu pro PS3 sehnat. Tím rovnou zodpovídám otázku - ano, koupě se rozhodně vyplatí , a pokud ne kvůli závodům jako takovým, příběhu či komunitě, tak kvůli úžasnému editoru tratí. Jelikož je hra relativně nová, odpovídá tomu také cena, která se pohybuje okolo 1400 CZK, jako například na Xzoneu, kde je hra k mání.

 

 

<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nhno7cvgS3g?fs=1&amp;hl=cs_CZ"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/nhno7cvgS3g?fs=1&amp;hl=cs_CZ" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>

 

 

LITTLEBIGPLANET 2 - KRÁL PŘEDSTAVIVOSTI

 

Do teď jsem vše říkal v epickém slova smyslu. Ale teď... teď přichází z pojmu 'epický' obrovský skok o dvacet metrů dál. Již první díl LBP nás přesvědčil, že poctivá plošinovka i teď osloví a že kvalitní editor úrovní pořád někdo umí vytvořit. Poté přišla okolo června zpráva, která šokovala snad každého. Toto epické číslo představivosti bude mít druhý díl! OMG! Jakoby to bylo dnes, co Craftworld zachvátilo šílenstí z reveal traileru. Hudbu z něj jsem slyšel hrát všude, všichni byli natěšeni a nemohli se dočkat, až se přidají k Alianci a nakopají zadek Negativitronovi. První ohlasy na 'platform for games' byly, jak jinak, positivní a fráze typu 'YAY!!!', 'SO COOL!' nebo 'OH MY SACK!' se staly denní rutinou. PS3 hráče zachvátil neobvyklý stres a pocit prázdna při hraní jedinčky - jakoby to mohlo prostě nabídnout víc. Jakoby tolik funkcí stejně nestačilo. Media Molecule až tajuplným úsměvem dávalo najevo, že se jí toto organizované šílenství líbí a že má připravených ještě několik es v rukávu. Po jejich vytáhnutí nastalo mezi hráči ticho... ale jak je známo, ticho věští bouři.

 

I CHAOS MÁ SVŮJ ŘÁD...

 

Více informací nám bylo představeno na E3 2010 - tam jsme se například dozvěděli o větší specializaci na 'Share' proces, nové funkce, lepší přehled, a další nové udělátka. Poté jsme byly ujištění, že LBP 2 bude opravdu 'platform for games' a že si každý najde své. Aplaus byl obrovský a stejně tak ohlasy. Šílenství se však pomalu uklidňovalo, a to z důvodů přiblížení data vydání hry. Když už bylo na dosah, přišla Media Molecule, ukázalo nám, že má i páté eso, a posunula datum vydání na 19. ledna. Následovalo 'aaaaaaaw' publika a několik smutných obličejů. Na druhou stranu, MM měla více času na dodělání celé hry a většina z nás by dala přednost hře plné oproti rozdělané. A jednoho dne, z ničeho nic, byl doručen do schránek několika lidí dopis s nadpisem 'LBP2 BETA'. Mezi nimi byly samozřejmě i redaktoři, kteří spozorněli a okamžitě nás zásobovali tucty gameplay videí - to jen potvrdilo obyčejné hráče v tom, že v nirváně jsou oprávněně. Beta verze skončila asi týden před vydáním a nastalo ticho. Ticho. Ticho.... A ŘEV! Vydání hry! Dlouho očekávaná herní událost se jistě zapíše do kroniky herní scény, vzhledem k názorům a prvním dojmům z hry + číslem prodejů. Bylo podle vás toto organizované šílenství nutné? Ano, zapojený v něm nebyl každý, ale minimálně hráči prvního dílu se mohli zbláznit.

 

BĚSNĚNÍ STŘÍDAJÍ FAKTA - V DOBRÉM

 

Od poemizování přejděme k faktům. Inovace? Mnohé! To poznáte hned ze začátku hry, kde je představen nový desing úvodního písma - tento už ze začátku říká, že se LBP2 posunulo na žebříčku modernizace někam k horním příčkám. Další pěkná inovace je hned v menu - rozdílné vzhledy planet, na kterých se příběh odehrává. Planetu si můžete vyzdobit pro vaše levely i vy - čím víc materiálů, tím víc možností na výběr. Ohledně příběhu - na ten je kladen větší důraz, především díky možností cutscén, které editor levelů dovoluje i nadabovat! Po vzoru ModNation Racers nás tedy provází humor, který v prním díle chyběl. Popisuje vás a společenství zvané jako Aliance, se kterým jste na cestě po dopadnutí neonového vysavače Negavititrona. Jak už jsem říkal, díky cutscénám dostává celý příběh hezký nádech a jediné, co může zamrzet, je délka příběhu. To však nechme stranou, nidko samozřejmě nepočítal s dvacetihodinovou příběhovou herní dobou. Každý naopak počítal s vylepšeným editorem levelů, který chytne ještě víc, než v prvním díle.

