Zpět na článek

Diskuze: Crytek: Vizuál je extrémně důležitý

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

karliczekk23
karliczekk23
Level 1 Level 1
14. 4. 2013 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a bezpředmětné

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
14. 4. 2013 23:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tím se pro mě uzavírá toto téma a tvrzení Yerliho s důrazem na vizuální stránku her je v podstatě irelevantní.

ACzeMiky
ACzeMiky
Level 1 Level 1
14. 4. 2013 20:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

shaak: Třeba dishonored bych s grafikou cod 1 opravdu nehrál, protože by to ztratilo tu atmosferu...

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
14. 4. 2013 20:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

shaak - já to tak taky pochopil. Alespoň se ukazuje, že je každý člověk jinak nastavený. Někdo se rád vrací a naopak. Dishonored je pro mě například dokonalý po vizuální stránce a teprve potom až svou hratelností.

ps. včera jsem zkusil nahrát crusader no remorse a stejný problém v přístupu.

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
14. 4. 2013 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer: Myslel jsem to tak, že nepotřebuju skvělou grafiku, ale stačí opravdu skvělá hratelnost.

Jedny z nej her z minulého roku jako např. TWD (ta adventura) Dishonored nebo třeba Mass Effect 3 neohromily grafikou, ale něčím jiným.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
14. 4. 2013 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

shaak - no, já udělal něco obdobného před pár měsíci a jako milovník diabla II jsem hru okamžitě odstranil, pač jsem si nechtěl kazit pěkné vzpomínky z dob dávno minulých ( (: Co bylo revoluční před 15 lety, mě dnes naprosto neoslovuje, a to jsem tu hru opravdu hltal (vizuál, příběh atd. )

killer159357
killer159357
Level 1 Level 1
14. 4. 2013 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys: co to meleš Andrea má úplnou pravdu mafie 1 nesahá dnešní grafice ani po kotníky

Andrea
Andrea
Level 1 Level 1
14. 4. 2013 10:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lukkys co to tu meles? ? ? ? To ze na konzolich jsou po technicke strance skarede hry? Ze se na ne neda koukat? Tys toho moc na konzolich nehral ze... 😲

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
14. 4. 2013 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Včera jsem nainstaloval a rozehrál Diablo II a pak jsem si vzpomněl na tenhle článek

Mtj@88
Mtj@88
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nesouhlasím s jeho žvásty neříkám že grafika je špatná ba naopak ale hlavním tahounem by měl být přece příběh či hratelnost vůbec. A co těch 40% to je asi málo co?

Wifinus
Wifinus
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nakonec se dojde k drogám, já si jdu radši zopáknout Bioshock Infinite

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
13. 4. 2013 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

karliczekk23 - Trávu musíš taky napřed "ovlivnit" a teprve potom nechat působit (:

karliczekk23
karliczekk23
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer: co já vím, tak v několika strategiích nebo v Titan Questu tráva reagovala na postavy. Každopádně se nejednalo o superrealistickou fyziku jakou nejspíš oplývá tráva v Crysis 3, ale kdo potřebuje vědět, že 3 metrový trsy rákosu reagují a kopírují dokonale povrch postavy přesně tak jak se jí dotkne když jde skrz ní.

To je pro mě zcela zbytečný fakt na který nemám šanci ve hře reagovat. Časy kdy jsem jako malej doufal, že se jednou dočkám grafiky stejné jako když se podívám z okna jsou dávno pryč. Dnes raději chci aby "tráva" ovlivňovala mě než já jí

DeCrys
DeCrys
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

u me je na prvni miste vzdi pribeh pak hratelnost a az pak grafika

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
13. 4. 2013 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

karliczekk23 - souhlas až na interakci s trávou, kterou jsem viděl v Crysis 3 poprvé.

karliczekk23
karliczekk23
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak zrovna Mafie 2 je krásný příklad toho, že pěkná grafika rozhodně nedělá dobrou hru. Není špatná, ale první Mafii nesahá ani po kotníky, jak atmosférou, hratelností, příběhem, herní dobou a interakcí prostředí. Co na tom, že vypadá vyzuálně hezky, když všechno na co jsme byly zvyklý nestojí za nic.

Yerli zase mele naprázdno a neuvažuje, krom toho blbý pohyb trávy v závislosti na objektech snad zvládaly hry dávno před nějakým Crysis. Pokud je pohlcení herním světem to nejcennější co můžou nabídnout, tak se jim to moc nedaří.

Wifinus
Wifinus
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nenarážím na crytek

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
13. 4. 2013 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wifinus - ne, ale kopírovali vizuální styl 30. let 20. století. Navíc Warhorse bude využívat cryengine, takže z nějákého důvodu ho potřebují do atmosféry celé hry. Nakonec, Mafia je jiný herní žánr, ve kterém nekraluje crytek, ale Rockstar . . he

Wifinus
Wifinus
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podívejte se na Mafii 1...potřebovali grafiku z cryteku?

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
13. 4. 2013 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER - hyperrealismus patří ke crysis. Simcity má příjemný vizuální styl, ale odehrává se v reálném čase s reálnými objekty. Jasně, kdyby byly všechny hry po vzoru crysis, bude to nuda!

ps. Pokud by Journey převedly ze silné stylizace a éterického přostředí do tvrdých, reálných kulis, tak by to s nejvetší pravděpodobností zkrátka nefungovalo.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

23cicer: SimCity rozhodně není ukázkou hyperrealismu. Jen si ty domy nazoomuj. To je prostě jen hodně povedená stylizace. Ale z dálky to vypadá pořád tak nějak povědomě. Proto to pokládám za skvělou ukázku střídmé stylizace.

23cicer
23cicer
Level 43 Level 43
13. 4. 2013 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER - ale realismus, hyperrealismus je taktéž vizuální styl. To, co říká Yerli by nemělo být bráno jako manuál pro tvůrce her. Vizuální styl jde ruku v ruce s technologiemi, s herním konceptem a jak jsem řekl dříve. . forma "mechanismy, zobrazení, virtuální prostor" má korespondovat se samotným obsahem tzn. obsah Cryteku tvoří hratelné techdemo next-gen, to je celé.

ps. Původní simcity byla placka a tvrdit, že současné sim není realistické, no. . snad nechces tvrdit, že jde o abstrakci. . he

bean
bean
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
13. 4. 2013 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

JakER: přesně tak. Proto se mi vizuál BioShocku líbí víc než Crysis 3.

FeedMeGuys
FeedMeGuys
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra je jako baba, když je hezká a nenabízí něco víc, tak je to taková ta krátkodobá hračka. No a když to má něco víc než jen vzhled tak je to dlouhodobější. Každopádně je lepší mít oboje (vzhled i něco na víc ) , i když výjimky by se našli.

JakER
JakER
Level 1 Level 1
13. 4. 2013 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednu stranu je pravda, že grafika dělá dojem. Ale jak Yerli odůvodní to, že do her se vžívalo kdysi ještě víc, i když grafika byla tak ošklivá. Třeba Doom. Jde o to, že dnešní superrealistické hry nedávají prostor fantazii jako kdysi. A už se málo kdy stává to, že se do hry vžijeme úplně a domýšlíme si další věci okolo příběhu a světa hry. Superrealistická grafika není odpověď. Hry se do budoucna budou muset nějak stylizovat. Ať si vezmou příklad třeba z Gears of War nebo SimCity. Taky ty hry na mě nějak působí, ale přitom nejsou extra realistické. Jde o to, že když hry budou příliš realistické, spadnou do propasti obludnosti. Vždy by s hra měla držet nějaký styl. Je to pořád jen hra.

Reklama
Reklama