V nejnovějším rozhovoru pro X360 Magazine konstatoval šéf Cryteku, Cevat Yerli, že grafická stránka videoher je velmi důležitá, ať si kdo chce říká co chce.
Grafika a její úroveň je často omílaným tématem a fanoušci se neustále přou o to, zda je vizuál ve hrách tak důležitý, nebo nikoliv. Yerli má na to svůj názor.
„Lidé tvrdí, že grafika ve hrách není důležitá. Ale zahrajte si Crysis a řekněte mi, že to není důležité,“ řekl Yerli. „Vždy to byl právě vizuál, co popostrkoval dopředu hratelnost. V Crysis 3 je to tráva a vegetace. Způsob, kterým reaguje na postavy a pohyb okolo. Schopnost určit pohyb nepřítele jen pohledem na trávu a její reakci na postavu. Grafika, ať už jde o stíny nebo osvětlení, na vás ma emocionální vliv a je to právě grafika, díky které vás hra pohltí. A pohlcení herním světem je jednou z nejcennějších věcí, kterou můžeme hráčům nabídnout.“
„Čím lepší je grafika, fyzika, design prostředí, čím lepší je technická podpora a produkční hodnota, tím lepší je hra. Na výtvarném stylu a vzhledu závisí 60% úspěchu hry,“ dodal.
Co si o tom myslíte vy?