Komunitní manažer zveřejnil na oficiálním fóru detaily ohledně prvního patche pro Crysis 2. Navíc vznikají nějaké zmatky ohledně aktualizace podpory DX11.
Vydání Crysis 2 je za rohem. Již příští týden se budete moci vypořádat s mimozemšťany ve střílečce Crysis 2. Tentokrát však ne na tropickém ostrově, ale v New Yorku. Nicméně, krátce před vydáním Crysis 2 se německý vývojářské studio Crytek a vydavatelská společnost Electronic Arts nedokážou shodnout na otázce, kdy si PC hráči budou moci užívat CryENGINE 3 na plné detaily s podporou DirectX 11.
Nedávno se výkonný producent Nathan Camarillo nechal slyšet, že aktualizace s podporou DX11 oznámí již brzy, žádná tisková zpráva však do dnešního dne nedorazila.
Všichni si tak mysleli, že se podpory DX11 dočkáme společně s prvním patchem. Teď to ale vypadá, že to bude trvat o něco déle. Nasvědčují tomu oficiální internetové stránky výrobce grafických karet Nvidia, které již nelákají na Crysis 2 s DX11, a také samotné detaily o prvním opravném balíčku, jenž bude dostupný při vydání hry. I když, Cry-Tom upozorňuje, že se nejedná o finální poznámky k prvnímu patchi. Naděje tu tedy stále je.
První patch pro Crysis 2 zahrne změny a vylepšení, které jsou založeny hlavně na zpětné vazbě od komunity při hraní počítačového multiplayerového dema.
Rozpracovaný návrh první aktualizace pro PC verzi Crysis 2:
- Změní se nápis na úvodní obrazovce "Stisknutím tlačítka Start začnete" na "Stiskněte Enter pro start"
- Odstraněn bude filtr textu z chatu při výchozím nastavení
- Odstraní se všechny pomůcky asistence při multiplayeru
- Zlepší se USB kompatibilita
- Vyřeší se problémy s přihlášením do hry více hráčů
- Zobrazovat se bude přesný ping
- Ikonka hologramu zůstane na obrazovce i poté, co je hologram využit
- Opraveny budou tlačítka přátel v uživatelském prostředí