 

Pro jeho popsání bych musel najít něco, co zní dvakrát tak líp, než 'epic'. Pokud někteří čekali, že dostaneme úplně to samé, jako z prvního dílu, byly na velkém omylu. Seznam všech vylepšení by se nevešel na papír velikosti A1 a kdybych měl sepsat všechny možnosti, nehty by mi narostly dvaatřicetkrát, všechny chlupy vyrostly šestkrát a čtyřikrát upadly ruce. Sackboti, basic logic, nové power-upy, cutscény, versus levely, micro-chipy, 3D kamery... to snad nestojí ani za řeč, zkuste si to sami. Pointa zůstavá stále stejná, což je více než dobře. Proč také měnit něco, co v prvním díle fungovalo bezchybně? Filtorvání zveřejněných levelů také prošlo změnou a vše je teď jednoduší, než kdy bylo. Samozřejmostí jsou nové kostýmy a samolepky, jejichž předešlé verze si můžete importovat ze svého profilu z prvního dílu. Představivosti se meze nekladou a Media Molecule ukázala, že tak tomu skutečně je.

 

HONEM DO OBCHODŮ! ŠÍLENSTVÍ ZAČÍNÁ!

 

Shrnutě, všichni čekali, že LittleBigPlanet 2 vylepší svého staršího bratříčka. Ale že ho vylepší kompletně, vizuálně i hratelně, snad nikdo nečekal. Díky tak úžasnému editoru úrovní a skvělému filtrování uživatelských levelů si troufám říct, že spolu s Ratchet & Clank: A Crack In Time se řadí mezi nejlepší plošinovky na trhu. Je to vážně obrovský skvost, u něhož si užijete měsíce zábavy. PCčkářům a a ostatním konzolistům nezbývá nic jiného, než závidět a očekávat podobnou hru, a ta dle mého jednou přijde. Je to opravdová nutnost pro každého majitele PS3 a to potvrzuje fakt, že ke hře dostanete i 10 bonusových úrovní pro PlayStation Move, a to ještě přidává slovíčku 'zábava' na kráse. Věřte mi, ještě se s LBP2 potkáme u nominací i vítězů Her Roku 2011, a jestli ne, tak vězte, že takovou unikátní hru určitě nějakou dobu žádná jiná plošinovka netroufne. Pokud vám to ještě nedošlo, koupě se opravdu vyplatí a dlouhé měsíce nebudete litovat. Cena se pohybuje, stejně jako u ModNation Racers, okolo 1400 CZK, se kterou se můžete potkat třeba na Gameleadru. Za zmínku také stojí, že se připravuje verze pro NGP (aka PSP2), a díky poměrům bychom se mohli dočkat úplně toho samého, ze strany grafiky i hratelnosti. Doufejme i v multiplayer.

 

 

<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Ky-JUL0SDDs?fs=1&amp;hl=cs_CZ"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Ky-JUL0SDDs?fs=1&amp;hl=cs_CZ" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>

 

JENOM SAMÉ SKVOSTY...

 

Abych to shrnul, všechny zmíněné tituly se koupit vyplatí - a to ne jenom kvůli tomu, že se líbí mě, ale podle názoru každého konzolisty, kterého se zeptáte. Play, Create & Share je prostě vynikající značka, která vám dokáže kvalitu titulu, a editor levelů je jenom třešnička na dortu. Vznikají i spekulace o tzv. Share boxech, které budou prý obsahovat právě zmíňěné tituly, s cenou pohybující se okolo 3000 CZK. Uvidíme, nápad by to rozhodně špatný nebyl. Své jméno mají hry už i tak vytvořené, a to moc dobré. Jste názoru, že tyto hry jsou pouze dětské? Ne. Tak to rozhodně není, zabaví prostě každého, bez rozdílu věku... ikdyž editor levelů jim návrat do dětství umožní. Pokud máte PS3 či PSP, rozhodně by tyto tituly ve vaší sbírce neměli chybět - a touhle poznámkou bych článek ukončil. Budu rád za každý váš komentář, protože každý názor nemusí být (a není) stejný. Průměrná známka? 9/10.

 

P.S. SOUKROMÁ OTÁZKA - VIDEORECENZE?

 

Ke konci článku mám na vás soukromý dotaz a byl bych rád, kdyby se k němu nestahovalo hodnocení. Mám pokročit od obyčejných článků k videorecenzím? Pár nápadů bych měl, funkce, jak to udělat též, a časem v poslední době také oplívám. Jen nevím, jestli to je ta správná volba a jestli bych dosáhl stejných kvalit, jako u obyčejného článku. Proto se obracím k vám, byl bych rád, kdyby jste ke komentáři přidali i názor na tuto otázku. Budu nesmírně rád, když mi pomůžete vyřešit tuto zapeklitou otázku - stejně tak jsem rád, pokud jste vážně celý článek přečetli a omlouvám se, jestli jsem vás nudil. Tím bych ale už opravdu skončil. ;)

Reklama
Reklama

Uživatelský článek

Uživatelský článek se řídí pravidly webu. Obsah vytvořený nebo nahraný uživateli v žádném případě nevyjadřuje názor provozovatele. Za obsah stránek vytvořený nebo nahraný návštěvníky neneseme žádnou odpovědnost.

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama