Jak se z válečného dramatu stala "veselá" taškařice.
Filmový režisér Steven Spielberg na konci devadesátých let nasbíral ohromné množství historických záznamů a podkladů z druhé světové války v rámci přípravy na natáčení filmu Zachraňte vojína Ryana. Nasbíraných materiálů bylo tolik, že se do filmu ani zdaleka nevlezly a proto Spielberg hledal další formy jejich využití. Jedním z nich byl seriál Bratrstvo neohrožených, ale druhou byla také hra Medal of Honor. Vize pro tuto hru byla: výpravným filmovým stylem podat autentickou atmosféru války. Toho se následně ti samí vývojáři drželi i poté, co založili vlastní studio a rozběhli se stejnou vizí konkurenční sérii Call of Duty.
Oblíbený youtuber Crowbcat před několika dny uploadnul novou verzi svého proslaveného videa, ukazujícího, jak dalece se novější díly série Call of Duty vzdálily atmosféře původních her a jejich poselství o válečných hrůzách. Zatímco nové hry využívají všemožné fantastické či nadpřirozené prvky ve svých kampaních a multiplayer zamořily pestrobarevné kostýmy postav i zbraně jako z hračkárny, starší díly působily mnohem vážněji a smysluplněji. Téma je opět aktuální také díky kontrastu mezi stylizací a marketingovou kampaní letošního dílu Call of Dity série a marketingovou kampaní letošního dílu série Battlefield.