Navíc má Microsoft už podruhé šanci přidat studio do své sbírky dream-týmů.
Alespoň pokud můžeme věřit viceprezidentovi Microsoft Game Studios, Philu Spencerovi, který řekl v rozhovoru pro OXM: „Když jsme se se studiem Crytek potkali poprvé, bylo to přibližně před sedmi až osmi lety, a už tehdy jsme začali smlouvat jejich přestup k nám.“
„Bylo to o tom zjistit, co se právě chystají dělat a jaký přínos by to mělo pro nás. Crytek měl právě za zády Far Cry a chystal se na Crysis, zatímco my už jsme měli FPS akcí dost, takže jsme jim nechali volnou ruku,“ dodal Spencer.
„Pak ale dostali nápad na Ryse a nyní si úplně zamilovali Kinect, což nám jedině hraje do karet.“
Akční Ryse má být prvním Kinect titulem, který využije pohybu celého těla a ukázat tak, čeho je pohybové ovládání od Microsoftu schopné.