Zpět na článek

Diskuze: Crysis 2 - detaily o prvním patchi a nejasnosti s DX11

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ComTK
ComTK
Level 1 Level 1
21. 3. 2011 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@adamiskos: přesně tak, bylo to vidět už z nastavení grafiky, kde byli jenom ty úrovně, ale žádný podrobný nastavení, prostě já to teď ještě nehodnotim, jediný co řeknu je to, příští úterý už to budu mít doma a že už se na to fakt nehorázně těšim

adamiskos
adamiskos
Level 1 Level 1
20. 3. 2011 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overpowered: Ani betu ani demo bych ještě nijak nehodnotil, protože beta rozhodně není finální produkt a demo byla jenom konverze z konzolí, aby si lidi představili, jak to asi bude vypadat v MP (a to podle mě dost dobře) . Takže radši bych ještě těch pár dní počkal.

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesunu tu diskuzi do soukromých zpráv

JakER
JakER
Level 1 Level 1
20. 3. 2011 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overpowered: V pořádku hratelná? Ale jdi ty. Vždyť tam všude proskakovali textury, umělá inteligence místy jen tak stála a někde věci úplně nebyli až od podlahy. Jestli tohle nazýváš něčím, co přirovnáváš k plné verzi tak tě lituji. Čágo.

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, jsem warezák, no a co? Já si kupuji hry, který za to stojí, a není jich málo. Grafický kabátek hodnotit můžu, za prvé an to mám právo a za druhé jsem hrál multiplayerové demo, které má vzhled identický s finální verzí hry. A ačkoliv ta hra byla v betě, byla v pořádku hratelná a neměla žádné vady na které lidi z EA odkazovali, aby odradili lidi od stáhnutí. DX11 změní v podstatě jen nasvícení, to je vše.

Smůla, mohla ta hra být docela dobrá.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
20. 3. 2011 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Overpowered: Tím, že jsi Crysis 2 dohrál jsi se přiznal - warezáku. Dohrál jsi pouze betu takže grafický kabátek hodnotit ještě nemůžeš. Smůla.

Overpowered

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych řekl, že Frostbite 2 je rozhodně lepší. BF3 jsem samozřejmě ještě nehrál, ale gameplay trailer mi stačil. Crysis 2 jsem dohrál a není to žádný zázrak jako byl ve své době Crysis 1

Al-Muhambad
Al-Muhambad
Level 1 Level 1
20. 3. 2011 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bela: Zajímává otázka taky by mě zajímalo, který z nich bude lepší.

Bela
Bela
Level 1 Level 1
20. 3. 2011 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dúfam, že si to EA dobre zrátalo, toto prípadnému licencovaniu Cryenginu veľmi nepomôže. Škoda, mnohí sme dúfali v grafické orgie. Žeby Frostbite tohto roku porazil Cryengine a stal sa jednotkou ?

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
20. 3. 2011 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A o dx11 na konzolích slyším teda prvně. Jinak mám crytek rád u jedničky ukázali že umí perfekt grafiku. Měli to radši odložit než toto

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
20. 3. 2011 00:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmm podle Jakera mužem byt teda rádi a byt spokojení že to vypadá líp než far cry. OOO díky crytek. Už si pro to běžím. Prostě to vydávaj nedodělaný! ! ! To sem zvědavej na ty bugy

DreeDex
DreeDex
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER: taky se nechci hádat, ale engine má prostě na víc, už podle tech videí, C2 má být vlajková loď Cryteku, tak jsem očekával prostě víc.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dree: Už se nechci hádat. Ale proč asi jsou textury low res. ? A proč je vše tak mázlé? A proč vypadal Crysis 2 - PC exkluzivita kde nebyli nijak omezování lépe?

DreeDex
DreeDex
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER: ještě bych zapoměl, třeba Metro 2033 vypadá výborně a graficky uvěřitelněji než C2 a problém s DX11 nemá. Souhlasím s Belou, EA uspěchalo datum vydání.

DreeDex
DreeDex
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER: hra zas tak nádherně nevypadá, zastávám ten názor, že jednička byla hezčí, dvojka se mě prostě tolik nelíbí, je z ní cítit taková konzolovost, celé takové mázlé a neostré, některé textury jsou moc low res. Snad bude v plné možnost nastavit vyšší rozlišení textur, třeba pak změním názor, protože zatím se mi hra po grafické stránce moc nepozdává ( je to jen můj subjektivní názor, nikomu ho tu nechci vnucovat ) .

Ronaldus7
Ronaldus7
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 22:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tjn, chtělo by to co nejdříve další generaci konzolí, aby drželi krok s PC

JakER
JakER
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 22:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dree: Proč to dokázali u her jako Dirt? Jendoduše - není to Crysis! To je trochu složitější už tak nádherně vypadající hru převést do DX11 aby to konzole utáhhly. Už takhle s DX9 jedou konzole na krajíčku.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mihla: Ano! Buď rád, že se starají! Poděkuj konzolím!

Bela
Bela
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 22:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dree chyba je zrejme v EA, ktoré stanovilo termín vydania, ktorý ako sa ukázal bol prikrátky. Je to neodladená hra, keď až patchom opravujú takéto samozrejmé veci. Zrejme sa zboril mýtus o technologickej dokonalosti Cryteku.

DreeDex
DreeDex
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tomaso: problém je to v prvé řadě Cryteku, který není schopen udělat funkční DX11 podporu jak pro Ati tak pro Nvidii, zajímavé že pro tvůrce Metra 2033, BF BC2, Dirty 2 to problém nebyl. Kde soudruzi z NDR udělali chybu

Tomas Stech
Tomas Stech
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Al-Muhambad: Všichni tvrdí, že je to problém nVidie, jenom pár zatvrzelých PCčkářu to všechno svádí na konzole. Proč jiné hry vycházejí na oběkonzole a mají také DX11?

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
19. 3. 2011 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No to by teda sakra měli jestli chtějí prodat ! ! A to že jsou tady všichni unešení z nějakého nedodělku vede akorat tak do pr ....

Al-Muhambad
Al-Muhambad
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to mihal: Co si stěžuješ? ! Všichni víme, že je to hlavně kvůli konzolím. A aspoň to co zabrzdily konzole se nám PCčkářům snaží dát do patche. Doufám, že v tomhle nebo aspoň v tom dalším podpora DX11 bude...

Al-Muhambad
Al-Muhambad
Level 1 Level 1
19. 3. 2011 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavně, že se starají...

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
19. 3. 2011 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas s Nightshade. Direct x11 a nejvyší detaily měly byt už na disku. To že nejsou a dohání to patchem je u hry která je prezentovaná jako technologická špička OSTUDA A TRAPAS. A že mužeme byt rádi že se vubec s nějakym dx11 a nej detailama piplou to snad nemyslíš vážně Jaker. I tak ještě koupi hodně zvážím.

Reklama
Reklama